Recenze Citroën ZX 2.0i 16v
“Bezkonkurenční.”

Autor recenze: Dzanek (22 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2.0i 16v Stav km při koupi:164 548 km Stav km nyní:187 776 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: město 12-15,mimo 8 l/100 km Vloženo: 30. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: kadett

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

-špatna cladič klimatizece

-výměna spodních kulovích čepů

-špatna baterie a proto veškerá čidla a sondy posilala do řídící jednotky ,,krávoviny´´ a ta vykazovala chyby, proto se ŘJ sama automaticky restartovávala

-naštěstí mám auto po prvním majiteli se serviskou a pravidelným servisem


Hodnocení a zkušenosti s autem

Předem bych chtěl upozornit, že se vyráběli 2 verze tohoto 16ti ventila 1)myslím rok 93 až 96=152ps a 2) rok 97=167ps Tohoto Citroena jsem koupil zhruba před rokem. Původně jsem si šel pro Toyotu paseo,ale když pak v tom bazaru nastaroval tohoto broučka a celím bazarem se rozlehlo dunění s dvoulitrového 167 kobylového motoru a já sem se sním svezl,tak bylo vymalováno.

Motor se ochotně vytáčí až někam k 7.500ot/min, kde zasáhne omezovač,ale dá se sním jezdit i kadla kadla 40 km/h na pětku.Po tom co otevřete motor vybafne na Vás malá elektrárnam, jelikož vše je tam elektronika(bezdotyk.zapalování,absence rozdělovače,každá cívka má svoji cívku atd...)jak říkám je to ,,takovej malej technickej zkvost´´.

Převodovka je bezvadně odstupňovaná, ale podle mého názoru by snesla ještě jeden kvalt (1=60km/h,2=cca 100km/h, 3=140km/h, 4=190km/h a 5 okolo 240km/h) a tady se dostáváme k maximální rychlosti. Vmax je doopravdy okolo 240 km/h,ono by to jelo vic,ale chbí tam ten kvalt, bezvěrcům to nebudu vysvětlovat a a ti, kteří ví tak ví že nekecám.

Další silnou stránkou tohoto autíčka(Natalky) je naprosto dokonalej sportovní podvozek uz z linky,obuto mám BRIDGESTONE Potenza 720 205/50r15 a spojení těchto gum s tak dokonalím podvozkem je bezchybné apři hmotnosti cca 1100kg si sní užijete hodně strandy. Samozřejmě i Natalka má své hranice,ale i po jeich překročení je vcelku poslušna holka.

Co se týka interiéru,tak je to přeci jen francouzské auto a tak z toho plyne že když nasednete v Brně a vystoupite v Zurichu tak na Vás nemusi čekat sanitka,aby Vás narovnali.Sedačky jsou sice sportovní a s výrazným bočním vedením,ale zaroveň i nesmirně pohodlné.

Celkový desing tohoto autička je velice nenápadný a tak málo koho napadne,co se vněm zkrývá a už vubec si nepřipuští,že tenhla malinkytý citroen udělá stovku pod 7 sec.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën ZX

Vložit komentář

2.0 16V 120KW RV 1997

Cauky zrovna jsem pred 3 mesici taky koupil citroenka a je to super, zatach jak ma bejt skoda ze se na to nedaji sehnat žadne tuningove dily jinak oka... bavi me provokovat ty kluky s golfama a audi pak čumej kdyz je predizdim a kroutej hlavou n jo no nenapadny auti :-)

