Recenze Citroën Xsara COMBI 2.0 HDI BREAK
“Jakýkoli jiný vůz, ale CITROEN nikdy!”

Autor recenze: ,
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2.0 HDI (diesel) Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:80 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 10. 1. 2004

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Bez problémů vůz za 537 000 CZK fungoval prvních 200km, dále následovaly většinou opakované poruchy:
- čidlo plnícího tlaku vzduchu

- ventil zpětné cirkulace výfukových plynů

- převodovka (synchrony a ozubené soukolí opravoval značkový servis 2 měsíce!!!)

- nefunkční přepínač blinkrů (náhradní díly nebyl tři měsíce!!!)

- od 30000 km se klepe a vrže naprosto všechno

- spotřeba kolem 8 litrů - na diesel trochu moc

- neprofesionální a nefunkční servisní síť od dovozce po několik

servisů v ČR (všechny závady v záruční lhůtě)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Výhodná (ne nízká) cena, ale k čemu je 6 airbagů když je automobil nefunkční?

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara

Vložit komentář

Neviem na com jazdil

Mam najazdených 395000 bez najmensieho problemu s povodnými loziskami. Menil som iba spojku a samozrejme tri krat rozvody.

17.05.2016 | 11:01:25 | heno  | 213.151.203.* Reagovat

rx

autor recenzie asi jazdi na volkswagene a nie na xsare

31.10.2014 | 16:40:44 | rx  | 62.168.89.* Reagovat

Xsara 2.0HDI

...mám Citráka xsaru 2.0HDI 66/90 už siedmy rok najazdených cca 195.000 km a šlape stále ako hodinky. Jediné čo som menil boli bežné náhradné diely ktoré v autách odchádzajú. Takže nechápem ? Asi netreba vymeniť auto ale ten ,,kus,, medzi volantom a sedačkou. Nemáš náhodou volkswagen ???

12.01.2010 | 21:18:22 | fedope3k Reagovat

Opravujem, podľa

spätnej rec. výf. plynov máte 80 kw verziu. A v CZ už boli v 2002 v ponuke aj bočné hlavové? Podľa všetkého ste podcenili zábeh motora.

03.11.2008 | 14:11:39 | ľuboš Reagovat

No, asi hovorí z Vás

hnev, ale: aké tam máte čerpadlo, Bosch, alebo Siemens?, aký motor?66, 80 kw? Ale nič v zlom, v 50.000 km a opotrebované synchróny a prevodovka.?!!? To nie je chyba výrobcu, ale hlavy... a spotreba 8 litrov ?!nechcesa mi veriť, že to auto naozaj vlastníte. Lebo toto sú úplne hlúposti. A servis sa asi nechce baviť, keďže by ste zničili aj tank, alebo fúrik. A je úplne jedno aké je auto. Japon., nemecké, franc....., nemáte v poriadku cit pre autá a stroje. Vám ani Subaru nepomôže.

03.11.2008 | 14:06:24 | ľuboš Reagovat

xsara 2.0 Hdi

Mam xsara 2.0 Hdi - 2004. vcera som mal na 500 Km trati priemernu spotrebu 3.6 litra a jazdil som od 110 do 160 km/h. Inac spotreba do 5,8 litra Co sa tyka podvozku, neocenitelny pri dobrej vozovke. Pri vyssich rychlostiach moze mat clovek pocit ze to podvozok nezvlada, ale to je iba pocit, pretoze podrzi. A ako sa hovori, citroeny su takmer dokonale auta, ale iba takmer. Vzdy odide nejaka mala blbost ktoru clovek musi dat vymenit, aby mu nezneprijemnovala zivot. Inac musim zaklopat na drevo, ale v nasej rodine mame citroeny uz 8 rokov, od Xsary cez C5 az po C6 a vzdy to boli spolahlive auta, ktore ked clovek servisuje a vzorne sa o ne stara, tak vas dovezu bezpecne do ciela.

03.11.2008 | 12:48:37 | jozef Reagovat

blbost

nekupil sisi nahodou ojazdene bx-ko?

08.05.2008 | 20:30:41 |  Reagovat

RE: blbost

Pardon, neurazajte BXko..tie autá jazdili bez problemov cez 400 tisíc km..

27.09.2015 | 20:05:41 | TycoonX  | 85.4.98.* Reagovat

jak s tím jezdíte?

