Recenze Citroën Xantia xantia break 1.9 td
“Pohodlné ale nespolehlivé.”

Autor recenze: Petr - čulibrk (45 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1.9 TD Stav km při koupi:112 000 km Stav km nyní:138 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 15 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 12. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: filicia,P 406,forman

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Po koupi vozu v bazaru-dovoz Itálie,následovaly: výměna filtrů a náplní,brzdových destiček,přední vzpěry,žhavičů,2+2 koule, dále pak oprava spínače stop světel,relé žhavení,prasklé hadice hydrauliky a topení,centrál zadních dveří,ventilátoru topení a ohřevu zadního skla. Korunu tomu nasadilo kulopero které se mi utrhlo a prošlo přes horní kapotu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto veliké a pohodlné. Bohužel také velmi náročné na opravy a nespolehlivé.Doporučuji tomu,kdo má solidně vybavenou a teplou garáž.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia

Vložit komentář

po pěti letech

Při koupi měla na tachu cca150 000km (dle prodejce,shodli jsme se že ,je stočeno o padesát až stotisíc) nyní 210 000km Jezdím docela málo takže za 5 let jen šedesát tisíc.Vyrobena 17.10.1996 a koupena za 28 000kč (sleva na spojku 4000),krátce po koupi-spojka cca3000kč, dále u specialisty kontrola hydra a dofuk koulí 2000kč,potom drobnosti jako výfuk 1500,kosti,čepy silenbloky a olej, filtry,AKB-prostě vše jen spotřební materiál, Přežila se mnou dle "doborníků"totální havarii-oprava,když nebudu počítat vyproštění a odtah , za asi 2000kč- doplnění LHm,oleje,výměna vzducháče a čelního skla (pojistka s doplatkem).Co dodat,zae ten žabožroutsky vůz . Po skušenosti s BX14RE a P405GRD jsem přesvědčen že UMÍ,ale je nutná údržba.A pokud je s jedním z nejlepších předkomůrkáčů tak i úsporný vůz (s čerpadlem Bosch i na RO!!!!)na rozdíl od mé benzínové 1,8-81kw

22.06.2014 | 21:32:37 | kapitán  | 188.120.207.* Reagovat

:D

km pri koupi 112 000, R.V 1996 dovoz itálie :D stači.. z talianskeho bazaru nebrat ani trojkolku pre deti

25.01.2012 | 10:46:22 | TycoonX  | 78.99.201.* Reagovat

Po třech letech

Tak xantu už mám víc jak tři roky,a musím říct že mimo normální spotřební věci auto bez jakékoli poruchy lítá denně. Nejhorší byl ten začátek. Najeto mnou asi 80.000 km.Vlastně omyl-letos mi praskl šroub třmenu brzd na zadním kole. Nový stál 96 kč. Opraveno před barákem za dvě hodky. Tímto zdravím Anonyma,pokud jsem vůl,tak za současné situace kdy dolívám naftu a vodu do odstřikovače,mi to zas tak nevadí.

02.02.2011 | 15:24:07 | Petr-čulibrk Reagovat

For Anonym 1:38

Tým by som sa neriadil, TUV je dosť zavádzajúca štatistika.

15.01.2011 | 11:01:31 | Matúš Reagovat

V TUV statistice si xantia vede velice, VELICE dobře, lépe než věhlasné octavky atd.

15.01.2011 | 01:38:56 |  Reagovat

Vše okolo Xantie je vždy o ojetém autě. Protože Xantie se k nám jako nové bohužel nikdy nedovážely, vše jsou jen ojetiny. Takže asi tak.... Jinak dobré, pohodlné, prostorné a v mém případě i spolehlivé auto. Jen poněkud líné.

14.10.2009 | 12:26:40 |  Reagovat

Xantia 1.9 TD

Když ji žena vybrala před 3 roky v bazaru,koukal jsem nedůvěřivě...R.v.1999 najeto 165.000,jeden majitel v Belgii,jeden v ČR...dnes má Xantie 237.000km a krom běžné údržby(olej,filtry,destičky) jsme do ni nedali ani korunu...a to stojí v létě v zimě venku...Takže já na ni nedám dopustit...Ale je to i o předchozích majitelích...Pokud někdo ušetří na údržbě tak se to hold projeví na opravě...

