Rok výroby:1994Typ motoru:1,9 TDStav km při koupi:215 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5, l/100 kmVloženo:5. 5. 2008
Nechal jsem dělat repas zadní nápravy, měnil ložisko v alternátoru, lanovod od ruční brzdy a novou spojku.
Dále dva nové díly výfuku a baterku což nepovažuji za poruchu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo dávám tak dvakrát za rok do servisu, když není něco v pořádku, ale hlavně mě nikdě nenechalo stát, vždy jsem dojel.
Velice si pochvaluji pohodlná sedadla. Ve služební Fábii mě bolí záda po 60 minutách jízdy. Palubní deska je příjemná na omak a celkově je ve voze až na kufr víc místa než v první Octavii, kterou příležitostně řídím.
Celkem mě potěšil zavazadlový kufr, do kterého jsem bez problémů vložil kočárek i s nákupem a to i díky posuvné zadní lavici. Rezervu uloženou ze spodu jsem bohudík nepotřeboval. ZX je i vyčítán pouze jeden přední stěrač. Na ten jsem si velice rychle zvykl a připadá mi to normální. Navíc v poslední době používám tekuté stěrače a ten na autě skoro nepoužívám.
I přes pokročilejší věk a najeté kilometry je minimálně zkorodované a to pouze z důvodu opravy po havárii předchozího majitele.
Spotřebu mám kolem 6,5 l, ale jezdím převážně krátké vzdálenosti ve městě. Motor šlape na jedničku, předloni i v mrazech -25 st. C startoval, ale -29 st. C už nezvládl. Cestovní rychlost 160 po dálnici zvládá v klidu, poze aerodinamický hluk do vozu dost proniká.
jazdil som par mesiacov s tymto istym, len bez turba a 96 rocnik, suhlasim s tym ze motory su tu fajn, vydrzia ozaj vela. akurat nesuhlasim s tym komfortom, na mna posobilo auto skor stiesnene a sedacky mierne tvrde a ploche, neporovnaval by som to s oktavkou, skor s fabiou, daju sa zrovnat mozno v jednoduchosti ovladania - silne servo, inac nepresne radenie, elektrika nebola najspolahlivejsia - central isiel obcas...
Je to zjednodušený názov pre prípravok, ktorý sa aplikuje na čelné sklo. Dá sa kúpiť ako sprej, alebo v tube ako gél. Toto sa rovnomerne nanesie na sklo, nechá sa zaschnúť a potom sa vyleští. Funguje to podobne ako vosk na aute. Pri vyššej rýchlosti za dažďa odpudzuje kvapky, ktoré sa takto nezachytia na skle, ale krásne po ňom skĺznu, pretože ich tlačí odpor vzduchu. preto je potrebné mať aspoň nejakú rýchlosť, lebo ak pôjdeš v kolóne nejakých 40 za hodinu, tak ten efekt je dosť slabý. Ideálne sú na diaľnici. Uf.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën ZX
volcane
ktomu komfortu, ja mám tiež zx 1,9td volcane a sedačky su tam ovela pohodlnejšie ako v octavke. a aj miesto na zadnych sedačkách
03.11.2010 | 22:04:04 | 7matus7 Reagovat
nazdar
jazdil som par mesiacov s tymto istym, len bez turba a 96 rocnik, suhlasim s tym ze motory su tu fajn, vydrzia ozaj vela. akurat nesuhlasim s tym komfortom, na mna posobilo auto skor stiesnene a sedacky mierne tvrde a ploche, neporovnaval by som to s oktavkou, skor s fabiou, daju sa zrovnat mozno v jednoduchosti ovladania - silne servo, inac nepresne radenie, elektrika nebola najspolahlivejsia - central isiel obcas...
09.05.2008 | 09:19:44 | Reagovat
tekuté stierače
Je to zjednodušený názov pre prípravok, ktorý sa aplikuje na čelné sklo. Dá sa kúpiť ako sprej, alebo v tube ako gél. Toto sa rovnomerne nanesie na sklo, nechá sa zaschnúť a potom sa vyleští. Funguje to podobne ako vosk na aute. Pri vyššej rýchlosti za dažďa odpudzuje kvapky, ktoré sa takto nezachytia na skle, ale krásne po ňom skĺznu, pretože ich tlačí odpor vzduchu. preto je potrebné mať aspoň nejakú rýchlosť, lebo ak pôjdeš v kolóne nejakých 40 za hodinu, tak ten efekt je dosť slabý. Ideálne sú na diaľnici. Uf.
08.05.2008 | 22:59:20 | Petrík Reagovat
Co je tekutý stěrač?
08.05.2008 | 22:35:30 | Reagovat