Já mohu říct jen jedno: auto v tvrdém firemním provozu (min. 150-200km denně), v provozu zima/léto, jízda s přívěsem, jízda s naloženou střechou, atd... při pravidelném servisu v Citroenu je nyní na tachometru 175000 km a auto jede jako drak. 1.6i 16v, spotreba 6,5-7,5 mimo mesto, ve meste 7-9. Závady: 3x urvaná klika dveří (řidič má velké ruce?), ve 110000 prasklá hadička od benzínu (urvaná asi o neco pod autem), ve 150000 odešel alternátor, a jinak zcela bez závad!!!! Zvládlo také souvislou jízdu 1300 km v nemecku rychlosti 160-170 km/h, a taky mesic v Norsku v -15 st. a mesic v Recku pri +38 st.... z toho mi vychazi, ze auto nejspis jezdi taky podle toho, jak se k nemu kdo chova, jak kdo umi radit, ridit, parkovat, pouzivat klimatizaci, vi co tankovat atd.

08.05.2008 | 19:11:09 | medick Reagovat

xsara 1.4i r.2002

mám xsaru1.4 i 6let.70000km
do 50000km dobrý auto potom samá porucha, končím s ní.
Citroena již určitě ne!

18.02.2008 | 19:10:52 | franta Reagovat

Tento kritik neměl ani tříkolku a už vůbec Citroena !

05.12.2007 | 15:26:00 | Jirka Reagovat

Mám Xsaru 2.0 HDI (2003). Najel jsem zatím 11000km a průměrnou spotřebu mám cca 5,8l/100km. Co se ujíždění zadku týče, nevím jestli je tím myšlen pocit ujetí zadku, nebo že se to sveze smykem. To je dost zásadní rozdíl! Xsara má podvozek po ZXku a zadní kola se natáčí a při ostřejší zatáčce má člověk pocit, že ujíždí zadek. Auto ale sedí a dobře drží stopu, je to jen "blbej" pocit.

12.07.2007 | 12:11:49 | anek Reagovat

13 litru

tomu rikam Kamion :P:P to mi spis pripada jako by byly v ridici jednotce invertovane hodnoty.... prohozeny pomer vzduchu/palivu..... protoze 13 LITRU no loooool... tolik zrala kamosova oktavka kdyz se mu zaseklo turbo, zustalo porad v tockach neustale plnilo, nejen ze to melo hovno vykon ale nehorazne protekala nafta... Ostrava Praha nadvakrat tankoval.... spotreba u HDI motoru nad 7 litru je uz k zamysleni a pokud proste netahne pekne od spodku tak rozhodne na servis!!! pripadne na reklamaci!

03.05.2007 | 09:49:31 | K4my Reagovat

Xsara

Mám benzínovou Xsaru 1.8 - 8V a nedovedu si představit, že bych měl spotřebu větší než 10 l
Běžně mám do 8l benzínu. Na delší tratě 6,5l. Dieselový motor musí chodit do 7l max, jinak je něco v nepořádku.
A mimochodem ta váha vzduchu je od Bosche z Německa... Mají ji i řady jiných aut. Zatím se asi nic moudřejšího nevymyslelo....
Jezdím se ZX 1.9TD - ujeto 350 000 km. Už to není kdo ví co, ale spotřebu nemám vyšší než 6,5l/100 km.
Co se týče podvozku Xsary mě vyhovuje. Ne že je gumový, ale upozorní, že něco není na cestě v pořádku - vyjeté koleje nebo jiné vady povrchu, které by tam neměly být.
Kdo stím chce závodit, ať si koupí tu co odložil S. Loeb. Je s podivem, že ostatní značky byly odkázány na sledování zadní části jeho výfukového potrubí, snad mimo Forda, abych nekřivdil.
O servisech na Slovensku vím své. Kamarád se vždycky raději zeptá kolik to stojí u nás a pak teprve nechává opravovat. Asi je to tam už dost za větrem, aby tam ty značkové servisy někdo pořádně provětral a to u všech značek. Ne že by to v Česku bylo super, ale Slovensko je fakt extrém. Ty závady co píše kolega na hoře pokud jsou pravda by mě jednoznačně vedly k odstoupení od smlouvy a k vrácení vozu.
Doporučil bych vše sepsat, přeložit do francouzštiny a poslat do Citroena a do vedení koncernu P-C. A možná se budete divit, jaký nastane tanec.
Já mám zkušenost s českými firmami s německou účastí, nic nejde, vše je v pořádku, ale až se zavolá do centrály v Německu a řekne se o co běží, nastane takový cvrkot, že to ještě nikdo neviděl. Najednou je všechno jinak. Jen se nenechat servismany odbývat a natahovat.
Manželce se podařilo udělat bouli do zadních dveří. Oprava u Citroena - klepání, tmelení , stříkání a příprava pod lak - demontáže - vše celkem 4500 Kč. Myslím, že je to cena srovnatelná s jinými značkami. Je to vše jen o lidech. Pokud začnou přesvědčovat člověka, co vše se musí, je lépe obejít i jiné opravny. Jsou i neznačkoví opraváři, kteří mnohdy umí víc než vyměňovatelé kompletů ve značkovém servisu.
Končím, aby to nebylo dlouhé jak vánoce....