23.07.2012 | 21:52:59 | Martin verze DAKAR  | 92.240.168.* Reagovat

Tak po komentování jedn. příspěvků sem přihodím i svoje pocity. Tohle auto jsem scháněl jakožto Citroeňák vlastnící 2CV, DS 21, CX Break TRD Turbo 2 a CX GTI Turbo 2 s 168PS, už od svých 17 let. Je mi 30. Sehnal jsem ho před 3 lety za 48 tisíc v červené barvě v zuboženém stavu. Jelikož s CX se nedá jezdit tak jako se ZX díky podvozku, byl jsem šťastný!!! CX je jiná liga, ale to už odbočuju. Motor o výkonu 122 KW od výrobu, už nemá asi žádný z těchto kusů dochovaných,protože stejně jako na váhu, nikdo nepomyslel na opotřebení. Auto mělo najeto 138 tis km. Podvozek je o něco lepší než u Xsary VTS. Pokud jsou horší tlumiče, předek poskakuje, což je logické. Zadek se chová perfektně, a když to přeženete, začne se přetáčet, ale pořád je krásně kontrlovatelné. Brzdy jsou také skvělé!! avšak na okruhu vadnou, což je asi uvšech sériových vozů normální. Pokud tu někdo jezdil alespon něco hobby, potvrdí. co se týče převodovky, má perfektní odstupnování, lituji akorát taky, že nemá 6 kvalt. Na 5 můžu jet 50, ale i 240 km/h. Moje ZX je celá v kůži oroginál. Sedačky jsou naprosto!!! perfektní. moje auto pokud se vytočí dobře ohřáté okolo 90 stupňů, na cca 7,200 ot/min. tak při přeřazení střelí a to jsou šlupy!! :-D na volnoběh plynem v cca 5.500 - 6.200 ot/min. To je podle toho jak to člověk plynem vychytá. Nicméně auto miluju, a nedám :-) Dostal jsem na prdel nedávno, a to od Peugeot 508 3,0 HDi, a to nevím zda byl upreven, ale asi ano, protože lehce pokuřoval, což s FAPem by neměl. Dělám v Citroenu. Dostal jsem v rychlosti 180km/hod kdy jsem předjel auto, a on šel přeze mě. Dal mi pouze proto, že uplně jiné převody na ten obsah motoru. Přiznám, že by mi asi dal na sprintu a to asi s přehledem. Nicméně BMW 330D jsem dal taky, ovšem ne jak víno, a A6 uplně v pohodě. Q7 a jiné paskvili mám k snídani. Ne však do kopce -) NEvím co víc napsat.
Malá ukázka: www.youtube.com/watch?v=iHq-27pukKA

pro případ otázek je tu na mě kontakt -) med.citroen@ seznam.cz

10.06.2012 | 20:56:45 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

Tak s tím zrychlením ti věřím..měl jsem R19 16V Chamade 99Kw...a dalo to na 100Km kolem 8s.Vážilo zhruba stejně jako ten Citroen.Ale hold kdo nevěří tomu tomu to nevysvětlíš.Na to aby tomu člověk věřil by s tím musel jezdit.:)

10.06.2012 | 20:40:40 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Cívka

Scháním cívku od svíčky na model citroen zx 2.0 16v 110 kw. Chtěl bych poprosit jestli někdo ví o někom kdo ji prodává, nebo ví kde by se dala sehnat jestli by mě nemohl kontaktovat. Děkuji předem

07.05.2010 | 20:14:29 | Zdenda Reagovat

Lol

Tak když už se bavíte o bmw 330d tak si vemte kolik stojí to auto a kdy se vyrabělo toto je starý 17+ - a koupíte ho za 35k. Když do něj nacpu tych 300k co stojí to bmw tak se vsadím že si nečichne jinak 240 fakt jede.

28.02.2010 | 12:20:55 |  Reagovat

Měl jsem tento motor v peugeotu 306 S16, ale tam to bylo dotažený ještě o kus dál, protože převody a podvozek dělal Peugeot Sport i do seriovky. Jinak 240 km/h je reálná hodnota co jsem na dálnici přes GPS udělal. Bohužel přišla rodina a vozítko jsem musel prodat. Jinak na okresce se na to chytalo jen málo aut. Octavie a jiné plechovky neměly šanci.

