Rok výroby:2000Typ motoru:1,4 iStav km při koupi:3 kmStav km nyní:74 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:2. 5. 2006
Po roce provozu nutná výměna chladiče a to celkem 3x. Od asi 5000 km silné klepání ze zadní části karoserie na hrbolaté vozovce, zámky opěradel zadních sedadel.
Asi ve 45 tis. km vážné poruchy elektroinstalece, značkový servis nebyl schpen závadu identifikovat. Nakonec nutná výměna řídící jednotky.
Při intenzivním brzdění silné kmitání volantu a stranové pojíždění.
Od samého počátku klepání motoru asi při 1900 až 2000 otáčkách, při jízdě na 2 rychlostní stupeň, servis nebyl schopen závadu identifikovat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kromě výše uvedených poruch, celkem dobré auto, pohodlná jízda, relativně dobrá spotřeba.
1. Skutečně mluvím o citroenu xsara r.v. 200, model 2001 a ne o renaultu.
2. Ten chladič nebyla ani tak závada auta, ale samotného chladiče. Po třetí výměně chladiče byl namontován chladič od jiného výrobce a jiné konstrukce a od té doby bez problému. Rovněž závada při brzdění je odstraněna. Jednalo se o dvě poruchy - křivé brzdové kotouče na př. nápravě a co je zajímavé po cca 50 tis. km velmi špatné tlumiče na přední nápravě. Tlumiče byly vyměněny všechny čtyři, rovněž namontovány nové nové kotouče a auto je v lepším stavu, než když jsem ho dovezl nové z autosalonu. Cena bez vstřikovací jednotky 49 760 kč.
není mi jasné proč je třeba 3x měnit chladič? kvůli proražení, nebo vás natáhnul autoservis, jak se může nový chladič porouchat? Pokud jde o přední nápravu někde musí být chyba, brzdy nebo náprava různá uložení příp tlumiče, solidní mechanik musí být schopen takovou závadu odstranit. doporučuji změnu servisu
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara
1. Skutečně mluvím o citroenu xsara r.v. 200, model 2001 a ne o renaultu.
2. Ten chladič nebyla ani tak závada auta, ale samotného chladiče. Po třetí výměně chladiče byl namontován chladič od jiného výrobce a jiné konstrukce a od té doby bez problému. Rovněž závada při brzdění je odstraněna. Jednalo se o dvě poruchy - křivé brzdové kotouče na př. nápravě a co je zajímavé po cca 50 tis. km velmi špatné tlumiče na přední nápravě. Tlumiče byly vyměněny všechny čtyři, rovněž namontovány nové nové kotouče a auto je v lepším stavu, než když jsem ho dovezl nové z autosalonu. Cena bez vstřikovací jednotky 49 760 kč.
24.04.2008 | 09:10:55 | autor Reagovat
uff
No to čumím... Ste si istý, že nepíšete o Renaulte? :)
21.04.2008 | 21:35:54 | janicko Reagovat
není mi jasné proč je třeba 3x měnit chladič? kvůli proražení, nebo vás natáhnul autoservis, jak se může nový chladič porouchat?
Pokud jde o přední nápravu někde musí být chyba, brzdy nebo náprava různá uložení příp tlumiče, solidní mechanik musí být schopen takovou závadu odstranit.
doporučuji změnu servisu
22.02.2008 | 18:52:06 | pavel Reagovat