Rok výroby:2001Typ motoru:2.0 HDIStav km při koupi:78 000 kmStav km nyní:101 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?11 měsícůPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:8. 2. 2006
Čidlo teploty nasávaného vzduchu. (to asi všetky HDI-čká)
Občas hlučný ventilátor na kúrení.
Pri nízkých teplotách motor seká pri nízkých otáčkách aj pri novom palivovom filtri.
A nakoniec to najhlavnejšie:tyčky stabilizátora vydržia bez klepania len 20000 km.(ale to je vada všetkých Citroenov aj Peugeotov.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nie je to Xantia,ale celkom to auto ujde.
Vzadu je trocha málo miesta.
HDI-čko je hrozne tvrdé a továrenské pneu 195/55 R15 sa nedá nahradiť žiadným iným rozmerom pneu.,lebo potom auto sa správa na ceste strašne. Pred 3.rokmi som mal Xsaru 1.4 I -kombi,ten typ bol ovela pohodlnejší.
S těma tyčkama stabilizátoru to asi nebude tak úplně pravda, ale pravda je, že žádné auto nebylo děláno na ty naše a slovenské tankodromy. I u prvních Fábií nevydržely ty tyčky déle jak 15000 km. Já mám na autě 145 000 km a mám tam originál....(Xsara I r.v.1999). U nás se díky mizerné naftě a dírám ve vozovce objevují závady, které na západ od nás vůbec neznají. Největší zoufalost je natankovat benzín u hypemarketu nebo na JZD za super cenu, houby to jede, dobře to žere, motor to dere. Už jsem dávno vyléčený ze sledování cen u benzínek, ona ta ušetřená korunka se projeví negativně jinak. Bratr od známého z Německa tak odrovnal na polské naftě Passata, kterou tak "výhodně kupoval". Stálo ho to léčení asi 6000 Euro a divedete si asi představit jak takovou věc chudák z Německa umí oplakat. Kdo tam dělal ví, o čem mluvím. Z levné nafty a benzínu jsem definitivně vyléčený.
Ze Xantušky přejít na Xsaru????Nóó,tomu říkám kauf.Měl jsi vzít X2,z roku 2001,HDíčko se 110 kobylama a měl jsi klid.A jestli říkáš,že HDíčko je tvrdý,tak máš z tý naší bomba nafty načnutý vstřikovače.Jastli můžu doporučit,čepoval bych naftu šelky,konkrétně Diesel V.Power,je to sakra znát jak na spotřebě,kultuře chodu tak i pružnosti.Toť vše,hlavně ať holka malá ušatá slouží.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara
Nepochopili jste, že "tvrdým" myslel podvozek nikoli chod motoru, když nadává na rozměr pneu 195/55/15?
20.02.2008 | 14:07:17 | Radek Reagovat
Tyčky a nafta
S těma tyčkama stabilizátoru to asi nebude tak úplně pravda, ale pravda je, že žádné auto nebylo děláno na ty naše a slovenské tankodromy. I u prvních Fábií nevydržely ty tyčky déle jak 15000 km. Já mám na autě 145 000 km a mám tam originál....(Xsara I r.v.1999).
U nás se díky mizerné naftě a dírám ve vozovce objevují závady, které na západ od nás vůbec neznají.
Největší zoufalost je natankovat benzín u hypemarketu nebo na JZD za super cenu, houby to jede, dobře to žere, motor to dere. Už jsem dávno vyléčený ze sledování cen u benzínek, ona ta ušetřená korunka se projeví negativně jinak. Bratr od známého z Německa tak odrovnal na polské naftě Passata, kterou tak "výhodně kupoval". Stálo ho to léčení asi 6000 Euro a divedete si asi představit jak takovou věc chudák z Německa umí oplakat. Kdo tam dělal ví, o čem mluvím. Z levné nafty a benzínu jsem definitivně vyléčený.
20.02.2008 | 13:57:07 | Radek Reagovat
Vím o člověku co do BMW 330d tankoval V-power diesel a menší spotřeba,lepší běh.Určitě doporučuju.aspoň 3 nádrže na vyčištění.
09.02.2006 | 19:46:18 | LK Reagovat
Ze Xantušky přejít na Xsaru????Nóó,tomu říkám kauf.Měl jsi vzít X2,z roku 2001,HDíčko se 110 kobylama a měl jsi klid.A jestli říkáš,že HDíčko je tvrdý,tak máš z tý naší bomba nafty načnutý vstřikovače.Jastli můžu doporučit,čepoval bych naftu šelky,konkrétně Diesel V.Power,je to sakra znát jak na spotřebě,kultuře chodu tak i pružnosti.Toť vše,hlavně ať holka malá ušatá slouží.
09.02.2006 | 18:12:31 | Valdauf Reagovat