12.01.2010 | 19:54:30 |  Reagovat

Mave

No litam na BMW 325i z r.v.94 z 0-100km/h za 7,5 s., 0-200km/h za 27 s. a max.to da 251km/h podle GPS.Bohuzel jsem nemel tu cest to srovnat z ZX ,ale nemyslim si ze by byl lepsi.

12.01.2010 | 19:12:26 |  Reagovat

RE: Mave

Nezlob se za ten ripanec, ale opravdu by jsi zahodil klíčky od ledvin -) To auto nikdy neprodám :-*

10.06.2012 | 20:17:19 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

...

oprava, druha verzia motoru ma 163bhp. 120kw

28.12.2008 | 12:54:48 | chose Reagovat

kamo mam to auto taky ve stribrne zavolej musime pokecat na 739 884 530, bmw 325 nemajou sanci,

23.05.2008 | 14:08:15 | cala Reagovat

verim :)

ja verim tomu zrychleni i te maximalce,mam bmw s podobnym vykonem, o neco vyssim, a ma to stejne zrychleni i maximalku, jenze vazi o asi tak o 200kg vic, takze to co pise je realne, nejaka 330d bude mit o 300kg vic na to nezapominejte..!!!
hmotnost udela hodne, muzes mit treba 400koni ale zabijes to dvema tunama hmotnosti, pak prijede takovyhle prcek a na rozjezd ti natrhne prdel jak teplous :)

18.05.2008 | 10:43:51 | calif350 Reagovat

Kterej KRETEN

tuhle recenzi sem nepsal ja! to auto bylo naprodej cca pred rokem mel ho puceny nejakej manik na try dny oproti zaloze.ja bych takovej nesmysl nenapsal.sem soudnej...v podstate sem o tehle recenti ani netusil...rekl me to az jeden z kamaradu at se na ni podivam co je to za nesmysl...napsal sem ji znova a cekam a z vyleze.tak se jeste jednou omlouvam za absolutne nesoudnyho cloveka kerej tadyk pise tyhle bludy

13.12.2007 | 08:47:28 | Honza Reagovat

100 pod 7sek? tos trosku prehnal ne. udava se 7,8.

12.12.2007 | 15:57:40 |  Reagovat

omg

hele nebud tak zahladenej. to auto je dobry ale nedelej z nej zazrak... 240km/h na tachu odpovida tak 220 real a to i sedi i podel TP. jinak prosim te kde studujes tu konstrukci motru? to by me fakt zajimalo. pokud mas vsechny ty veci co jsi vymenoval tak musels ladit ECU. tzn musis mit vypis z brzdy. tak ho proste ukaz!!! 330d ma za 6,7 a ty za 7,5 pri nejlepsim (bez uprav). jestli taky on zavodil s tebou a atky kdo to ridil. Ty mas 150kW? hehe. to auto potkavam v brne nad mendlakem chlape a nema 150kW omg. jiank q7 ma zrzchleni za 8.5 kvuli vaze ty blazne. tak nesrovnavej neporovnatelny. je to SUV a ty mas 1150kg. kdyz mas takovy upravy storpo jezdis na sprity. ukaz teda vysedkouvou listinu kde je tvoje auto. ukaz graf. natoc zrychleni na posranej fotak na rovne silnici. proste to dokaz, kdyz uz o tom takhle mluvis. myslim si ze si vymyslis a vsechno tomu nasvedcuje. nerikam ze zx je spatny. ale delas z toho zazrak jak to jen de... srovnavas nesrovnatelny auta. a nikdy nemuzes vedet jestli ridis proti kterymu jedes dava plnej nebo ne a kam az je ochotnej zajit s rychlosti chapes. srovnej to na sprinetch a ne an silnici. chtelo by to trochu rozumu...

