Rok výroby:2009Typ motoru:2.0HDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:49 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:4. 3. 2012
vysoký počet závad absence hlášení multifunkčního displeje v češtině
Závady a opravy na autě
Od zakopupení vozu nekompatibilní hansfree, několik záručních oprav včetně prasklého zadního tlumiče, vadné napínací kladky rozvodového řemene, náhodné samozamykání vozidla,výměna brzdového spinače.... V současnosti řeším brzdy a přední světlomety . Mimoto jsem byl pozvám na 3 svolávací akce na odstranění možných závad. V servise jsem jako doma jenže to leze do peněz o ztrátě času nemluvě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jediné plus u vozu je opravdu pohodlná jízda a příjemný interiér. Pokud má ale vozidlo potřebu Vám něco sdělit zobrazením na centrálním displeji a výrazy v AJ nebo FR Vám mnoho něřeknou, připravte se na to,že i v autorizovaném servise na tom nejsou lépe. V návodu k použití se k žádným podrobnějším informacím nedostanete jednoduše proto, že tam žádné nejsou !
V predposlednom čísle Autobildu -teste na 100.000 km, tiež riešili prasknutý tlmič,
inač nič. C5 s týmto motorom hravo porazila v spoľahlivosti A4, či A6, kde "klasicky" už druhý krát menili multitronic... P.S. Ideálne je kupovať auto 3-4 rokom výroby, kedy sú už muchy vychytané, ale neverte tomu, žeby ste s inou značkou nebehali na zvolávačky...., aspoň, že Vám to oznámia, voľakedy Peugeot nepovedal nič a jedna výmena oleja trvala 3-4 hodiny, čo menili vadné súčiastky, tak, aby zákazník nevedel...:), bežná to prax svojho času.
RE: V predposlednom čísle Autobildu -teste na 100.000 km, tiež riešili prasknutý tlmič,
Ak máš niečo k téme, tak napíš, ak nemáš nič, tak sklapni. Napíšem Ti niečo, a adminka to zmaže, takže to nemá zmysel...iba mi je Ťa ľúto. Byť debilom je ťažké. To máte dedičné? Po psovi, či ktorý pako Ťa splodil? No a Aliky, môžeš mazať..:)
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C5
V predposlednom čísle Autobildu -teste na 100.000 km, tiež riešili prasknutý tlmič,
inač nič.
C5 s týmto motorom hravo porazila v spoľahlivosti A4, či A6, kde "klasicky" už druhý krát menili multitronic...
P.S. Ideálne je kupovať auto 3-4 rokom výroby, kedy sú už muchy vychytané, ale neverte tomu, žeby ste s inou značkou nebehali na zvolávačky...., aspoň, že Vám to oznámia, voľakedy Peugeot nepovedal nič a jedna výmena oleja trvala 3-4 hodiny, čo menili vadné súčiastky, tak, aby zákazník nevedel...:), bežná to prax svojho času.
04.03.2012 | 21:18:17 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V predposlednom čísle Autobildu -teste na 100.000 km, tiež riešili prasknutý tlmič,
Vševedko vidím že vám zase dali v psychiatrickej liečebni pauzu,a ty si si nevzal prášky.
04.03.2012 | 22:28:50 | | 78.99.236.* Reagovat
RE: V predposlednom čísle Autobildu -teste na 100.000 km, tiež riešili prasknutý tlmič,
Ak máš niečo k téme, tak napíš, ak nemáš nič, tak sklapni. Napíšem Ti niečo, a adminka to zmaže, takže to nemá zmysel...iba mi je Ťa ľúto. Byť debilom je ťažké. To máte dedičné? Po psovi, či ktorý pako Ťa splodil? No a Aliky, môžeš mazať..:)
04.03.2012 | 22:42:43 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V predposlednom čísle Autobildu -teste na 100.000 km, tiež riešili prasknutý tlmič,
Vševedko,najlepšie by bolo ak by mazali každý tvoj príspevok.
04.03.2012 | 22:55:16 | | 78.99.236.* Reagovat