Rok výroby:1999Typ motoru:1.4 12VStav km při koupi:103 000 kmStav km nyní:112 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:10. 5. 2007
Absolutne bez poruch, jedine čo som dostal defekt ale to už nepatrí medzi poruchy auta. Ale spomenul by som že nedrží mi už anténa vo zvolenej pozícií ale časom padne až k streche ...
V inom prípade ma Fiat servis priatelnejšie ceny ako iné zahraničné automobilky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velké dokonca v porovnaní s VW Golf je priestranejšie, hlavne pre človeka sediaceho v zadu, dalšie jeho výhoddy su v nastavitelnosti výšky volantu a sedadla vodiča, čo dnes moc áut vyrobené v roku 99 neobsahuje.
Prešiel som s ním niekolko krát Slovensko a aj Rakúske Alpy bez technických problémov. Je pevné v zákrutách, vhodné aj do mesta aj na dlhé jazdy.
Spotreba sa mi pohybuje od 5,5 do 7,5 L/100km čo si myslím je velmi pekné. Jediné čo sa mu dá vytknúť sú plasty v interiéry. maju mäkšiu konzistenciu a treba dávať pozor pri prevažaní nejakého materiálu alebo podobných vecí. SX je pomerne obsiahla výbava ked neberem do uvahy výškovo nadstavitelné komponenty , je tu aj klíma a takisto el. okná, servo, centrál a na oko pekné vstavané rádio na MC.
Pri tomto aute by som vyzdvihol učinnosč bŕzd, ktoré sú dosť citlivé ale o to účinnejšie a nepustia vás tak rýchlo do šmyku (nieje to ABS). ale najväčšia prednosť tohoto auta je určite cena ktora je podla mna až píliž nízka a kvalitou auto presahuje drahšie značky automobilov aj autá vo vyžších triedach.
tento motor je snad nejhorsi volbou, hodne zalezi na tom, jak se o auto predchozi majitel staral. Pokud na to sral, nepomuze ani kvalitni olej. A origo radïo s mc (zapustene v palubovce) vypada sice efektne, ale obcas zlobi (potenciometr, vystupy na rep., drzeni signalu) Ale jinak pekne auticko, na ty roky se italove designove vysvyhli...
Motor 1,4 jede dobře ale vyžaduje kvalitní olejíček protože docházelo k přidírání ventilových zdvihátek a vačky.Potom byl nahrazen motorem 1,2.Ale pokud se dodržují přesně intervaly výměny oleje a leje se do něj jen kvalitní matroš pak je vše OK.
Chytrolíne ESP a ASR bylo v roce 99 běžné ale trochu v jiné třídě nemyslíš?A když už tak za pořádný balík.Tak tu prosím nepiš takové koniny a mysli u toho než něco vypotíš yes.
Nastavitelný volant a sedadlo řidiče je běžné u aut z roku 1990...Tím bych teda moc nemachroval...Máš digitální klimu, tempomat, ASR, ESP?Asi ne...To je u aut z roku 99 běžné...
S tou cenou máš pravdu. Ak si toto auto niekto kúpi, už je to pravdepodobne ako Oltcit - na doživotie. Za rozumnú cenu sa to už predať nedá. Teraz som v AAA so známym ponúkal niečo podobné, v červenej farbe a trojdverové, km niečo cez 100.000. Technik nás dorazil cenou 25.000 Sk, s odôvodnením, že trh je týmito vrakmi presýtený, dovážali sa sem vo veľkom jazdené a vyrábajú to Taliani a to sú cigáni a tí predsa nevedia robiť autá. Auto nebolo búrané a okrem prasknutého zadného nárazníku mu nebolo v podstate nič. (Nedržiaca anténa, rozpadnuté kľučky na dverách od slnka a pod.) Nakoniec to predal nejakej známej za 50.000 Sk, čo bolo ešte aj tak menej, ako za auto chcel.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Brava
a uz ho chce predať
http://auto.bazos.sk/inzerat/262898/Fiat-BRAVA-14-12V-rok-v-101999.php
11.05.2007 | 19:28:40 | bugy Reagovat
tento motor je snad nejhorsi volbou, hodne zalezi na tom, jak se o auto predchozi majitel staral. Pokud na to sral, nepomuze ani kvalitni olej.
A origo radïo s mc (zapustene v palubovce) vypada sice efektne, ale obcas zlobi (potenciometr, vystupy na rep., drzeni signalu)
Ale jinak pekne auticko, na ty roky se italove designove vysvyhli...
11.05.2007 | 11:48:13 | diego Reagovat
Motor 1,4 jede dobře ale vyžaduje kvalitní olejíček protože docházelo k přidírání ventilových zdvihátek a vačky.Potom byl nahrazen motorem 1,2.Ale pokud se dodržují přesně intervaly výměny oleje a leje se do něj jen kvalitní matroš pak je vše OK.
11.05.2007 | 07:16:48 | Reagovat
Chytrolíne ESP a ASR bylo v roce 99 běžné ale trochu v jiné třídě nemyslíš?A když už tak za pořádný balík.Tak tu prosím nepiš takové koniny a mysli u toho než něco vypotíš yes.
11.05.2007 | 07:07:21 | Reagovat
motor 1.4 12V je pěkně na pytel, vůbec nejede a je strašně poruchový.
10.05.2007 | 22:47:28 | Reagovat
Nastavitelný volant a sedadlo řidiče je běžné u aut z roku 1990...Tím bych teda moc nemachroval...Máš digitální klimu, tempomat, ASR, ESP?Asi ne...To je u aut z roku 99 běžné...
10.05.2007 | 22:18:19 | Reagovat
S tou cenou máš pravdu. Ak si toto auto niekto kúpi, už je to pravdepodobne ako Oltcit - na doživotie. Za rozumnú cenu sa to už predať nedá. Teraz som v AAA so známym ponúkal niečo podobné, v červenej farbe a trojdverové, km niečo cez 100.000. Technik nás dorazil cenou 25.000 Sk, s odôvodnením, že trh je týmito vrakmi presýtený, dovážali sa sem vo veľkom jazdené a vyrábajú to Taliani a to sú cigáni a tí predsa nevedia robiť autá. Auto nebolo búrané a okrem prasknutého zadného nárazníku mu nebolo v podstate nič. (Nedržiaca anténa, rozpadnuté kľučky na dverách od slnka a pod.) Nakoniec to predal nejakej známej za 50.000 Sk, čo bolo ešte aj tak menej, ako za auto chcel.
10.05.2007 | 22:01:29 | Petrík Reagovat
Souhlasím s recenzí!Jenom jedna rada a tou je-používej kvalitní olej nejlíp syntetiku a měn ho pravidelně pak nebude problém nikdyAhoj.
10.05.2007 | 21:21:13 | Reagovat