Recenze Citroën Xsara break
“Nie je to král ciest, ale za tu cenu nekupite nič podobné.”

Autor recenze: daniv (37 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2.0 HDI Stav km při koupi:78 000 km Stav km nyní:101 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 11 měsíců Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 8. 2. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Xantia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Čidlo teploty nasávaného vzduchu. (to asi všetky HDI-čká)

Občas hlučný ventilátor na kúrení.

Pri nízkých teplotách motor seká pri nízkých otáčkách aj pri novom palivovom filtri.

A nakoniec to najhlavnejšie:tyčky stabilizátora vydržia bez klepania len 20000 km.(ale to je vada všetkých Citroenov aj Peugeotov.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nie je to Xantia,ale celkom to auto ujde.

Vzadu je trocha málo miesta.

HDI-čko je hrozne tvrdé a továrenské pneu 195/55 R15 sa nedá nahradiť žiadným iným rozmerom pneu.,lebo potom auto sa správa na ceste strašne.
Pred 3.rokmi som mal Xsaru 1.4 I -kombi,ten typ bol ovela pohodlnejší.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara

Vložit komentář

Nepochopili jste, že "tvrdým" myslel podvozek nikoli chod motoru, když nadává na rozměr pneu 195/55/15?

20.02.2008 | 14:07:17 | Radek Reagovat

Tyčky a nafta

S těma tyčkama stabilizátoru to asi nebude tak úplně pravda, ale pravda je, že žádné auto nebylo děláno na ty naše a slovenské tankodromy. I u prvních Fábií nevydržely ty tyčky déle jak 15000 km. Já mám na autě 145 000 km a mám tam originál....(Xsara I r.v.1999).
U nás se díky mizerné naftě a dírám ve vozovce objevují závady, které na západ od nás vůbec neznají.
Největší zoufalost je natankovat benzín u hypemarketu nebo na JZD za super cenu, houby to jede, dobře to žere, motor to dere. Už jsem dávno vyléčený ze sledování cen u benzínek, ona ta ušetřená korunka se projeví negativně jinak. Bratr od známého z Německa tak odrovnal na polské naftě Passata, kterou tak "výhodně kupoval". Stálo ho to léčení asi 6000 Euro a divedete si asi představit jak takovou věc chudák z Německa umí oplakat. Kdo tam dělal ví, o čem mluvím. Z levné nafty a benzínu jsem definitivně vyléčený.

20.02.2008 | 13:57:07 | Radek Reagovat

Vím o člověku co do BMW 330d tankoval V-power diesel a menší spotřeba,lepší běh.Určitě doporučuju.aspoň 3 nádrže na vyčištění.

09.02.2006 | 19:46:18 | LK Reagovat

Ze Xantušky přejít na Xsaru????Nóó,tomu říkám kauf.Měl jsi vzít X2,z roku 2001,HDíčko se 110 kobylama a měl jsi klid.A jestli říkáš,že HDíčko je tvrdý,tak máš z tý naší bomba nafty načnutý vstřikovače.Jastli můžu doporučit,čepoval bych naftu šelky,konkrétně Diesel V.Power,je to sakra znát jak na spotřebě,kultuře chodu tak i pružnosti.Toť vše,hlavně ať holka malá ušatá slouží.

09.02.2006 | 18:12:31 | Valdauf Reagovat