16.11.2006 | 13:24:24 | Radek Reagovat

nová Xsara je kříž

Kolega na Slovensku ji koupil v r. 2004 novou. Co týden to závada, čelní okno měnili v záruce nadvakrát, na podvozku pořád něco klepalo bouchlo a vrzalo, Pořád poruchy nějakejch čidel... ve 42 tisících odešli homokineťáky a čepy. Navíc koupil nadstandart záruku a tu mu pak nechtěli uznat protože ji neměli v registru. Vždycky se taším na další mejl až zase popíše nějakej špek. Není nad to koupit ojetý auto. Tam už jsou mouchy vychytaný....

27.09.2006 | 14:21:46 | Honza Reagovat

odpověďe

Tak jsi asi měl hold smůlu ....
Asi ji už někdo používal na Rally ....

15.08.2006 | 16:47:23 | řepák Reagovat

nedávno som si kupoval ojazdené auto a do úvahy som bral aj Xsaru Hdi 90k a musím povedať, že som bol veľmi skalmaný.. Auto malo jedného majiteľa, rok 2002, servisivané a napriek tomu bolo také, hm, gumové, nechcelo ísť do otáčok, slabý ťah a dorazila ma spotreba na PC - 6,7litra priemer. A to už je na nafťák veľa. Mal som straú Lanciu Deltu TDs a tá nešla nad 6litrov po 300tkm!!! Tie HDi idú síce ticho, ale inak sa mi nezdalo, že by to bolo bohviečo.

28.12.2005 | 10:21:47 | meky Reagovat

Pokud motor bere 7-13 litrů nafty tak je asi něco vadného ( váha vzduchu? ) nebo majitel jezdí jako ďábel ,ale to není důvod za to hanit značku.

26.12.2005 | 08:44:23 | FDA Reagovat

Mal som moznost soferovat kamaratovu Xsaru 2.0 Hdi,110koni,moj nazor je ze auto velmi dobre taha,do 150kmh zrychluje velmi svizne,kamaratov golf tdi 115koni na nu nestihal...hoci je xsara tahsia,ma mensi vykon a krutiaci moment tak usla golfu....ale co je musim vytknut je ze golf sedi ovela lepsie na ceste a hoci ma 15-tky kolesa,tak je bezne ze kamaratovi uleti zadok v zatacke pri trosku vyssej rychlosti...60-70kmh...to kde golf ide v poho 80,tam xsare uteka zadok pri 60,,,,ku spotrebe...aj pri jazde ako pretekar sa da v meste chodit do 8litrov....a ku servisu...po mensom smyku a naraze do zvodidiel na zadny blatnik,je auto uz skoro dva mesiace v autorizovanom servise....a predpokladany ucet?..150tis,skk.....cenu nekomentujem,moj odhad bol max 25-30tis...originalne dielce su predrazene.

18.12.2005 | 15:38:56 |  Reagovat

Nechápu...

Nerozumím především spotřebě... 13litrů nafty snad ani neni reálné. Mam Xantii s 80Kw HDI a i za nejnepříznivějších okolností jsem se nedostal nad 8L. Průměr je 6,5. Patrně vadná váha vzduchu. Je otázka, nakolik jsou zdatní servismani a dovedou tento problém korektně identifikovat. Zkuste se na to zaměřit.

23.11.2005 | 18:39:58 | Hics Reagovat