09.12.2007 | 12:37:25 |  Reagovat

readyman: je to edice DAKAR

07.12.2007 | 16:08:38 |  Reagovat

hele kámo,chybí ti tam hafo info.třeba to,že to je edice Volcane atd.Jinak do BX se dával 149HP a 159HP.to že táhne do 7500rpm je pravda.V BX ten 149HP: http://www.bxclub.cz/showpic.php?cc=1816704&cmain=1816704&oid=8623924&clang=cz ve finále šel ještě o kus dál.jediná úprava na něm byla sportovní kužel filtr a kolčko na 5tce v převodovce bylo vyměněo za kolečko z 5tky z verze 1,7TD

28.11.2007 | 21:47:28 | readyman Reagovat

citroen zx

tak toto auto je fakt skvele, podvozok a motor su genialne, nanestastie som po troch mesiacoch na nom havaroval

06.08.2007 | 00:58:20 | DoubleJ Reagovat

Chiquita:s tim autem se da jezdit celkem svizne aji do 4tis/ot...me zacina tahat tak ze te to rve do sedacek okolo 3000-3500 tis a pak tahne az do nejakejch 7250-7500 ot furt stejne a v podste to auto nebude rychlejsi....musel bych prekopavat prevodovku a to se me teda trikrat nechce

17.07.2007 | 16:25:46 | Dzanek Reagovat

Já vím, že Q7 má o cca 10 koní víc, ale přeci si nebudu řezat větev, na který sedím, že jo :)
S tou Q7 tomu věřím. Příspěvek od BOBa ale trochu přirovnává k příspěvku níže - s A6. Chtěl jsem jen upozornit, že A6 je jiný kafe.
Dotaz: Jelikož ten 16v v citroenech znám, vím, že bez úprav jede až po překročení min 4000 ot. Jak je na tom tvůj motor?

16.07.2007 | 22:03:04 | Chiquita Reagovat

Chiquita: Pochop,že ta Q7 nás ani nedojela....natož předjela...mimochodem Q7 ma 171KW a A6 ma 165.....jen tak,aby sme byli v obraze panove.....

16.07.2007 | 16:41:53 | Dzanek Reagovat

Jen toto: Q7 je oproti A6 o cca půl tuny těžší SUV...

14.07.2007 | 16:09:39 | Chiquita Reagovat

Natálka je droga!!

Dneska jsem se po dlouhé době opět setkal s Žankem a Natálkou.Bylo to úžasný!Sice ma obutý jiný gumy nez sem zvyklej takze to klouzalo ale jinak pořád ta samá motokára!!!Tak trosku sem se s ní pomazlil a chytil se pašák s novou Q7 3.0 TDI.Jak je vsem chytrakům co tady píšou ty nesmysli tak 3.0 TDI ma 225 PS a já ji s Natálkou dal!Nakonec nás ten borec v Q7 dojel na červené u Hornbachu a po ztažení okna konstatoval s usměvem na tváři a palcem nahoruněco ve stylu jede Ti to dobre!Jeste kdyby takovych spravnych borců bylo víc!A ne tolik tlučhubů,ti at pišou o tom čemu rozumí!!!!Takže závěrem děkuji všem zučastněným,jmenovitě:řidiči černé Q7,Natálce,mě jako řidičovi Natálky(bylo mi ctí

11.07.2007 | 23:08:31 | BOB Reagovat

RE: Natálka je droga!!

Vážení, každá liška chválí svůj ocas. Natálka je jako auto jeden veliký problém. Pokud by jsi tehdy odjel s Paseem, tak v poho jezdíš do dneška. Kdežto z Natálky je dneska již vrak. A pokud by z ní mělo být auto, tak jen s velikou investicí.

22.08.2013 | 21:59:37 | JP  | 86.49.188.* Reagovat

kdy bude to video s tim zrchlenim???

21.06.2007 | 14:06:45 |  Reagovat

Kolik presne toto auto vazi v originale pls. Jo a jaky ze to ma zrychleni. Taktez v origo stavu pls. Jinak nepochopil jsem tech 240k ale s N2O. Nevim o tom ze by s2000 mela n2o!!! Je to cista atmosfera s VTECem. Jinak muj nazor je to ze si mel napsat rovnou ze auto je upravene. Znamej ho ma a je to bestie. Na protokol z brzdy bych se ale koukl taky

30.05.2007 | 10:29:50 | Niko Reagovat

I Love Natali !!!!

