Rok výroby:2008Typ motoru:1991SOHC -dieselStav km při koupi:10 kmStav km nyní:8 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:10. 1. 2009
Vážený motoristi. Vlastnil som auto Fiat Marea Weekend,na ktorom bolo odjazdené vyše 370tis.km,vyžadovalo si už väčšie investície,takže bolo načase ho zameniť za nové.Cenová relácia bola 400max450tis korún,parametre aspoň také ako predošlé auto.Tu nastal problém,pretože autá tejto kategórie začínajú nad 550tis.Až som objavil u Chevroletu Lacetti.Bolo to pre mňa auto úplne neznáme,hľadal som naň recenzie,ale nenašiel.Tak som sa rozhodol tú dieru vyplniť.Dizajnom nejako neohúri ,ale sa stratí vdave čo je vhlavnom meste dôležité(myslím na zlodejov).Je veľmi praktické,interiér priestranný,pohodlný ,celkom dobre spracovaný,farebne dobre zladený,sedadlá sklápateľné na jeden pohyb(u mňa dôležité),batožinový priestor dostatočný.Výbava je veľmi dobrá-aut.klimatizácia,4xairbag,kompl.elektrika okien aj zrkadiel,tónovanie okien,rádio cd s ovládaním na volante,ABS a mnoho ďaľších.Ale najviac ma pri skúšobnej jazde zaujal motor.Má obsah 2,0l nafta a výkon 121 koní.Vyskúšal som už viac áut tejto triedy aj podobného výkonu,no tento má neskutočne dobrý ťah ,zastaví ho len obmedzovač, kedykoľvek a z ktoréhokoľvek pásma otáčok pri pridaní plynu vyštartuje dopredu,.O spotrebe sa zatiaľ vyjadrovať nechcem nakoľko je auto ešte v tzv.zábehu,ale nie je problém ísť pod 6,5l.Aby som len nechválil.Jediná vec načo si zatiaľ neviem zvyknúť je nakláňanie pri náhlej zmene smeru jazdy(predbiehanie,výmoly na cestách,poklopy atď.).Pritom auto veľmi dobre drží stopu.Brzdy sú mäkké ale dostatočne účinné.Vo vyšších rýchlostiach je veľmi stabilné.Toto auto vrelo doporučujem živnostníkom, mladým rodinám,aj starším a všetkým ktorý chcú dobre vybavené auto ,s dobrou motorizáciou ,dobrými jazdnými vlastnosťami a hlavne nemajú imidžové problémi,pretože takto dobre vybavené auto za cenu 420 000tis.skk nekúpite
Naklánění je bolestí Laceti. Kolega ho koupil nové, byl s ním 1x v Chorvatsku a dal ho do bazaru. Motor je totiž silnější než podvozek a to mu připravilo několik krušných chvilek. A to byla jen 1,6. Chce to holt jezdit francouzským "dědečkovským" stylem a potom je to komfortní jízda bez nebezpečí.
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Lacetti
Totéž bych řekl o Meganu I, také 1,6 , ale jen 90k. Motor silnější, než podvozek. Ale dědečkovskou jízdu zas nevyžaduje, spíš mírnit se :-)
30.09.2009 | 15:32:46 | Itall Reagovat
Naklánění je bolestí Laceti. Kolega ho koupil nové, byl s ním 1x v Chorvatsku a dal ho do bazaru. Motor je totiž silnější než podvozek a to mu připravilo několik krušných chvilek. A to byla jen 1,6. Chce to holt jezdit francouzským "dědečkovským" stylem a potom je to komfortní jízda bez nebezpečí.
30.09.2009 | 14:52:57 | Reagovat
Anonym 7:39
Nevím, co máš. Autor nedělá mezery, a ty zas háčky a čárky. Nemáte si co vyčítat :-) Jinak je recenze - na zde obvyklou úroveň - celkem normální.
30.09.2009 | 13:58:35 | Itall Reagovat
Anonym
ty vole, bez urážky, podívej se, jak píšeš ty ! Od tebe to fakt sedí!
30.09.2009 | 10:21:01 | Reagovat
clovece, bez urazky, ale kam si chodil do skoly??? Tvoja gramatika a celkovo vyjadrovanie je KATASTROFICKE!
30.09.2009 | 07:39:49 | Reagovat