Rok výroby:1971Typ motoru:1500Stav km při koupi:42 000 kmStav km nyní:138 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?12 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:30. 12. 2009
Při výměne motoru na 1500,Uno,Ritmo doporučuji nechat malou spojku,původní.S malou úpravou na řazení a vyhnutí levé torzky tam v pohodě dostanete 5-ti rychlostní skříň Ritmo.Ověřeno na 7-mi vozech SC a 3p,které jsme předělávali.Přední tlumiče dávejte 127 ale pružinu svoji,jsou o 3cm kratší a pěkně to sníží předek.Mám ještě docela dost starších a něco nových ND na kupátko a fanatikům SC rád pomůžu.Staňa
Hodnocení a zkušenosti s autem
Skvělé auto,bez diskuze,s motorem 1500 letadlo!Uvažovat je třeba o stavu nosníků a vůbec karoserie,mám auto v super stavu a nad 170 km/h je to jen neřízená střela.Mám kámoše který se v tomhle roztřískal a ješte po 15ti letech spatně chodí,ale před tím tvrdil,že s tímhle se dá udělat cokoliv.Staňa
Také jsem v roce 1995 vlastnil 128 s obsahem 1100, dobrá spotřeba, dobrá ovladatelnost a pokud neselhali rozvody, tak motor, který přežil dva ze stodváci za sebou. Až na tu převodovku-měl jsem asi 4 a žádná dobrá-kdy často odcházely synchrony se se čtyřkvaltem nemuselo moc řadit, motor byl parádně pružný a topení dostačující, možná lepší jako u favorita. Když si člověk pohrál s interiérem, tak bylo v autě tichoučko a nic nevrzalo. Pokud se majitel před váma staral o dutiny a podlahu, tak v pevnosti kastle by mohli favority závidět. Bohužel dražší náhradní díly, ale třeba rameno s čepem v kuse se dalo po úpravě repasovat do nekonečna, jen se měnilo silonové pouzdro na čepu. Rád na to auto vzpomínám, měl jsem ho 6 roků a spokojenost. Na tu dobu, kdy vylezlo jako nové to musela být opravdu bomba.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat 128
Také jsem v roce 1995 vlastnil 128 s obsahem 1100, dobrá spotřeba, dobrá ovladatelnost a pokud neselhali rozvody, tak motor, který přežil dva ze stodváci za sebou. Až na tu převodovku-měl jsem asi 4 a žádná dobrá-kdy často odcházely synchrony se se čtyřkvaltem nemuselo moc řadit, motor byl parádně pružný a topení dostačující, možná lepší jako u favorita. Když si člověk pohrál s interiérem, tak bylo v autě tichoučko a nic nevrzalo. Pokud se majitel před váma staral o dutiny a podlahu, tak v pevnosti kastle by mohli favority závidět. Bohužel dražší náhradní díly, ale třeba rameno s čepem v kuse se dalo po úpravě repasovat do nekonečna, jen se měnilo silonové pouzdro na čepu. Rád na to auto vzpomínám, měl jsem ho 6 roků a spokojenost. Na tu dobu, kdy vylezlo jako nové to musela být opravdu bomba.
12.01.2010 | 11:20:49 | Stantien Reagovat