Rok výroby:1997Typ motoru:2.0 T.C.T.Stav km při koupi:139 000 kmStav km nyní:153 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:29. 4. 2007
Auto užívám 1 rok a zatím jsem větší problémy neměl.Musel jsem utěsnit klimu, loni nefungovaly sahary a přetlakováním chladící médium uteklo.Sahary nešly kvůli zaoxidovanému relátku.
Dále výměna regulace dobíjení.Výměna celého výfuku, levého zadního ložiska a pravého kulového čepu.
Zatím jsem s ní moc nenajel, uvidím dál...Slyšel jsem že jsou problémy s hydraulikou, u mě je zatím o.k.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velmi pohodlné, výbava včetně kožených sedadel s výhřevem,klima, 4 el.okna, zrcátka, 2 airbagy,dřevo.Naskytlo se za dobrou cenu, jinak bych jej nekoupil, a to proto že se mi vzhledově moc nelíbí. Interiér(palubovka), i vnější vzhled působí zastarale.
Francouzští kolegové P406 a R laguna jsou mnohem atraktivnější.Chybí mě na ní xenony a vyhřívání předního skla.
Dynamika solidní, 145 koní dokáže i s těžkým kombíkem slušně hýbat.Spotřeba adekvátní obsahu a výkonu-cca 9-10 litrů dlouhodobě.Po městě vezme i třeba 15 litrů.Max.tachometrových jsem z ní dostal 225 km/h.I při této rychlosti se auto chovalo dobře a drželo stopu.
Pohodlí jak v obýváku, celkově je to povedený vůz.Moje příští auto doufám bude citronek C5 ten už je hezčí.
Evidetně zde odpovídá hodně odborníku,kteří ani nevědí co je to za motor. Kupte si starší katalogy a pak komentujte. Sám mám Xantii 3.0V6 24V ACTIVA. Je to sice dojička pěněz(jen myslím systém activa-když to mělo přede mnou prase), ale jede parádně ,nežere a v zatáčkem není konkerence.
Tak, tak. Taky jsem šťastným majitelem jednoho kousku - 2,0i TCT break. Mám přeprogramovanou řídící jednotku - výkon 130 kW v 70 000 km. Teď mám nejeto celkových 215000 km a naprostá spokojenost, motor šlape jak hodinky , ťuk, ťuk, ťuk :-)
anonym: mimo jinné to že o něm není slyšet neznamená že to není dobrý motor nebo dobré auto spíš to neznáš že o tom není slyšet to auto s motorem TCT bylo ve své době poměrně drahé, u nás se to vubec neprodávalo a do německa teho bylo dovezeno jen nekolik set kusů!! mám dojem bud 2stě a neco nebo 4sta a něco. Tak asi proto o něm nevíš nic.
ano přesně tak je to o tom udržovat auto v dobrém technickém stavu a pak se za top odměním sám mám xantii 2.0 TCT TURBO ACTIVA, a po koupi jsem musel udělat pár oprav a pár mě čeká nicméně je to velmi pohodlný a bezpečený vůz, velmi dobře sedí velmi dobře jezdí a sedí v zatáčkách mírně by mohly bejt jedovatější brzdy nicméně brzdí velmi dobře!! :) TO TCT je opravdu Constant torgue kdy se díky turbu doahuje 235NM konstantní točivý moment od určitých otáček (záleží na seřízení a stáří motoru).
pravdou je, že těch motorů není tolik, ale rozhodně bych je nepovažoval kvůli tomu za shity... sám mám1.8i, vím jak francouzum jdou zazehove motory, ale shit to rozhodne neni... a hydraulika je v poho, kdyz to nekoupis po nekom, kdo se o to vubec nestara...
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia
Taky mám Activu 2.0 TCT a je to ten samý motor co je třeba v XM TCT, P 406 SRI 2.0 Turbo atd...
28.01.2012 | 19:34:53 | Mgy | 85.71.34.* Reagovat
Hodně odborníků-???
Evidetně zde odpovídá hodně odborníku,kteří ani nevědí co je to za motor. Kupte si starší katalogy a pak komentujte.
Sám mám Xantii 3.0V6 24V ACTIVA. Je to sice dojička pěněz(jen myslím systém activa-když to mělo přede mnou prase), ale jede parádně ,nežere a v zatáčkem není konkerence.
03.10.2008 | 10:53:15 | 613tsj Reagovat
Tak, tak. Taky jsem šťastným majitelem jednoho kousku - 2,0i TCT break. Mám přeprogramovanou řídící jednotku - výkon 130 kW v 70 000 km. Teď mám nejeto celkových 215000 km a naprostá spokojenost, motor šlape jak hodinky , ťuk, ťuk, ťuk :-)
11.01.2008 | 15:46:07 | Petr Reagovat
anonym: mimo jinné to že o něm není slyšet neznamená že to není dobrý motor nebo dobré auto spíš to neznáš že o tom není slyšet to auto s motorem TCT bylo ve své době poměrně drahé, u nás se to vubec neprodávalo a do německa teho bylo dovezeno jen nekolik set kusů!! mám dojem bud 2stě a neco nebo 4sta a něco. Tak asi proto o něm nevíš nic.
17.06.2007 | 22:08:46 | bartali Reagovat
ano přesně tak je to o tom udržovat auto v dobrém technickém stavu a pak se za top odměním sám mám xantii 2.0 TCT TURBO ACTIVA, a po koupi jsem musel udělat pár oprav a pár mě čeká nicméně je to velmi pohodlný a bezpečený vůz, velmi dobře sedí velmi dobře jezdí a sedí v zatáčkách mírně by mohly bejt jedovatější brzdy nicméně brzdí velmi dobře!! :)
TO TCT je opravdu Constant torgue kdy se díky turbu doahuje 235NM konstantní točivý moment od určitých otáček (záleží na seřízení a stáří motoru).
17.06.2007 | 22:04:57 | bartali Reagovat
2.0 TCT
pravdou je, že těch motorů není tolik, ale rozhodně bych je nepovažoval kvůli tomu za shity... sám mám1.8i, vím jak francouzum jdou zazehove motory, ale shit to rozhodne neni... a hydraulika je v poho, kdyz to nekoupis po nekom, kdo se o to vubec nestara...
03.06.2007 | 22:51:19 | lukas Reagovat
Nevim jak sis mohl koupit auto s tak špatným motorem...
05.05.2007 | 22:26:14 | Reagovat
No o auta se zajímám ale o tomto motoru v xantii jsem fakt neslyšel...Vím že 2.0 Turbo 108 kW byl v P 406, tak že by to bylo možná to samý?...
02.05.2007 | 23:55:22 | dovi Reagovat
Shit?!?Asi nevíš o čem mluvíš.Mám dva známé,kteří tuto motorizaci mají a jsou spokojeni.
Pro méně znalé jen dodám,že to má TURBO
02.05.2007 | 23:46:39 | Loser Reagovat
Tak ten motor musel bejt shit když tady není ani vidět...
02.05.2007 | 23:33:52 | Reagovat
TCT
TCT znamená Konstant Torgue čili konstantní točivý moment 235nm od cca 2000ot./min,takže víceméně je plný výkon 108kw v celém průběhu
02.05.2007 | 22:48:38 | Loser Reagovat
nejsi sám
já ho taky neiděl,ani neslyšel,neznám,
02.05.2007 | 21:05:22 | ptáček Reagovat
Co to je 2.0 T.C.T???O takým motoru jsem jaktěživ neslyšel
02.05.2007 | 18:30:30 | káňa Reagovat