Rok výroby:1996Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:58 000 kmStav km nyní:113 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:21. 11. 2007
Problémy s levou zadní koncovou svítilnou, když dám blinkr do leva a současně sešlápnu brzdu, tak přestane blikat blinkr a začne blikat pomalejší frekvencí zadní světlo - vlhkost. Když stříknu trochu odpuzovače vlhkosti na kontakty ve světle je to ok, ale časem se to zase opakuje.
Výfuk - nic nenormálního u benzinu, prostě se musel vyměnit, Ale naštvalo mě, že jsem tam dal nový oryginál za 6 000 a už za dva roky se musel zavařit.
Přední brzdy - někdy mě po dobrždění zůstávali přitlačené destičky ke kotouči a ten se pak při jízdě přehříval až bylo horké i kolo!! Vyčistilo se prasátko a vyměnilo těsnění a dobrý, ale teď se to začíná opakovat. Nevím ale jestli to není třeba druhé kolo, těžko se to během jízdy poznává.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Najel jsem s ním asi 50 000 a většinou spokojenost. Až teď co začaly problémy s brzdama, už to vidím jinak. Prostě se to začíná naskládávat a nebaví mě do toho furt cpát prachy, bude nejvyšší čas se ho zbavit.
Jinak jízdní vlastnosti super, podvozek i motor super, prostorný interier, na zadních sedadlech je víc místa na nohy jak v octávce, i kufr je dost velký. Klasický Ital - pěkný design, dobré jízdní vlastnosti a motor, ale dílenské zpracování pokulhává.
Předem chci poděkovat (ikdyž se zpožděním) za rady kolem brzd. Vyčistil jsem brzd. válečky, které byly dost zasrané, vyměnil br. hadičky a kapalinu a je to ok. Ovšem z fin. důvodů s bravou jezdím furt a teď mě potkaly problémy s motorem. Po nastartování motor sám neudrží otáčky, musím hned přidat plyn a jet. Za jízdy, když třeba potřebuju dát přednost a zastavím, zase motor zhasne, ale není to pravidlo. Někdy je to ok. Při jízdě motor táne normálně, akorát na ten volnoběh a při startu to zlobí. V servisu diagnostika nic neukázala, akorát byla totoálně zasraná škrtící klapka, vyčištěno a asi za 2 dny to začlo znovu. Myslím, že problém bude někde na paliv. systému nebo je pojebané nějaké čidlo
Opět problém servisu, diagnostika nemůže nic neukázat. Nic neukázala pouze paměť závad, což není žádná diagnostika, ale pouze informace, kterou ŘJ má nebo nemá k dispozici o nějaké špatné funkci. Pokud jsou všechny funkce pro ŘJ v pořádku, znamená to, že závada bude nejspíš na vstupu (pravděpodobně nějaký převodník, nejspíš teplotní nebo objemový) a proto ji ŘJ nemůže vyhodnotit jako chybnou.
Zdravím,prosím tě mužeš mi poradit? taky mám 1,6,16v r.v.97 mám občas problém s klepáním ventilu a malinko hlučnější rozvodák,ale ten je nový. Vždy když ji kapku proženu a ji nechám jet volnoběh vždy jako by ty ventili klepkali než se uklidní,a nevím co stím protože to určitě dělat nemá. Díky moc LUDĚK
Ale houby, to Vám tam místo originálu vrazili nějaký Bosal nebo podobný předražený šmejd. Zuste výfuk MTS, Zara nebo Imasaf a vydrží dalších 10 let, nebo zkuste laděný nerezový výfuk CSC, který je navždy (i když cen je trochu někde jinde).
Jo a k tomu výfuku ti povím jen to že si tak tjošku osel./mysleno ze srandy/ .Já mám už dva roky neorig.výfuk a podle odhadu ještě nejmíně dva další roky vydrží.Cena byla za všechny tři díly 2000 korun!!!!!!!
mne to tiez robilo na starom aute, ze ostavala zaseknuta brzda. odstranil som to, ked som vytiahol piest, jemne obrusil nerovnosti a dal novu kvapalinu (teraz neviem, ci to bolo nerovnostami a lebo kvapalinou, ktora bola uz ako cocacola cierna) ale odvtedy to uz nespravilo ani raz...
