Rok výroby:2002Typ motoru:1997/ HDiStav km při koupi:76 000 kmStav km nyní:82 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:5,2 l/100 kmVloženo:13. 8. 2009
Když mi dosluhovalo ZX a začal jsem přemýšlet o xsaře, navštívil sem mimo jiné i recenze na těchto stránkách. Po přečtení zvláště některých recenzí jsem došel k závěru že bude lepší žádné auto nekupovat. Potom jsem ale náhodou narazil na velmi zachovalou xsaru break po důchodci, který se o ni do posledka staral a servisoval.
Dnes mám najeto přes šet tisíc kilometrů a ještě jsem nedolil ani vodu do ostřikovačů. Auto je velmi povedené, z interiéru se neozívají žádné pazvuky ani vrzání. Jízdní vlastnosti jsou také velmi dobré. Na dálnici auto sedí i při 190 km/h. Jinak to ale samozřejmě auto na závodění není. Při normální klidné jízdě a dálničních rychlostech okolo 120km/h mám spotřebu 5,2 až 5,3 l/100 km. Jen palubní počítač vykazuje spotřebu zhruba o litr vyšší, ale to je u tady těch aut asi normální, jak jsem zjistil.
Jinak auto je ve slušné výbavě, na tu dobu myslím hodně slušné( 6x airbagy, klima, ABS, kompletně v elektrice okénka i zrcátka, atd...) a vše funguje bez problémů.
Shrnuto a podtrženo je to velmi slušné rodinné auto za málo peněz.
Po dvou letech bych doplnil svoji recenzi. Dnes mám s autem najeto 50 000 tis. kilometrů. Ze závad se vyskytla porucha alternátoru - vadný regulátor. Jinak mě čekají brzdové destičky a vyměnil sem P.P.čep. Jinak jen měním olej. Ťuk ťuk na dřevo. Asi jsem měl štěstí na dobrý kus. P.S. dávám i naftu z JZD
12.11.2011 | 02:28:24 | autor
| 81.19.35.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xsara
Po dvou letech bych doplnil svoji recenzi.
Dnes mám s autem najeto 50 000 tis. kilometrů. Ze závad se vyskytla porucha alternátoru - vadný regulátor. Jinak mě čekají brzdové destičky a vyměnil sem P.P.čep. Jinak jen měním olej. Ťuk ťuk na dřevo.
Asi jsem měl štěstí na dobrý kus. P.S. dávám i naftu z JZD
12.11.2011 | 02:28:24 | autor | 81.19.35.* Reagovat