Rok výroby:1992Typ motoru:1.9TDStav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:380 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:18. 1. 2009
Výměna zadní nápravy, tlumiče, vymlácené přední ramena a silentbloky, brzdové destičky, větrák u topení, stahování zadních oken.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nenápadné auto, které překvapí. Po peugetovi 205 jsme koupili do rodiny Ctroena ZX. Musím říct, že nikdo z nás si nemyslel, že nám vydrží tak dlouho. Ve výbavě aura měl tento citroen servo, stahování předních oken v elektrice, šíbr v elektrice, ovládání zrcátka u spolujezdce v elektrice, centrál s dálkovým ovládáním. Byl to jeden z vybavenějších kousků. Na autě byl nejlepší motor, i po najetých 350000 ochotně spolupracoval a táhnul, motor je stejný jako u běžné 1. 9 D akorát je k němu přidané turbo, které mechanikům přidělávalo vrásky, protože je například nad žhavícími svíčkami. Jinak motor je výborný držák. K závadám: vyjmenovaných jich je pomněrně dost, ale vzhledem k tomu, že jsme s ním najeli hodně kilometrů tak žádný div. Auto mělo mírně poddimenzované brzdy a z vyších rychlostí, kterými umělo jet, se velmi špatně dobržďovalo. Bohužel nebyl to už žádný mladík, takže začaly reznout prahy a podlaha u spolujezdce a nakonec jsem ho naboural.
Toto len potvrdzuje to, čo som už dávno vedel. Kvalita francúzskych aút pred rokom 2000 keď sa ešte nešetrilo vo veľkej miere, bola úplne inde ako dnes.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën ZX
Toto len potvrdzuje to, čo som už dávno vedel. Kvalita francúzskych aút pred rokom 2000 keď sa ešte nešetrilo vo veľkej miere, bola úplne inde ako dnes.
20.01.2009 | 22:31:54 | Angel_M Reagovat