Zany Natalka je srdcovka prece bych te nenechal!

25.05.2007 | 22:45:40 | BOB Reagovat

2.0 16V

prostě skvělá kára, sice to mam teprve tejden, ale nemužu si to zatim vynachválit

18.05.2007 | 23:48:42 | Kubajz Reagovat

bexxx: konecne se nekdo,krome michala ozval. je to super kara,vim...proto ji mam a sem rad ze konecne nekdo dalsi vi o cem mluvi

18.05.2007 | 17:44:48 | ŽANEK Reagovat

RE:

slyšeli jste slovo boží :-) pravda :-)

10.06.2012 | 20:39:13 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

16V

Tak super kára,to bez debat,zrovna po nějakém koukám jenže jich asi moc není...
Já mám BX 16V 148koní váží to 156kg stejnej motor jako ty první co se dávali do ZX a je to prostě mazec
Citroen forever !

14.05.2007 | 22:22:11 | bexxx Reagovat

2 marty: 240koní jo, ale bacha, s N2O!!

09.05.2007 | 15:06:00 |  Reagovat

A těch 240 KM/h dělá taky.

29.04.2007 | 09:41:43 | BOB Reagovat

Moje poznání s Natálkou

pánové a dámy,ja toho "citráka" řídil a né jednou.Toho "bavca" 330D jsem dokonce dal ja.Bylo to v H.K. 23.února 2007.Je fakt ze pršelo a vody bylo na silnici mraky ale ten "citrák" to dal.Nebo hnal sem kamosa v Alfě 164 3.0 V6 na tachu 190km/h a měl sem zařazenou "štverku".Ta Alfa mi taky neujela!!A další věc,nikde sem nečet nic třeba o tom že zaleží hlavně na řidičovi.A všem kdo tomu autu nevěří tak jim přeju aby mě potkali na silnici až mě zase Žany půjčí Natálku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29.04.2007 | 09:40:20 | BOB Reagovat

RE: Moje poznání s Natálkou

jo jo :-) Souhlas, jsem taky z HK

10.06.2012 | 20:32:47 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

ale prece honda s2000 je taky atmosferickej dvoulitr a ma tusim tam i 190 konove,tak se tam podivejte

03.04.2007 | 13:05:52 | marty Reagovat

abych to tu voživil jóó.
Až budeš natáčet to video..tak nejdřív ukaž krátkej záběr na dráhu, aby si to nedrtil někde s ňákýho obřího kopce

02.04.2007 | 18:38:39 |  Reagovat

diego: nene-to je tacho,ale je tam urcite hafo zkresleni

02.04.2007 | 13:57:51 | Dzanek Reagovat

a tech 240km/h to mas zmereny radarem, nebo je to tachometrovy udaj?

02.04.2007 | 11:36:15 | diego Reagovat

for @ll: objednam se na brzdu pak ten protokol sem fodim,kdyz me nikdo neverite,OK?

01.04.2007 | 18:30:39 | Dzanek Reagovat

Nebudem se hádat....posereš mě,když mi pošleš protokol z brzdy,ale vlastně Ty ten výkon předpokládáš,tak nic...Kdyby náhodou-mail na mě máš,nebudu provokovat frajera,co přihodí 30kw jen tak!

01.04.2007 | 18:05:18 | anthrax Reagovat

Sráči,napiš kdy,koho,kde jsi podělal...30kW!Napiš všem,kde si Tvůj motor můžou prohlédnout,já ho viděl.....Prdel já mám z těch Tvých 150kW!!!!!!!Takovejch velkohubejch automechaniků neseru kýbl!

01.04.2007 | 17:55:26 | anthrax Reagovat

Dzanku..

