Rok výroby:1991Typ motoru:1290Stav km při koupi:124 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:28. 12. 2007
Výmena výfukovej rúry a tlmičov - postupne komplet
Hodnocení a zkušenosti s autem
Bol som v poradí 3-tí majiteľ. Kúpil som ho ako búrané po GO motora (výmena klinového remeňa a nastavenie vstrekovania). Dovtedy pre mňa neznáma značka je mojím hitom stále.
Auto malo úžasnú akceleráciu, držalo sa cesty aj v zátačkách. Pohodlné sedadlá, v predu vyhrievané, 5 dverové, vnútri tiché.
Spotreba v meste do 6,5 - 7 litrov, pri dlhších cestách napr. KE-BA, príp. KE-Budapest-Brno do 5,5 ( rýchlosť na dialnici radšej neuvádzam :-) ). V podstate okrem výmeny sviečok spínacej skrinky a výfukovej rúry s tlmičmi (stred aj zadná časť) som na tomto aute bojoval iba s koróziou, čo pri negarážovanom 13 ročnom aute nie je nič mimoriadne.
Slúžilo mi skutočne skvele až kým som ho nedal minulý rok po havárii do šrotu. Premýšľam či ho kúpim znova, alebo len niečo za 15.000 - ako napr. FIAT, keďže cena náhradných dielov je neskutočne odlišná. Príklad: výfuk: FIAT/ Daihatsu = 800/ 9300 a podobne.
Pro zvyklé na Favorita ,nebo 120-ku je to luxusní vůz. Má velmi dobré jízdní vlastnosti a dobrou spotřebu,ale samozřejmě musí být technicky OK. Je koncipováno do města,což je poznat hlavně na odstupňování převodovky a taky,že ve městě nežere o moc víc benzinu,než mimo město. Jedním z mála nedostatků je nedostupnost náhradních dílů-zejména použitých a z druhovýroby.Zadní náprava McPherson,tudíž dražší zadní tlumiče,než jsme zvyklí např .z Favorita apod. A když už seženete nový díl,tak se nedoplatíte. Příklad : alternátor druhovýroba-od ca 8 000 ,-Kč alternátor origo - od ca 12 000 ,- Kč Nový origo altik stojí tolik,kolik mě stálo celý auto: -))) Velmi spolehlivé auto,ale když je potřeba něco měnit,tak se nedoplatíte ,takže je to na zváženou : mít či nemít ???
Komentáře uživatelů k recenzi Daihatsu Charade
1.3i , 91 - sedan (Compakt)
Pro zvyklé na Favorita ,nebo 120-ku je to luxusní vůz. Má velmi dobré jízdní vlastnosti a dobrou spotřebu,ale samozřejmě musí být technicky OK.
Je koncipováno do města,což je poznat hlavně na odstupňování převodovky a taky,že ve městě nežere o moc víc benzinu,než mimo město.
Jedním z mála nedostatků je nedostupnost náhradních dílů-zejména použitých a z druhovýroby.Zadní náprava McPherson,tudíž dražší zadní tlumiče,než jsme zvyklí např .z Favorita apod.
A když už seženete nový díl,tak se nedoplatíte.
Příklad : alternátor druhovýroba-od ca 8 000 ,-Kč
alternátor origo - od ca 12 000 ,- Kč
Nový origo altik stojí tolik,kolik mě stálo celý auto: -)))
Velmi spolehlivé auto,ale když je potřeba něco měnit,tak se nedoplatíte ,takže je to na zváženou : mít či nemít ???
15.09.2008 | 21:36:42 | Honsmen Reagovat