Rok výroby:1987Typ motoru:650Stav km při koupi:55 000 kmStav km nyní:61 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:17. 10. 2007
Předchozí auto: favolit zigulakRenault Twingo (ale len som doviezol a predal)
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Takze to bude o dvoch fiatkach:
Prvu som mal ako studak: Podstatne chyby - korozia vo velkej miere, slzili snad uz vsetky tesnenia, stierace obcas nehrabli.. odhnil vyfuk.. zlomil som sedadlo
Druha teraz: tiez nejake uniky oleja, asi budem musiet menit spojku, nejake male fliacky korozie... inak chvalabohu zatial nic... klop klop klop...
Hodnocení a zkušenosti s autem
No co o fiatke ako prve napisat.
To auto ma DUSU a Usmev :-))))
Prevadzkove vlastnosti: Jazda - adrenalin a zaroven pohoda... je to zive auto po meste, clovek si zvykne na neustale kyvanie, potom objavi caro motokary kombinovanej s buginou a brzdou premavky urcite nie je. Dlhsie trasy idem okolo 80-90, velmi ma bavi okolo 80ky pridat, vtedy naozaj krasny zvuk.
Pohodlie - slabe, ale zmestim sa, a to mam 190 cm. Na dlhe trasy to rozhodne nie je, ale take okolo 20 km su v poriadku. Hluk je vyrazny (motor je taky skoro ako nejaky stacionarny), autoradio nepotrebujem:-)) a aspon sa s kockou rozpravame smejeme a tak... clovek je v nom tak trosku hlucny talian:-)) Realne sa v nej odvezu 4 ludia... ale uz som viezol aj piatich okrem mna... a to uz bolo trosku moc:-))
Spotreba - ked ho fakt tyram po meste - 6,5 l, normalne kombinovana 5,5 l, dlhe trasy okolo 4 l.
No a este pokec o mojich dvoch malickych: Prva za studentskych cias - kupil som malu modrosivu flakatu fiatku po neviem kolkych majiteloch v roku 2000, ked som dostal vodicak. Stala 3000, s prepisom 4000, rocnik 1986. Bola hrdzava a skareda, motor mala vybehany, ale vsetko podstatne fungovalo a proste som ratal, ze nejakeho polroka budeme mat na intraku zabavku a potom pojde do srotu - mala este rok STK. Tak sa zacalo jazdit... mal som vtedy dredy po polky chrbta a kopec kamosov aj v nitre aj v blave - tak sme v kuse sa skladali na benzin a chodili po koncertoch, parties a proste vselikade, bola aj v tatrach na chate a uz som cakal, kedy nieco odide a stale som jazdil a jazdil a ziadny problem... Postupne sme sa ustalili na vzajomnej dohode, ze jej dolejem kazdych 200 km 2 deci oleja a este obcas nejaky ten benzin:-)) a ona bude chodit kam chcem kedy chcem... A este som jej slubil, ze budem ku nej slusny a nebudem ju poziciavat nikomu.
Tak sme si celkom sadli, po zime dostala novy vyfuk a v lete sme sa dohodli s kamosom, ze proste je jej skoda a boli sme u jeho znameho na stkacke.. tak sa to vybavilo... zlozili sme sa po 1000ke. A zas sa jazdilo a jazdilo... august sme lietali aj s kockou a jej kamoskou po vychode, vela srandy, ohne problem... po lete spolubyvajuci nastavil ventily, vymenil vzduchovy filter a sviecky.. ucil na nej potom svoju frajerku soferovat, napodiv spojka aj prevodovka to prezila:-)) no proste lietacka stale, ja som na nej chodil po brigadach, dvakrat sme v nej aj spali v blave len tak pri tescu v spacakoch po koncerte, trosku dolamani ale pohodovka.. tak presiel dalsi rok a auticko ostalo na druhe leto uz trosku vytrasene viacej, tlmice zacali sa uplne odporucat, ale sak jazdi sa motorom a nie tlmicmi a ten zatial fungoval dobre..
A fungoval az do dna, ked som skolu opustal ako promovany inzenyr a auticko som predal za 3500 jednej znamej, spolu bolo najazdenych 95000 km, vsetko fungovalo... Isiel som do reichu korunke zarabati, tak som sa na to vykaslal a zotrel slzu na krajicku:-))
Teraz aktualne - som prisiel pred rokom z reichu, peniazky investovane do bejvaku, do roboty dochadzam, tak som najskor zakupil favorita... rebrinak bez investicii, 8 litrov spotreba, som sa toho so ziskom zbavil a v lete som kupil cervenu malinku, taku trosku kde tu zakvitla, aj spojka daco ma za sebou, ale motor velmi dobry a tak rozhodnutie padlo a zimne gumy k tomu... no fasa za 5000 aj s prepisom... kazdy den robim tak 40 km, chcem tejto aj spravit generalku a nechat si ako druhe auto, ale asi este pockam tuto zimu, ci sa osvedci a nezacne sypat... ak ano, dam trosku dokopy a predam... kocke sa paci a ja som vlastne zvyknuty... mal som twingo a ked uplne doriesim byvanie, tak chcem dalsie... to je male velke auto... ale dobru fiatku si chcem urcite casom obstarat ako konicek... je to parada...
vsetko co pises je pravda... z tvojho uhla pohladu... ale existuje niekolko zaujimavych faktov pre: 1. dobre startuje - aj v - 20 2. ked sa jazdi po rovine do roboty mal som spotrebu max 4,5 v zime 3. faktor zabavy - tie jazdne vlastnosti su specificke motokarove a musim povedat, ze aktivna bezpecnost je v poriadku = ucinne brzdy, nesmyka ju, raz som v protismere stretol neosvetlene auto (cigani) a vyhol som sa ltt, ale vyhol a vlastnorucne aj vytiahol fiatku z jarku... a pokracoval v ceste... + vyvolava usmev 4. mozno som mal stastie, ale nekazi sa... teda kazi sa predvidatelne...