Dzanku ty si nák moc věříš! že si automechanik hovno znamená

01.04.2007 | 17:40:33 |  Reagovat

Chiquita : omlouvam se ti,ze sem to nenapsal,moje blbost,ale mel sem ho pred i v zakladu,tak sem to pak psal v globale,sry

01.04.2007 | 16:34:03 | Dzanek Reagovat

For @ll: myslite si nekdo,krom tady toho intitalenta,ze je nerealny z dvoulitovyho motoru dostat 150kw???

01.04.2007 | 16:31:33 | Dzanek Reagovat

Anonym : jak vymenim cepy a poloosy tak to tam na to youtubko,ok?

01.04.2007 | 16:28:02 | Dzanek Reagovat

anthrax: mam z tebe uz jen prdel ty me nanaseres.vis o autech asi hovno,jak tak vidim,ale pro tvou informaci,turbo nedela vsechno ty ,,inzenyre´´

01.04.2007 | 16:24:56 | Dzanek Reagovat

Proč jsi tak lakomý a nenapíšeš,kdy na kterým srazu jsi vyhrál sprinty,protože s tím,co píšeš,posereš hafo aut.....napiš odkaz,kde hledat,dám tomu čas,potom se Ti omluvím,ale zatím KECÁŠ!!!

01.04.2007 | 13:38:08 | anthrax Reagovat

Kecáš,Ty to víš!!!Ty jsi dokázal z toho Tvého motoru dostat 150kW?Ne to ihženýři v automobilkách potřebují dát tam turbo.....Napiš jim to..vezmou Tě do vývoje,v Brně je Tě škoda!Když Tě motor stál tolik práce a prachů,to už Ti nezbylo na papuče s nižším profilem...rozum do hrsti a nelži...s tím lískáním bych na Tvým místě brzdil,víš hovno,kdo je na druhým konci...Když se píše o svodech,tak ne do půl auta,Ty motoráři!!!!

01.04.2007 | 13:27:43 | anthrax Reagovat

Tak natoč video ne? Z 0-100 a ze 100-200.
A hoď to na youtube.

01.04.2007 | 13:00:17 |  Reagovat

1. máš napsat rovnou, že tvoje auto není sériovka
2. možná máš lepší poměr výkon/hmotnost, ale nejde přece jenom o to - krouťák foukanýho šestiválce je někde jinde i se započtením rozdílů v hmotnosti + další věci - podvozek aerodynamika, brzdy, ale to je u upravovanýho auta relativní
3. pořád nevěřím, ale jedinej způsob zjistit, kdo má pravdu, je postavit obě auta proti sobě. Bohužel na 330d fakt nemám, jinak bych byl zejtra v Brně...

01.04.2007 | 11:02:59 | Chiquita Reagovat

MYslel sem že myslíš e90
A myslel sem že máš 167koní a né 150kW
tak to potom jo

01.04.2007 | 08:00:17 |  Reagovat

A6 ma 167kw,takze si staci spocitat litrivej vykon a kg/kw,litrovej vykon je 55,7 kw a pomer kw/kg je 0,0835kw/kg,u citroena kdyz budu predpokladat vykon 150kw tak litrovej vykon je 75kw a pomer kw/kg je 0.136.takze tady je asi trosku nepatrnej rozdil...staci si to jen zpocitat,jda tady taky o hmotnost toho auta!!!

31.03.2007 | 22:29:23 | dzanek Reagovat

a jen pro info E46 ma 135 a 150 Kw,aby sme si rozumeli

31.03.2007 | 21:47:48 | dzanek Reagovat

330d má asi 230 koní..500Nm.a stovku kolem 6,7 podle výrobce- což je vždycky o něco větší čas.
Maximálku bych věřil. Ale 330d(leda, ře by jel piánko)

