Rok výroby:2004Typ motoru:1398Stav km při koupi:125 000 kmStav km nyní:146 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:4,5 l/100 kmVloženo:28. 2. 2008
Jeto moc vydařený model, hlavně co se týká jízdních vlastností. Při jízdě je velmi malá hlučnost a dá se říct že je nižší jak u benzínu.Vynikající je také spotřeba a jízdní vlastnosti. S tímto autem se dá najet bez problému a bez šáhnutí 300 000km.
Koroze u těchto aut je vyloučená. Je to v poměru cena ,kvalita bezkonkurenčni auto na trhu s ojetými auty. Proto se tomuto autu říká že je to držák. Vzhledově je to moc pěkné auto, které osloví mladé i starší budoucí majitele této skvělé značky. Komfort je výborný. typický francouz.Zavazadlový prostor je také perfektně řešený.
Startování v zimním období daleko předčí benzínové agregáty.Podvozek je na špičkové úrovni a to dokazují výsledky na soutěžích WRC.Tento vůz už vlastním po druhé a díky cenám náhradních dílů je to nejlevnější provoz v daném segmentu.Cena nového auta je v HDI 453000kč a 3 až 4 roky staré auto s počtem ujetých kilometrů okolo 180000km. seženete do 250000kč.
Zkuste si sehnat jiné tak mladé auto , do těchto peněz. Novým potencionálním majitelům tento zdařilý model mohu jen a jen doporučit.
nezaškodí... Sériový podvozok od toho súťažného je nebo a peklo. V neprospech Vášho, že áno. Na to ako máte málo km, Vaš elán a nadšenie iba obdivujem. Snáď Vám vydrží. Jazdiť na tomto aute za 5 l a vyššie je HANBA, pri troche snahy musíte pod 4 l/100, na 607 2,2 HDi mám bežne 5,7, keď vydržím dodržiavať predp. rýchlosti, mal som aj 4,3l vrátane mesta. Pri tuhšej jazde cez SK bez diaľnic, priemerná rýchlosť 100 km/hod okolo 6,7 l. Skúste ju dosiahnuť cez deň, zapotíte sa. Mám to na mobile / z PC v aute - neklame/. Pri bežnej jazde po okreskách máme všetci okolo 65-75 km/h, časy skresľuje státie na semaforoch, zápchy a pod.Pri takom malom nájazde km ani nemá zmysel nafta. Ale proti hrdzi imúnny nie je. To je 101 %. isté. . Ale mechanik z PSA určite nie ste...Smrdí to reklamou ako hrom, idete auto predať ?
Souhlasím s názorem, že se jedná o povedené auto. Mám break(kombi) 1.4hdi r.v.2005, ale zatím nikdy jsem se nedostal na kombinovanou spotřebu 4,5l dle TP. Při předpisové, nebo i trochu rychlejší jízdě je spotřeba dle počítače 5,5 - 5,6l.
Jezdil jsem s předchůdcem Xsary - Citroenem ZX, už i ten měl pozinkovanou karoserii a prakticky rezivěl minmálně. najeli jsme na něm přes 335 tisíc kilometrů a že by někde byla prorezivělá díra - ani náhodou. Mám Xsaru 1.8, rok výroby 1999, má najeto 150 000 km a koroze je minimální. Pokud není auto bořené a neopravoval ho diletant reziví minimálně.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara
Oprava: tých 5 l som
nemyslel Vás, ale všeobecne. Jeden expert z pevnými nervami jazdí za 3,7l. A nevlečie sa. Nevidím - neuverím. Videl som - a nepochopil som...Závidím.
22.08.2008 | 21:31:37 | ľuboš Reagovat
Trochu objektivity
nezaškodí... Sériový podvozok od toho súťažného je nebo a peklo. V neprospech Vášho, že áno. Na to ako máte málo km, Vaš elán a nadšenie iba obdivujem. Snáď Vám vydrží. Jazdiť na tomto aute za 5 l a vyššie je HANBA, pri troche snahy musíte pod 4 l/100, na 607 2,2 HDi mám bežne 5,7, keď vydržím dodržiavať predp. rýchlosti, mal som aj 4,3l vrátane mesta. Pri tuhšej jazde cez SK bez diaľnic, priemerná rýchlosť 100 km/hod okolo 6,7 l. Skúste ju dosiahnuť cez deň, zapotíte sa. Mám to na mobile / z PC v aute - neklame/. Pri bežnej jazde po okreskách máme všetci okolo 65-75 km/h, časy skresľuje státie na semaforoch, zápchy a pod.Pri takom malom nájazde km ani nemá zmysel nafta. Ale proti hrdzi imúnny nie je. To je 101 %. isté. . Ale mechanik z PSA určite nie ste...Smrdí to reklamou ako hrom, idete auto predať ?
22.08.2008 | 21:25:34 | ľuboš Reagovat
bez investic
Jak proboha muže nekdo po najetych 21 000km usuzovat že
se da najet 300 000km bez investic.
Vetší blbost sem ješte nečetl OUT !!!
22.08.2008 | 20:48:21 | Franta Reagovat
spotřeba 1.4hdi
Souhlasím s názorem, že se jedná o povedené auto. Mám break(kombi) 1.4hdi r.v.2005, ale zatím nikdy jsem se nedostal na kombinovanou spotřebu 4,5l dle TP. Při předpisové, nebo i trochu rychlejší jízdě je spotřeba dle počítače 5,5 - 5,6l.
03.06.2008 | 11:21:30 | Pavel Reagovat
Koroze
Jezdil jsem s předchůdcem Xsary - Citroenem ZX, už i ten měl pozinkovanou karoserii a prakticky rezivěl minmálně. najeli jsme na něm přes 335 tisíc kilometrů a že by někde byla prorezivělá díra - ani náhodou. Mám Xsaru 1.8, rok výroby 1999, má najeto 150 000 km a koroze je minimální.
Pokud není auto bořené a neopravoval ho diletant reziví minimálně.
29.04.2008 | 16:00:37 | Radek Reagovat
a 2004 rocnik pouziva 5 let
03.03.2008 | 13:47:10 | simon Reagovat
hehe
nekompromisne ju vylučil
03.03.2008 | 13:42:59 | simon Reagovat
?
Když pominu tragickou úroveň recenze, tak jsem se pobavil nad větou "koroze u těchto aut je vyloučená".:-))))
03.03.2008 | 13:35:59 | Radek Reagovat
mjr
to je reklama nebo recenze????
03.03.2008 | 12:48:57 | Reagovat