Rok výroby:2000Typ motoru:V6, 3,0iStav km při koupi:63 000 kmStav km nyní:81 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:23. 10. 2005
Auto nemělo delk zavazadlového prostoru a mělo ošklivá hliníková kola. Nové plato by u Citroenu stálo 15 000, asi po měsíčním úsilí jsem ho pořídil z bouračky za 3 000. Koupil jsem 16 kola a rázem byla stříbrná krasavice na světě.
Auto nemělo žádné poruchy, jen palivoměr se mi zdá trochu podivný (nepřesný) - dotankuju plnou a ručička ukazuje 3/4, jindy mám po 150km stále plnou. . .
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to auto, kterého se nedokážu zbavit. Začal jsem 2,0i, potom 2,1td a teď konečně kombik. Jízdní vlastnosti, komfort (exclusive), prostor a zavazadlový prostor se jen těžko srovnává s jinými auty. Dokonce i 3,0 24v umí jezdit předpisovou jízdou za 7,5 litru, extrém i pod 7 a to sebou tahá 1600kg pohotovostní hmotnosti + velmi často dalsích 500kg nákladu. Při extrémní jízdě (u nás dost problém) jsem se dostal zatim na maximální spotřebu 12/100, reál je někde na 8,5 - 9, to už je ale slušné svezení.
Motor je až nechutně tichý a výkonný, - člověk se ani nenadějě a jede 200 s lehkým dotykem plynu. 190 koní o sobě dává opravdu hodně vědět, jen výjimečně potkávám auta, se kterýma bych si vyloženě nepohrával. Na německých dálnicích se ručička tachometru dostává až za ciferník tachometru (240km/hod).
Při koupi mi ale nezáleželo na motoru, ale na prostoru a pohodlí a konkurenta jsem prostě nenašel.
To je vsechno moc fajn a jak je to se stabilitou pri vyssich rychlostech (130 km/h a vic). Mel jsem tohle vozitko s 1.8 8V, r.v. 94 a nebyl jsem s tim po teto strance moc spokojen.
Myslim, ze je to jeden z najpohodlnejsich aut.. /aj z inych hladisk bolo otestovane/. Cakala som, ze v terene sa zachova cudne, ale nemala som s nim problem, bala som sa, ze sa dotkne spodok vozidla, a tak som ho zdvihla na max. trosku skakalo ale dalo sa udrzat, pricom je zakazane jazdit na nom v tejto polohe. Vyskusala som aj naj nizsiu hladinu na dialnici.. to radsej nikdy viac.. alebo nie na nasich dialniciach..
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia
RE:
To je vsechno moc fajn a jak je to se stabilitou pri vyssich rychlostech (130 km/h a vic). Mel jsem tohle vozitko s 1.8 8V, r.v. 94 a nebyl jsem s tim po teto strance moc spokojen.
22.12.2005 | 19:09:31 | emil Reagovat
xantia 1,9TD
Myslim, ze je to jeden z najpohodlnejsich aut.. /aj z inych hladisk bolo otestovane/. Cakala som, ze v terene sa zachova cudne, ale nemala som s nim problem, bala som sa, ze sa dotkne spodok vozidla, a tak som ho zdvihla na max. trosku skakalo ale dalo sa udrzat, pricom je zakazane jazdit na nom v tejto polohe. Vyskusala som aj naj nizsiu hladinu na dialnici.. to radsej nikdy viac.. alebo nie na nasich dialniciach..
02.11.2005 | 07:30:54 | Xantipa Reagovat