31.03.2007 | 21:37:28 |  Reagovat

anthrax :tak za prve sem automechanik..za druhe studuju konstrukci motoru a za treti se tim zivim,chces vedet co je na tom aute jiny???ok....vacky,ventily,perka,svody,sani,vyfuk,jina vstrikovaci mapa,vetsi vztriky,loziska na klice,pistni loziska,silnesi ojnice,odlehceny remenice,sport spojka,silnejsi benzinovy cerpadlo,kompletne stavitelnej podvozek,atd.....mam pokracovat?!?jen pro tvou informaci,ty tomu budes rozumet asi jako slepica hvezdam,pomer prumeru a delky svodu ti zveda vykon,a laskave se do me neser,vis otom prd tak nevysirej a jestli se ti neco nelibi tak me rekni odkad ses a ja te prijedu vyliskat za ty blby keci,nezezrals rozum sveta tak mlc a jestli mermomoci chces tak me nekoho najdi kdo mam 330d a ja ti to mile rad ukazu!!!!

31.03.2007 | 21:36:53 | dzanek Reagovat

Karlos-Víš so jsou svody?Viděl jsi je někdy do půlky auta?,,Jo a kdyby byla ostrá vačka,Tvůj kámoš by to určitě nesmlčel....

31.03.2007 | 20:20:36 | anthrax Reagovat

Teď dokazuješ,že to s Tebou nebude v cajku...Nemám rád diesel,ale 330d,na to nemáš ani ve spaní,natož v reálu,víš,co píšeš???22 let Tě neomlouvá,musíš být soudný.Srovnáváš nesrovnatelné Tvoje maximálka je stejná kokotina,jako natrhnout prdel těm autům,co píšeš..Technika jde dál a Ty to nerespektuješ.Máš svou káru rád,to je paráda,ale nevidíš si na špičku rypáku...měj rozum a buď soudný a nikdy nepiš takové věci....

31.03.2007 | 20:14:57 | anthrax Reagovat

Dzanka znám osobně a nevím jestli to tady psal,ale přímo tento citroen není v základu!!!nevím co tam je vše udělaný,ale není toho málo,určitě měl na dílně motor venku protože sem ho vyděl venku a rozdělanej a přepracovával sání a výfuk. system,myslím že ještě vačky a svody do pulky auta,nožná je toho výc.....

31.03.2007 | 12:32:22 | karlos Reagovat

RE:

Dzanka neznám, ale to by musel mít hodně tučnou peněženku aby na tohle všechno měl, a pochybuju, že by mu to někdo sladil, páč jen tak vyndat motor, a nějak upravit sání a svody a dát vačky, to nic neřeší víme? :-D Prostě je to série

10.06.2012 | 20:26:47 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

RE:

na autě se dělaly jen ty nejnutnější opravy a jen to co se posralo. A to ne všechno a že toho bylo, o nějakém tunění nemůže být řeči.
A věřte, že vím o čem mluvím

22.08.2013 | 22:04:24 | JP  | 86.49.188.* Reagovat

Snad nikdo tady taky nenapsal, že to auto je nějaká srágora nebo čajíček.
Ale ujet 330d? A ještě k tomu bez problémů? Vždyť to je v reálném světě jedno z nejrychlejších aut. Ať si říká, kde chce, co chce, to je prostě BLBOST!

31.03.2007 | 09:55:26 | Chiquita Reagovat

noooo...mozna ze je to trocha nadsazeny ale vzhledem k tomu,ze ta slabsi verze kdyz je v poho stavu tak taky lita pres 200 a neni to zadnej lenoch tak,nevidim duvod proc by to nemela byt pravda a dzanek to rikal dobre,nejprv si o tom neco zjistete a pak kritizujte

31.03.2007 | 00:55:19 | michall Reagovat

No nechci být černá ovce,ale měl sem to auto(120kw) 3 roky a o moc jinak bych tu recenzi nenapsal

30.03.2007 | 23:26:12 | Petr Reagovat

prdim na to,tu recenzi smazu a bude,prvne si o tom aute zistete detailni info,pak si ho kupte a jezdete s nim vic nez rok a pak budu mozna poslouchat vase nazory!

