Recenze Citroën Xantia Activa V6
“Kdo neokusil, neuvěří.”

Autor recenze: Alien (31 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:3.0i V6 24v Stav km při koupi:98 000 km Stav km nyní:142 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 10,5 l/100 km Vloženo: 8. 1. 2008

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Citroën Xantia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Přetěšnění hydraulického čerpadla na několik pokusů.

Prasklá expasní nádrž.

Přodřela se vysokotlaká hadice od přední nakláněcí pístnice.

Pouze pravidelný servis.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Božské auto. Kdo se nesvezl neuvěří co to dokáže. Jedinečný systém aktivního řízení náklonu vozu se kterým se běžně člověk ani nesetká. Bohužel je třeba za to vzít daň ještě větší složitosti celého podvozku a tím i náročnější servis a kde není mnoho lidí, kteří by tomu rozuměli.

Co se týče motoru. Dle mého názoru je to nejkvalitnější a nejspolehlivější novodobý motor od PSA. Rok uvedení na trh 1996. Plně dostačující výkon, který je zcela zbytečné upravovat. Motor má vynikající parametry a jízdní vlastnosti. Dynamiku a sílu po celou dobu až do omezovače v 6,5 tis. ot. MAximální rychlost je cca 240 km/h. Spotřeba se pohybuje od 8 litrů mimo město až do 12-13 v plném městském provozu.

Celkové náklady na provoz tohoto autíčka jsou velmi přijatelné, pokud si člověk uvědomí co jsi pořídil a co má. S tímto vozem jsem naprosto spokojený. A budu se s ní hodně těžce loučit.

Závěrem bych chtěl zcela popřít nepravdivé informace a bludy, že rozvody na tento motor příjdou na 40-50 tis. Což je absolutní nesmysl.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia

Vložit komentář

hydro

Raz hydropneumatika navždy hydropneumatika .....

24.01.2009 | 02:16:57 | Antareus Reagovat

nejlepší auto na světě

Moje krasavice byla vyrobena v lednu 1998,já ji koupil v prosinci 1999 se 43000 km.Výbava exclusive,kůže,automat.Při 172000 km rozvody,pumpa,nějaké drobnosti,oprava cca 11000kč,jinak kotouče,desky,aku,chladič(do doby prodeje nálady na opravy cca 32000)Prodal jsem ji koncem léta svému zaměstnanci,najeto poctivých 253000 km.A dál jezdí bez problémů.Ted mámC6,opět třílitr,automat a opět spokojenost.Tony

17.11.2008 | 23:37:35 | Tony Reagovat

Activa-pecka

Ahoj,mám taky V6 Activu a fakt super vůz. Jenom je horší když majitel před Tebou se na to vyflákne,ale dá se to přežít.
Na netu je článek testu super aut,meze bočního smyku a Activa byla po F-40 druhá,po ní až M3 a 911 apd.
Doporučuju všem co chtějí nenápadné a bezpečné a svižné auto.
Aliene to neprodávej, žádné jiné auto nemá tenhle podvozek

03.10.2008 | 10:58:05 | xj12 Reagovat

rozvody

me rozvody vysli na 7000,-

08.04.2008 | 12:59:54 | vlada Reagovat

Tak se mi to libi. Kdyz Citroen, tak s pokrokovym podvozkem. A ten motor... Preju co nejmin neprijemnosti.

11.01.2008 | 19:25:09 | reihensechszylinder Reagovat

Motor

Ještě upřesním parametry motoru.

140kW, kroutící moment 267Nm. Od 2000 ot/min. do 5500 ot/min. neklesne hodnota pod 234 Nm (což je mimochodem stejná hodnota jak u 2.0 TCT při jeho maximu), vrcholu dosahuje při 4000 ot/min. a to 267 Nm.

10.01.2008 | 14:51:06 | Alien Reagovat

Rozvody

Dá se vejít do 15 tis. za komplet i s vodní pumpou.

10.01.2008 | 14:45:41 | Alien Reagovat

Motor

Je to stejný motor jako měl Peugeot 605?

10.01.2008 | 09:53:16 | KubikCv Reagovat

tak kolik?

A kolik teda stojí ty rozvody?

08.01.2008 | 23:57:15 | Arnošt Reagovat