Zhruba v 80tkm mi na na predchozim i tom co mam nyni odesel levy zadni brzdovy valecek.
po 5 letech u benzinoveho 1.1i kolisajici volnobezne otacky - ale da se to opravit i doma (hlavne kdyz se s autem jezdi mestky cyklus)
Pozor na dobre vypadajici a bohuzel velmi tezce bourane kusy , je to velmi dobry artikl ruznych podvodniku->mechanika sebou ...
PS: airbag melo kazde saxo prodane v CR a nemecku ... tudiz jak chybi je to na 90% bourane do nosniku ... :)
Hodnocení a zkušenosti s autem
1.1 je dost vitalni motor a chce se mu do otacek ... ale klidne stravi jet na dvojku pri 1000ot./min. Pri 4000ot./min. ma motor nejlepsi tah ktery konci okolo 6000ot./min. Velka nevyhoda je ze jsou rychlosti kratke, tudiz pri 120kmh je na petku 4000ot./min. - a motor je uz celkem slyset. Spotreba je pri kombinovanem cyklu asi 6.2 (+/- 0,2l) bez omezovani dynamiky jizdy. Na dalnici se da udrzet rychlost 140 kmh bez vetsich problemu.
A velke plus je objem nadrze 45l + 5l rezerva = 600 az 700km na jednu nadrz :).
Kufr je dostatecne velky na svou tridu (asi jako fabie +/- 40 l). Brzdy jsou dostatecne a maji zdvojeny okruh.
Bohuzel jak je u francouskych aut zvykem po casu zacnou vrzat plasty - licovani je presne ale torchu to vrze(vrzou jen calouneni dveri).
Mam ve vybave central, el.okna a Airbag(ten je standartni vybava ve vsech typech - krom nekterych francouz.modelu) - s elektronikou neni jediny problem ... okna chodi velmi rychle a bez zadrhavani (ne jak na fiatu :) ).
Ceny dilu jsou priznive a da se dost veci sehnat na vrakovistich.
Auto nerezavi je cele pozinkovane, akorat je treba po tech cca 6 letech vystrikat podvozek a pro jistotu i dutiny - pak se uz na to nemusi sahnout...
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Saxo