Rok výroby:1996Typ motoru:2.0 16VStav km při koupi:138 000 kmStav km nyní:158 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:23. 6. 2007
malá chyba podtlakových hadíc na motore (nepravidelný chod).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak história môjho coupe je divoká. Nikdy ma to auto nezaujalo. Práve naopak, nepáčilo sa mi. Spredu ako tak, ale ten zadok... Nikdy som neuvažoval o jeho kúpe. Až mi raz volal známy, že je napredaj Fiat Coupe 2.0 16V s LPG a že sa mi to náramne oplatí na kšeft. Niak sa veci pohli a zrazu som ho mal. Chalani sa mi smiali že som kúpil auto z Bánoviec nad Bebravou. Že tam autá polepia a pozvárajú aj zo zvodidiel. A veru už to išlo.
Ako prvý mi odišiel alternátor. A to bol problém zohnať. Mal som 3 kusy alternátorov z Coupe-čiek toho istého druhu motora a ani jeden mi nepasoval. Nakoniec som z dvoch spravil jeden. Chvíľu som si spokojne jazdil, no vadné čidlo ABS spôsobilo že auto za mokra takmer vobec nebrzdilo, čiže buračka do kamaráta. Veľmi lahká, no práve na to je Coupe háklivé. A to sa mi teda točili panenky ked som zháňal klampiarinu na Coupatko. Trebalo mi kapotu, 1x svetlo, 1x smerovka. Vo Fiate mi povedali 79.000 Sk.
To som sa už točil na päťe a volal známym. Takže relatívne ceny (tzv. po známosti) kapota:10.000 , svetlo 4.000, smerovka 2500. Ked bolo hotvé namontoval som si športový vzduchový filter. Auto má naozaj krásny zvuk. Má štandartný sériový výfuk, takže zvuk je čisto motorový. Až mi nepasuje danej objemovej triede. No ale čo, zvuk sa mi lúbil , tak som radil, radil ,až som doradil. Pri preradovaní z prvého stupňa na druhý sa ozvala rana a už som zbieral prevodovkové kolečkí po zemi. Original Coupe prevodovka je dosť drahá. Na 20VT ani nehovorím, a to by ste ju museli najprv zohnať. Na Coupe 2.0 16V mi pasovala bez problémov prevodovka z Fiat Tipo 2.0. Cena 4.000,.Sk Dal som si naplniť klimatizáciu , no bol zlý ventil na naplnacej hadici, čiže znova vyfučala. Aj to sa opravilo.
Okrem týchto problémov, ktoré boli spôsobené predošlím zachádzaním a možno aj mojou smolou, je auto takmer bez porúch. Podvozok auta je prebratý z Fiat Tipo, ale klobúk dole., Je perfektný. Vymenil som ramená, obul nové gumi, aj ked len na sériové 15" disky, ale auto sedí ako električka.
Taktiež som menil komplet brzdy. Kotúče + obloženie. Aj tak sú stále najväčšou slabinou na aute. Pri opakovanom brzdení citelne vädnú.
Motor je super. Je to asi najlepší motor od Fiatu. Resp. celého koncernu Fiat. Je to nezmar. Ide aj cez mrtvoly. Pripomínam že hovorím o hladkom 2.0 16V . Je naozaj nenáročný na servis a takmer nezničizelný. Aj ten posledný valach a sedlák by mal problém spraviť niečo stýmto motorom. Ale to je asi jediný taliansky dobrý motor. :)) Verzia s turbom je najlepšia voľba. Ten je vlastne to isté len nadupané turbom. Tam troška viac dbať na olej a dávať oddýchnuť turbu po šantení. Motor 2.0 20V Turbo 220 PS už je natom horšie. Od toho radšej ruky preč.
Spotreba je velmi rozličná. Coupé má zatial rekord v spotrebe. 27 litrov pri jazde na spotrebu :))) ale to bola chyba v podtakových hadicách a prebíjal alternátor. Po oprave auto jazdí priemer 9 Litrov. Mesto cca 11 .. dialnica 6,5 pri 130km/h.
O auto je treba sa starať. Sú to všetko staršie ročníky a je to na aute poznať. Mechanické časti niesú problém. Ich ceny sú prijatelné. Horšie je to s klampiarinou. Tam zaplačete. Ale v globálne je to dobré auto za málo penazí. Alebo ako sa hovorí , veľa muziky za málo peňazí.