14.10.2009 | 11:53:39 | Pavel Reagovat

Taky bohužel musím souhlasit,že je to střep nespolehlivý.Žádné jiné auto mě nenechalo na cestě, krom xantie !Kilometry mohli být stočené při koupi,ale tomu,kdo bude tvrdit,že jsem to měl poznat při koupi,chci říct,že auto bylo jak nové.Na interiéru se nedalo poznat absolutně nic.Takže ty řeči,že si měl auto důkladně prohlídnout,jsou jen keci !

14.09.2009 | 21:01:18 | Laco Reagovat

je to strep

jj, taky jsem se s naftovou Xantii natrapil i pres dukladnou kontrolu a overeni kilometru pred koupi, je to pohodlny velky auto pro automechaniky na jezdeni kolem komina jinak nebrat.

14.09.2009 | 15:28:14 | naph Reagovat

Xantia je dobrý auto

Dovoz z Itálie je prostě dovoz z Itálie. Můžu přijít do bazaru a vybrat si auto jakýkoliv značky s parametry - cca 10 let starý, najeto necelých 100 000km, v perfektním stavu. Po měsíci můžu psát takovouhle recenzi.
To není recenze - to je konstatování koupě vyježděného střepu.

13.03.2009 | 00:32:11 | Hlíst Reagovat

Podivný kus

Měl jsem Xantii 1,9 TD, rok 1997, najeto poctivých 135 000 km, a neopravoval jsem nic. Pouze preventivně jsem nechal vyměnit koule vpředu, protože mě všichni strašili, že odejdou. Možná jsem je měnit ani nemusel. Jinak jen běžný servis - olej, filtry, po koupi také preventivně řemen a kladky. Chodila jak hodinky. Byla fakt pohodlná, ale motor byl líný. Prodal jsem ji a přešel na benzín. Ale stěžovat si na závady při těchto km jsem si nemohl.

11.01.2009 | 21:42:11 | Karel Ch Reagovat

reakce

Ano,zlákala mě velikost vozu a také jeho cena. Navíc jsem to auto kupoval v bazaru od dobrého známeho. Věděl jsem o kolik je to přetočené. Lukasi- jak poznáš v bazaru že Ti za necelý rok vystřelí kulopero? Navíc na něm neni jediná známka koroze? Že Ti začne odcházet elektrika? Mimo jiné auto opět stojí v servisu-udajně vadná nárazová pojistka. To bys taky poznal?

27.12.2008 | 13:59:57 | Petr - čulibrk Reagovat

stočené

stočené
stočené
stočené
stočené
stočené

17.12.2008 | 15:34:42 | Angel_M Reagovat

Nuž, mali ste odvahu,

to sa musí nechať..., alebo ste naleteli na super cenu, veľké auto...nie? Koľko Vás vyšlo? Xantie pri zodpovednom servise vydržia veľa, hydr. systém je vcelku OK, ale Taliani si nerobia starosti s nejakým servisom. Ak ste tam nemali minimálne 350-400.000 km, tak ste ho mali nové... z Talianska autá sa vozia iba na kšeft. To značí pre kupcov, nie pre seba....

15.12.2008 | 17:32:20 | ľuboš Reagovat

No mel jsem stejny vůz. Při koupi mi auto zkontroloval známý-automechanik. Rekl, že je ok. Vzal jsem ho a nelitoval. Ale upřímně. Máte 12 let staré auto, ke všemu v naftě, takže 112000km? Si mylím, že tak o 100000-200000 více.

15.12.2008 | 16:48:00 | Mira Reagovat

Kto ti moze za to, ze si si kupil vylagrovany crep? Ved vsetko co tu pises si mal zistit pri kupe a nestazovat sa tu jak nesvojpravny.

15.12.2008 | 13:34:06 | Lukas Reagovat