Faktory proti: 1. hluk - ano, je to sila.... ale ked v 80ke pridas, tak mas hog-hog h-d feel:-))) 2. pasivna bezpecnost - to je jasne:-))) 3. priestor - na rozne hratky krajne nevhodna 4. zadna naprava - kyvna - nerovnomerne sa opotrebuvaju pneumatiky 5. kurenie - heh, od motora obycajnym teplovzdusnym privodom... vzadu pod sedankou je taka mala packa, ktorou sa ovlada priklopka...
Pro lyrické příběhy sem nelezu. Toto mají být recenze aut a ne červená knihovna. Takže běžte brečet někam jinam, protože realita je taková, že tato parodie a imitace auta byla úplně na hovno. Byla malá, že jsi měl kolena u brady, dozadu někoho posadit - tak leda ožralého nebo nafetovaného. V zimě to netopilo, namrzala okna. Bylo to líné a slabé auto, jízdní vlastnosti nula, stejně jako bezpečnost. Kufr jen na svačinu. Trabant byl proti téhle tragédii Rolls Royce !!! Bylo to městské autíčko do italských klikatých uliček, nechápu, co tím Poláci chtěli říct, že ho vyráběli. Asi místo motocyklu, protože ty neuměli.
Taky jsem v tom jezdil, byla to paráda.. občas teda byla potřeba poštelovat plovák v karburátoru, ale to byla práce asi na pět minut i s kafem, tažeže pohoda. Nejzábavnější jízdy byly ale v zimě na sněhu, kde se ten angličák choval jak mrazíkovo sáně. Furt jsem byl v hodinách. Totálně jsem si to vychutnával, jak říkáš, něco mezi motokárou a bugynou. Říkal jsem mu bílej drak, všechny investice byly za směšný penízky a autí za to jezdilo jak divý. Jako koníček to musí být úžasný, takže vážně doporučuju a závidim. Mít místo před domem nebo v garáži, jdu do toho snad taky.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat 126
no k poslednemu komentaru...
vsetko co pises je pravda... z tvojho uhla pohladu... ale existuje niekolko zaujimavych faktov pre:
1. dobre startuje - aj v - 20
2. ked sa jazdi po rovine do roboty mal som spotrebu max 4,5 v zime
3. faktor zabavy - tie jazdne vlastnosti su specificke motokarove a musim povedat, ze aktivna bezpecnost je v poriadku = ucinne brzdy, nesmyka ju, raz som v protismere stretol neosvetlene auto (cigani) a vyhol som sa ltt, ale vyhol a vlastnorucne aj vytiahol fiatku z jarku... a pokracoval v ceste...
+ vyvolava usmev
4. mozno som mal stastie, ale nekazi sa... teda kazi sa predvidatelne...
Faktory proti:
1. hluk - ano, je to sila.... ale ked v 80ke pridas, tak mas hog-hog h-d feel:-)))
2. pasivna bezpecnost - to je jasne:-)))
3. priestor - na rozne hratky krajne nevhodna
4. zadna naprava - kyvna - nerovnomerne sa opotrebuvaju pneumatiky
5. kurenie - heh, od motora obycajnym teplovzdusnym privodom... vzadu pod sedankou je taka mala packa, ktorou sa ovlada priklopka...
17.12.2009 | 15:13:32 | zwonkohrac Reagovat
Pro lyrické příběhy sem nelezu. Toto mají být recenze aut a ne červená knihovna. Takže běžte brečet někam jinam, protože realita je taková, že tato parodie a imitace auta byla úplně na hovno. Byla malá, že jsi měl kolena u brady, dozadu někoho posadit - tak leda ožralého nebo nafetovaného. V zimě to netopilo, namrzala okna. Bylo to líné a slabé auto, jízdní vlastnosti nula, stejně jako bezpečnost. Kufr jen na svačinu. Trabant byl proti téhle tragédii Rolls Royce !!! Bylo to městské autíčko do italských klikatých uliček, nechápu, co tím Poláci chtěli říct, že ho vyráběli. Asi místo motocyklu, protože ty neuměli.
12.12.2009 | 21:39:47 | Reagovat
:-)
dakujem za pekny zivotny pribeh.nevedel som ci sa mam skor smiat abo plakat:-))) toto moze napisat len clovek co ma to auto naozaj rad
12.12.2009 | 20:12:31 | Reagovat
tak t som rad ze mas taky nazor ta fiatku patris do nazho spolku drs sa
04.09.2008 | 22:07:32 | Reagovat
maluch
Taky jsem v tom jezdil, byla to paráda.. občas teda byla potřeba poštelovat plovák v karburátoru, ale to byla práce asi na pět minut i s kafem, tažeže pohoda. Nejzábavnější jízdy byly ale v zimě na sněhu, kde se ten angličák choval jak mrazíkovo sáně. Furt jsem byl v hodinách. Totálně jsem si to vychutnával, jak říkáš, něco mezi motokárou a bugynou. Říkal jsem mu bílej drak, všechny investice byly za směšný penízky a autí za to jezdilo jak divý. Jako koníček to musí být úžasný, takže vážně doporučuju a závidim. Mít místo před domem nebo v garáži, jdu do toho snad taky.
18.10.2007 | 20:48:25 | Zdenek Reagovat
magor
18.10.2007 | 18:35:22 | Reagovat
to je paradna recenzia......
18.10.2007 | 14:03:19 | matustn Reagovat