Ahoj všichni,včera jsem si domů dovezl coupátko 2.0 16v jak píšete jsou háklivé na mazání takže bych chtěl vyměnit olej a filtry ale nevím co za olej tam dát? minulého majitele jsem se zapoměl zeptat děkuji za odpověď
17.01.2013 | 22:26:18 | Coupe
| 78.108.152.*Reagovat
nikdy viac mam 2l 20v 5valec a potrebujem druhi motor kdo vie zohnat ?
Musím s úctou říct, že konečně promluvil někdo kdo o tom něco ví. Ty 2.0 16V jsou háklivé a občas pokud se o ně majitel nestará uměli odejít i po 150 tisících, já mám 20V v Lancii a i s pohotovostní hmotností 1550 kg to s tím autem umí zatraceně zacvičit. Mno a 2.0 20V Turbo to je nářez.
Pisateli bych rád zdělil, že je sice zajímavé co všehcno a hlavně za co vyměnil, takže je možná schopný (ale spíš šílený) mechanik, nicméně jako obchodník je naprosto odepsanej.
Tohle auto je super a za super cenovku,ale musí se udržovat a pokud koupíte jetinu musíte si vždykcy hend započítat i kopletní prohlídku, vyměnit kapaliny, rozvody, přeleštit lak, vyčistit kola a obnovit plasty a pokud není vážnej motoršáden tak si můžete pískat jak jste za 60K sehnali suepr káru na léto. Časem filtry a svíčky a dát si s tím ve svižném tempu nějakou delší vzdálensot a uvidítě jak vám to to auto oplatí.
ani sa necudujem, ze vam coupe nevydrzi, ked kupujete vraky po burackach, za malo penazi...
o 20VT by som trosku pomlcal, lebo je to najlepsia volba, ktoru fiat ponukal..
1,8 je dobry motor, len na coupe trochu slaby spotreba ujde.. inak tento motor sa daval aj do punta hgt... punto s tymto motorom cvici na zelanie..(131PS)
2,0 16V je tiez v poriadku trochu trpi na problem mazania a je haklivy na pravidelnu vymenu kvalitneho oleja.. inak ak sa o ten motor niekto dobre stara tak vydrzi.. (140PS)
2,0 20V je super volba motor ponukaju z dvoma vykonmi 147 a 155PS.. tento motor je neznicitelny... mal som ho kedysi v brave hgt.. perfektny krutiak a uzasny zvuk
2,0 16VT je uz trosku ine zbozi.. ma 190 koni a jazdi dost dobre.. ale ako u 16V ma trochu problem z mazanim. inac fajne auto, len ho je trochu tazsie zabrzdit
2,0 20VT je uplna specialita medzi coupeckami ma 220 koni a 310 NM uz pri 2500ot.. ma samosvor, velikanske brembo brzdy zrychluje za 6,5(6,3) s na 100km a to je na predokloku uzasne.. nerobi mu problem ficat po dialnici 250.. ja mam 20VT uz vyse roka a nemal som jediny problem.. mam tam 250PS a coupecko so zdvihnutym talkom na turbe vyskoli doslova vsetko
ked to mam zhrnut tak sa oplati trosku priplatit a kupit coupecko v super stave a jazdit bez problemov ako setrit pri kupe a potom plakat ako sa to sere.. fiat is the best
ja len doplním že samosvor mám aj ja na 16VT a potvrdzujem že ubrzdit je to problém, navyše , 16VT má v predu trochu odlišné kotúče a tlmiče, oporoti zvišku kavalerie.
ja som nedal prec ruky od turba 20 ventilu ked sa o to auto staras nemas s nim problemy a slape neuveritelne je to proste stylovka je to najrychlejsi fiat aky bol kedy vyrobeny a urcite nic slabsie by som nekupil... toto je najlepsia volba tento dvojliter plus 6 stupnova prevodovka a nic lepsie si nezazil u fiatov
kto sa ma v tom vyznat?jedni hovoria,ze motor 2.0 16V turbo je najhorsi motor od fiatu a bol poruchovy,kde sa len vyskytol a ze 2.0 20V turbo je naprosto spolahlivy!tak nepis,ked to nemas preverene a vlastnymi rukami odskusany!
Neviem, preco ta vsetci urazaju, mne sa tato recka velmi pacila, napisal si tam naozaj hodnotne veci a urcite si nikoho nexcel urazit, ale hold citaju to aj menej "nadupani" citatelia. Kiez by takyxto reciek bolo co najviac! Uz sa tesim, az si kupis ine auto, urcite o nom napis!