30.03.2007 | 22:36:13 |  Reagovat

taky je potreba brat v uvahu pomer hmotnosti a vykonu a na to tady z vas nikdo ani nepomyslel

30.03.2007 | 22:33:06 |  Reagovat

Tady má někdo velký voči. Prosím tě, Dzaneku, s kouskem fantazie se dá uvěřit, že ZX pojede 240, ale pokořit moderní šestiválcovej diesel? V BMW nebo Audi??? Uvědom si, že jde o motory s krouťákem 500 Nm a výkonem hodně přes 200 koní.
To by tvůj 2.0 16v musel pohybovat tak s nákupním vozíkem, aby se jim mohl rovnat.
Ti pánové či dámy, co zrovna seděli za volantem zmíněných aut prostě jen jeli na centimetr plynu a ještě se při tom ďoubali v nose...
Asi každej vidíme tu svoji plechovku lepší než ve skutečnosti je, ale co je moc, je moc.

30.03.2007 | 22:17:03 | Chiquita Reagovat

RE:

Tak panáčku, ty si taky uvědom, že ty tvoje 6 válcový dieselový zázraky tepou v krabici, kerá má i přes 2 tuny, a tot ZX má reálnou váhu 1.090 kg s perfektně odstupňovanou převodovkou, čili krátkou jedna a dlouhou 2, než to tam nakopeš, nebo to za tebe samo odřadí, já už jsem v o 1 a půl auta dál :-) prostě tohle neuhádáte -)

10.06.2012 | 20:24:12 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

Odpověď

anthrax:Nebudu tě přesvěčovat.nevim s číms jel,ale toto to rozhodně nebylo.když bezproblému ujedu bmw 330d nebo a6 3.0TDI tak na tom asi neco je...a ta maximalka je dost realná,jestli ste někdo z okolí Brna,tak Vám tu maximálku mile rád ukažu a pak možna změíte nazor!!!O jinym autě nepíšu!!!!

30.03.2007 | 21:19:18 | Dzanek Reagovat

RE: Odpověď

S Brňákama se nehádej, není s nima řeč, s tím A6 a bmw souhlasím, je to slastný pocit, a 242 je reálná rychlost z GPS :-* Borci :-D

10.06.2012 | 20:21:20 | Meďák  | 89.176.47.* Reagovat

240?Mám smůlu,jsem ten bezvěrec,co mu to nevysvětlíš....umřu o to hloupější....Já to auto řídil.....Frantíci by se divili,kolik jim ten skvost maže-o Tvých hodnotách,které uvádíš,sami nemají potuchu!!!

30.03.2007 | 18:33:17 | anthrax Reagovat

Nepřeháníš trochu?? nepíšeš náhodou o jinym autě? hm..

30.03.2007 | 17:50:18 | hokr Reagovat

:)

ale jo.taky jsem se zasmal:))

30.03.2007 | 11:35:32 | petr Reagovat

Pokud tento originální sloh a pravopis byl vtip,nevím, jestli patří na tyto stránky. Pokud ne, potom není co dodat.

30.03.2007 | 11:16:16 | karel N. Reagovat

RE:

nic proti ale ja mam 1.4 v karbeci dostanu stoho kolem 200 sice to trva ale dostanu a na sprint v plany na letisti dam radu 1.6 i,e jakoukoliv tim ze tam nemam pocitac nic a vse je nove jede bezvadne nikdo si i mysli ze mam 1.8 zx samozrejme sem menil gufera na drikach ventilu a daval GC krouzky na pisty zabrousil ventily srovnal hlavu ale ty kvalty sou opravdu dobre odstupneny to muzu potvrdit i ja jako majitel teto krabice :-) fakt jede...

10.09.2012 | 10:27:15 | radrr  | 88.102.64.* Reagovat

RE:

Ja dám na 1,1 22O km/h, len je problém natrepať sa do výťahu na mrakodrap s tým mojim vehyklom, aby som mohol letieť kolmo dole...,asi máš malý vežiak,keď Ti to dá iba 200...

10.09.2012 | 20:06:39 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Citroën ZX