Recenze Fiat Brava EL
“Ujde, ale už se začíná prodražovat.”

Autor recenze: tony (27 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1,6 16V Stav km při koupi:58 000 km Stav km nyní:113 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 21. 11. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Problémy s levou zadní koncovou svítilnou, když dám blinkr do leva a současně sešlápnu brzdu, tak přestane blikat blinkr a začne blikat pomalejší frekvencí zadní světlo - vlhkost. Když stříknu trochu odpuzovače vlhkosti na kontakty ve světle je to ok, ale časem se to zase opakuje.

Výfuk - nic nenormálního u benzinu, prostě se musel vyměnit, Ale naštvalo mě, že jsem tam dal nový oryginál za 6 000 a už za dva roky se musel zavařit.

Přední brzdy - někdy mě po dobrždění zůstávali přitlačené destičky ke kotouči a ten se pak při jízdě přehříval až bylo horké i kolo!! Vyčistilo se prasátko a vyměnilo těsnění a dobrý, ale teď se to začíná opakovat. Nevím ale jestli to není třeba druhé kolo, těžko se to během jízdy poznává.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Najel jsem s ním asi 50 000 a většinou spokojenost. Až teď co začaly problémy s brzdama, už to vidím jinak. Prostě se to začíná naskládávat a nebaví mě do toho furt cpát prachy, bude nejvyšší čas se ho zbavit.

Jinak jízdní vlastnosti super, podvozek i motor super, prostorný interier, na zadních sedadlech je víc místa na nohy jak v octávce, i kufr je dost velký. Klasický Ital - pěkný design, dobré jízdní vlastnosti a motor, ale dílenské zpracování pokulhává.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Brava

Vložit komentář

Předem chci poděkovat (ikdyž se zpožděním) za rady kolem brzd. Vyčistil jsem brzd. válečky, které byly dost zasrané, vyměnil br. hadičky a kapalinu a je to ok. Ovšem z fin. důvodů s bravou jezdím furt a teď mě potkaly problémy s motorem. Po nastartování motor sám neudrží otáčky, musím hned přidat plyn a jet. Za jízdy, když třeba potřebuju dát přednost a zastavím, zase motor zhasne, ale není to pravidlo. Někdy je to ok. Při jízdě motor táne normálně, akorát na ten volnoběh a při startu to zlobí. V servisu diagnostika nic neukázala, akorát byla totoálně zasraná škrtící klapka, vyčištěno a asi za 2 dny to začlo znovu. Myslím, že problém bude někde na paliv. systému nebo je pojebané nějaké čidlo

10.09.2008 | 15:00:34 | tony Reagovat

RE:

Opět problém servisu, diagnostika nemůže nic neukázat. Nic neukázala pouze paměť závad, což není žádná diagnostika, ale pouze informace, kterou ŘJ má nebo nemá k dispozici o nějaké špatné funkci. Pokud jsou všechny funkce pro ŘJ v pořádku, znamená to, že závada bude nejspíš na vstupu (pravděpodobně nějaký převodník, nejspíš teplotní nebo objemový) a proto ji ŘJ nemůže vyhodnotit jako chybnou.

06.06.2017 | 13:31:24 | magic  | 212.67.80.* Reagovat

porad mi

Zdravím,prosím tě mužeš mi poradit? taky mám 1,6,16v r.v.97 mám občas problém s klepáním ventilu a malinko hlučnější rozvodák,ale ten je nový. Vždy když ji kapku proženu a ji nechám jet volnoběh vždy jako by ty ventili klepkali než se uklidní,a nevím co stím protože to určitě dělat nemá.
Díky moc LUDĚK

21.03.2008 | 20:47:48 | dulinek Reagovat

2Vostra19

řikaly holky v učňáku

27.11.2007 | 20:13:18 | stenly36 Reagovat

Nekupovt

Nikdy, nikdy, nikdy bych nekoupila ojetý Fiat. To je nejhorší varianta, která může nastat.

25.11.2007 | 18:40:51 | Vostra19 Reagovat

No jasně, teď už vím taky, že by to vyšlo minimálně na stejno s tím neoriginál výfukem, příště třeba budu chytřejší.

24.11.2007 | 12:07:23 | tony Reagovat

RE:

Ale houby, to Vám tam místo originálu vrazili nějaký Bosal nebo podobný předražený šmejd. Zuste výfuk MTS, Zara nebo Imasaf a vydrží dalších 10 let, nebo zkuste laděný nerezový výfuk CSC, který je navždy (i když cen je trochu někde jinde).

06.06.2017 | 13:25:42 | Magic  | 212.67.80.* Reagovat

Jo a k tomu výfuku ti povím jen to že si tak tjošku osel./mysleno ze srandy/ .Já mám už dva roky neorig.výfuk a podle odhadu ještě nejmíně dva další roky vydrží.Cena byla za všechny tři díly 2000 korun!!!!!!!

24.11.2007 | 10:49:39 |  Reagovat

brzdy

mne to tiez robilo na starom aute, ze ostavala zaseknuta brzda. odstranil som to, ked som vytiahol piest, jemne obrusil nerovnosti a dal novu kvapalinu (teraz neviem, ci to bolo nerovnostami a lebo kvapalinou, ktora bola uz ako cocacola cierna) ale odvtedy to uz nespravilo ani raz...

23.11.2007 | 15:56:13 |  Reagovat

To samý mě dělala stará brzdová kapalina

23.11.2007 | 08:34:26 |  Reagovat

pardon, "uzemnění"

22.11.2007 | 23:03:26 |  Reagovat

a vyhřátej konektor, uzemění, to sprejem neopravíš.Naletuj do světla kablík a uzemni to v kufru. Jestli nevíš, o čem mluvím, dej to elektrikáři. 30 min. práce.

22.11.2007 | 23:02:33 |  Reagovat

vyměň brzdovou hadici

22.11.2007 | 22:59:53 |  Reagovat