Recenze Citroën C5 Break 2.0 HDI
“Pohodička.”

Autor recenze: slaprogen (27 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:2.0 HDI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:25 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 3. 11. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Astra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nemá.


Hodnocení a zkušenosti s autem

C5 je opravdu luxusní a pohodlná kára. Mám ji půl rok a jsem s ní maximálně spokojen. Spousta místa, pohodlí, bohatá výbava, šestikvalt a silný turbodiesel Vám umožní jezdit až 225 km/h. V kombíku se při sklopění zadních sedadel pohodlně vyspí 2 dospěláci.

Jediná výtka se týká vyšší spotřeby, pod 9 litrů se při rychlejší jízdě nedostanete. Černá barva se světlým interiérem vypadá opravdu luxusně. Tahle kára se dá použít i jako menší nákladáček, vezl jsem v něm skoro kubík dřeva a bylo to v poho.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C5

Vložit komentář

hehe

2l HDI cez 220km/h? S C5kou? Dole velkým kopcom možno.. 2.0 mám zjazdený v xantii (456 000km), a c5 2.2Hdi mám tiež dost zjazdenú na 1200km trase pravidelne.. príde mi to ako další kecálek..

27.08.2012 | 09:22:49 | TycoonX  | 84.47.6.* Reagovat

Měl jsem XM 2.0D najeto podle tachometru 120000 skutečnost 2x tolik a najezdilo dalších 100000 potom už jse nestačil opravovat hydrauliku ale auto úžasně pohodlné,potom jsem si koupil 1.9Td Xantii r.v 1994malé problémy se žárovkami na palubovce s regulací větrání,výměna koulí a zadní kostky.Toto auto mám do dneška a jezdí s ním můj syn a má najeto celkem 310000km zůstal jsem věrný citronům a koupil jsem z Francie c5 2.0Hdi najeto 140000.Dnes má najeto 280000 .Jedna menší porucha uvolněná vstříkovací tryska jinak nafta a olej nechal jsem čipnout rychlost 200km/hod spotřeba se zmenšila a jezdílo za 7.2l auto jsem nijak nešetřil.Dnes s ním jezdí žena a jezdí za 6.5l.Koupil jsem si nového citrona c5 2.0hdi Tourer najeto mám ke dnešku 10000 a naprostá spokojenost.Jezdil jse v Octavii.v Peugeotu 406,206 i VW Pasatu,BMW5 ale žádné z těchto aut nemělo na pohodlí Citronu ,to auto není na rychlost ale na to ,že necítíte české silnice když z něj vylezete nebolí Vás záda.

11.06.2009 | 00:16:41 | ivan Reagovat

drevo v kurfu

Me prijde jen legracni, ze jste z auta nadseny a jak honosne pusobi bily interier a tahate v kufru kubik dreva.... :D to auto teda musi vypadat...

04.02.2009 | 07:40:39 | Koki Reagovat

225 km/h

Těžko se mi odhaduje zda tato rychlost je skutečně reálná nebo nadsazená. Svůj 2,2 Hdi 2004 jsem ještě neštval absolutně nadoraz, ale jednou jsem jel nouzově kolem 200 km/h a řekl bych, že té rezervy tam už moc nebylo. Pravda teoreticky by můj šestikvalt měl určitě tuto rychlost dosáhnout, ale při takové honičce se šestka již nezdá dostatečně silná. Jasné je, že těch 98 kW by mohlo autem hýbat svižněji i když samotné auto dost váží. Zvláště v nízkých otáčkách, než se chytne turbo, se při sešlápnutí plynového pedálu vůbec nic neděje. Ale s takovým korábem si stejně nejvíce lebedím na kvalitní dálnici kolem 160 km/h. A spotřeba? Určitě si vezme více než běžná konkurence. Ve městě se těžko dostávám pod 8 litrů ( a to ještě nezávodím) a stejně tak při stotřicítce po dálnici D1 (že by za to mohly ty panely?). A při stabilní stoosmdesátce na tempomat si vezme kolem 9,5 litrů.

01.08.2008 | 00:17:49 | Zdeněk Reagovat

225 km/h

Tahle rychlost určitě není mimo dosah, jenom to znamená trochu vyšší spotřebu (ehm... vlastně skoro 2x vyšší, že :-P). Ze starý 80 kW 2.0 jsem dostal víceméně omylem na dálnici 180 a motor měl ještě výrazně na víc (tohle bylo na 3600 otáček, dokáže točit až kolem 5000). Takže tahle rychlost se mi zdá docela možná. A spotřebu taky zvyšuje špatná nafta, už jsem taky jezdil za 9 litrů a přitom stejně rychle jako jindy za 6,5.

10.05.2008 | 21:41:56 | Šeb Reagovat

225 km/h

Jak jste to z toho "vytáh"? mám totéž, ale zázrak z kopce a s větrem v zádech je 210. Tedy ne, že bych potřeboval jezdit přes 200 ... i když teď jsem jel v D (jiným autem) 230 a cesta příjemně ubíhala (tedy, když mi do cesty nevjel tatík s vanem)

08.06.2006 | 22:56:05 | tukan Reagovat

225 km/h

Proč ne? Má to 103 kW. 200 km/h jede 81 kW Octavia. Jo a jinak stará 2.2 HDi je nic moc. Jel jsem v několika a nakonec jsem si koupil 2.0 HDi. Jede skoro stejně a má nesrovnatelně menší náklady. Pro upřesnění, nemám nový šestikvalt 103 kW, ale starou 80 kW.

19.01.2006 | 21:33:15 |  Reagovat

Asi vam hoodne promeruje tachometr, protoze 225 dostanete stezi z trilitru. Navic musite jezdit jako prase, protoze 9l je na 2l td trochu prilis. Od vas bych auto nebral :((

01.12.2005 | 17:01:00 | Reihensechscylinder Reagovat

225 km/h ???

To sa mi nejak nezda. Tak rychlo nejazdi ani podstatne silnejsi 2.2 Hdi.
Mozno podla tachometra, ale realna max. rychlost je niekde na hranici 200-205 km/h.

28.11.2005 | 13:13:07 |  Reagovat

C5

Napřed BX - průměr. Potom zapůjčená C5 HDI.Kdo zkusil, nechce jinak. Teď Opel Vectra, ale chci se vrátit do C5 .Pro pohodáře je to ideál. Absolutně pohodové vozidlo.Velké a spolehlivé.

21.11.2005 | 14:25:14 | lubo Reagovat

To hodnocení se mi nějal nezdá,asi omyl.Zato spotřeba,to je unikát.Chtělo by to malinko ubrat a ne věčně jezdit na plnej plyn,to chlapec moc dlouho sloužit nebude.Jinak hodně spokojenejch kilometrů .

04.11.2005 | 17:08:05 | Valdauf Reagovat