a vyhřátej konektor, uzemění, to sprejem neopravíš.Naletuj do světla kablík a uzemni to v kufru. Jestli nevíš, o čem mluvím, dej to elektrikáři. 30 min. práce.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Brava
Předem chci poděkovat (ikdyž se zpožděním) za rady kolem brzd. Vyčistil jsem brzd. válečky, které byly dost zasrané, vyměnil br. hadičky a kapalinu a je to ok. Ovšem z fin. důvodů s bravou jezdím furt a teď mě potkaly problémy s motorem. Po nastartování motor sám neudrží otáčky, musím hned přidat plyn a jet. Za jízdy, když třeba potřebuju dát přednost a zastavím, zase motor zhasne, ale není to pravidlo. Někdy je to ok. Při jízdě motor táne normálně, akorát na ten volnoběh a při startu to zlobí. V servisu diagnostika nic neukázala, akorát byla totoálně zasraná škrtící klapka, vyčištěno a asi za 2 dny to začlo znovu. Myslím, že problém bude někde na paliv. systému nebo je pojebané nějaké čidlo
10.09.2008 | 15:00:34 | tony Reagovat
RE:
Opět problém servisu, diagnostika nemůže nic neukázat. Nic neukázala pouze paměť závad, což není žádná diagnostika, ale pouze informace, kterou ŘJ má nebo nemá k dispozici o nějaké špatné funkci. Pokud jsou všechny funkce pro ŘJ v pořádku, znamená to, že závada bude nejspíš na vstupu (pravděpodobně nějaký převodník, nejspíš teplotní nebo objemový) a proto ji ŘJ nemůže vyhodnotit jako chybnou.
06.06.2017 | 13:31:24 | magic | 212.67.80.* Reagovat
porad mi
Zdravím,prosím tě mužeš mi poradit? taky mám 1,6,16v r.v.97 mám občas problém s klepáním ventilu a malinko hlučnější rozvodák,ale ten je nový. Vždy když ji kapku proženu a ji nechám jet volnoběh vždy jako by ty ventili klepkali než se uklidní,a nevím co stím protože to určitě dělat nemá.
Díky moc LUDĚK
21.03.2008 | 20:47:48 | dulinek Reagovat
2Vostra19
řikaly holky v učňáku
27.11.2007 | 20:13:18 | stenly36 Reagovat
Nekupovt
Nikdy, nikdy, nikdy bych nekoupila ojetý Fiat. To je nejhorší varianta, která může nastat.
25.11.2007 | 18:40:51 | Vostra19 Reagovat
No jasně, teď už vím taky, že by to vyšlo minimálně na stejno s tím neoriginál výfukem, příště třeba budu chytřejší.
24.11.2007 | 12:07:23 | tony Reagovat
RE:
Ale houby, to Vám tam místo originálu vrazili nějaký Bosal nebo podobný předražený šmejd. Zuste výfuk MTS, Zara nebo Imasaf a vydrží dalších 10 let, nebo zkuste laděný nerezový výfuk CSC, který je navždy (i když cen je trochu někde jinde).
06.06.2017 | 13:25:42 | Magic | 212.67.80.* Reagovat
Jo a k tomu výfuku ti povím jen to že si tak tjošku osel./mysleno ze srandy/ .Já mám už dva roky neorig.výfuk a podle odhadu ještě nejmíně dva další roky vydrží.Cena byla za všechny tři díly 2000 korun!!!!!!!
24.11.2007 | 10:49:39 | Reagovat
brzdy
mne to tiez robilo na starom aute, ze ostavala zaseknuta brzda. odstranil som to, ked som vytiahol piest, jemne obrusil nerovnosti a dal novu kvapalinu (teraz neviem, ci to bolo nerovnostami a lebo kvapalinou, ktora bola uz ako cocacola cierna) ale odvtedy to uz nespravilo ani raz...
23.11.2007 | 15:56:13 | Reagovat
To samý mě dělala stará brzdová kapalina
23.11.2007 | 08:34:26 | Reagovat
pardon, "uzemnění"
22.11.2007 | 23:03:26 | Reagovat
a vyhřátej konektor, uzemění, to sprejem neopravíš.Naletuj do světla kablík a uzemni to v kufru. Jestli nevíš, o čem mluvím, dej to elektrikáři. 30 min. práce.
22.11.2007 | 23:02:33 | Reagovat
vyměň brzdovou hadici
22.11.2007 | 22:59:53 | Reagovat