Rok výroby:2000Typ motoru:1,4i / 55 kWStav km při koupi:40 000 kmStav km nyní:45 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:5,8 - 6,5 l/100 kmVloženo:13. 10. 2005
Prováděna jen běžná údržba. K tomu (bohužel) patří i to, že mě v blízké budoucnosti čeká výměna brzdovách kotoučů a poslední díl výfuku. To ale není závada...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dlouho jsem si své budoucí auto vybíral a z tandemu 306, Astra, Focus, Golf, Octavia mi nejlépe (nebo jako kompromis) vyšla Xsara. Hezký exteriér, krásný interiér, velký kufr, pohodlí, dostatek místa v zadu, cena, provozní náklady, spolehlivost, pro zloděje ne až tak lákavá značka.
K autorizovanému servisu můžu říct jen to, že mě naštvali. Když jsem chtěl provést dodatečně kontrolu pro záruku proti korozi (měla bý před 4 měsíci), tak se na mě vykašlali a záruka tím padla. K tomu ale podle mě nebyl důvod. Stupidně ale opravdu stupině pro toto nastavené podmínky. Ale stejně se tomu můžu jen smát - pozink je pozink!
Na nerovnostech je trochu slušet hluk od něčeho ve dveřích, asi se na to podívám. Jinak pohoda.
Zatím jsem neviděl ani jednu rezivou Xsaru. Před tím jsem jezdil se ZX a také nějak zvlášť nerezivělo. Pokud není auto bourané a špatně opravené, nemělo by rezivět. Klasické prorezlé páté dveře a narezlé zadní podběhy se u tohoto auta jaksi nekonají. Na ZX byly stopy rzi na hranách plechů, ale ani po cca 330 000 km žádná prorezlá díra.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara
Pozink
Zatím jsem neviděl ani jednu rezivou Xsaru. Před tím jsem jezdil se ZX a také nějak zvlášť nerezivělo. Pokud není auto bourané a špatně opravené, nemělo by rezivět. Klasické prorezlé páté dveře a narezlé zadní podběhy se u tohoto auta jaksi nekonají.
Na ZX byly stopy rzi na hranách plechů, ale ani po cca 330 000 km žádná prorezlá díra.
08.12.2008 | 13:57:53 | Radek Reagovat
to Pozink
Pozink je sice fajn ale staci ho skrabnout a mas vymalovano...
03.05.2007 | 09:26:00 | K4my Reagovat