To samozrejme nieje auto na hory a mam ho ako druhe auto.Alebo teda nedelne. Ty si ho nekupuj radsej ostan pri konoch a povoze. A Valach sa unas nebere ako KOKOT. A ani som to nemyslel ako nadavku na obyvatelov Valasska. Eddie ale zrejme k-k-t je. hh.. podla tych reakcii.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Coupe
Ahoj všichni,včera jsem si domů dovezl coupátko 2.0 16v jak píšete jsou háklivé na mazání takže bych chtěl vyměnit olej a filtry ale nevím co za olej tam dát? minulého majitele jsem se zapoměl zeptat děkuji za odpověď
17.01.2013 | 22:26:18 | Coupe | 78.108.152.* Reagovat
nikdy viac mam 2l 20v 5valec a potrebujem druhi motor kdo vie zohnat ?
25.09.2009 | 13:17:40 | Reagovat
Souhlasím s Mikim
Musím s úctou říct, že konečně promluvil někdo kdo o tom něco ví. Ty 2.0 16V jsou háklivé a občas pokud se o ně majitel nestará uměli odejít i po 150 tisících, já mám 20V v Lancii a i s pohotovostní hmotností 1550 kg to s tím autem umí zatraceně zacvičit. Mno a 2.0 20V Turbo to je nářez.
Pisateli bych rád zdělil, že je sice zajímavé co všehcno a hlavně za co vyměnil, takže je možná schopný (ale spíš šílený) mechanik, nicméně jako obchodník je naprosto odepsanej.
Tohle auto je super a za super cenovku,ale musí se udržovat a pokud koupíte jetinu musíte si vždykcy hend započítat i kopletní prohlídku, vyměnit kapaliny, rozvody, přeleštit lak, vyčistit kola a obnovit plasty a pokud není vážnej motoršáden tak si můžete pískat jak jste za 60K sehnali suepr káru na léto. Časem filtry a svíčky a dát si s tím ve svižném tempu nějakou delší vzdálensot a uvidítě jak vám to to auto oplatí.
30.04.2008 | 08:59:31 | Red Reagovat
polopravda
ani sa necudujem, ze vam coupe nevydrzi, ked kupujete vraky po burackach, za malo penazi...
o 20VT by som trosku pomlcal, lebo je to najlepsia volba, ktoru fiat ponukal..
1,8 je dobry motor, len na coupe trochu slaby spotreba ujde.. inak tento motor sa daval aj do punta hgt... punto s tymto motorom cvici na zelanie..(131PS)
2,0 16V je tiez v poriadku trochu trpi na problem mazania a je haklivy na pravidelnu vymenu kvalitneho oleja.. inak ak sa o ten motor niekto dobre stara tak vydrzi.. (140PS)
2,0 20V je super volba motor ponukaju z dvoma vykonmi 147 a 155PS.. tento motor je neznicitelny... mal som ho kedysi v brave hgt.. perfektny krutiak a uzasny zvuk
2,0 16VT je uz trosku ine zbozi.. ma 190 koni a jazdi dost dobre.. ale ako u 16V ma trochu problem z mazanim. inac fajne auto, len ho je trochu tazsie zabrzdit
2,0 20VT je uplna specialita medzi coupeckami ma 220 koni a 310 NM uz pri 2500ot.. ma samosvor, velikanske brembo brzdy zrychluje za 6,5(6,3) s na 100km a to je na predokloku uzasne.. nerobi mu problem ficat po dialnici 250..
ja mam 20VT uz vyse roka a nemal som jediny problem.. mam tam 250PS a coupecko so zdvihnutym talkom na turbe vyskoli doslova vsetko
ked to mam zhrnut tak sa oplati trosku priplatit a kupit coupecko v super stave a jazdit bez problemov ako setrit pri kupe a potom plakat ako sa to sere..
fiat is the best
22.04.2008 | 09:33:48 | miky Reagovat
RE: polopravda
ja len doplním že samosvor mám aj ja na 16VT a potvrdzujem že ubrzdit je to problém, navyše , 16VT má v predu trochu odlišné kotúče a tlmiče, oporoti zvišku kavalerie.
26.05.2012 | 00:51:35 | miiiooo | 88.212.36.* Reagovat
2.0 turbo 20ventil
ja som nedal prec ruky od turba 20 ventilu ked sa o to auto staras nemas s nim problemy a slape neuveritelne je to proste stylovka je to najrychlejsi fiat aky bol kedy vyrobeny a urcite nic slabsie by som nekupil... toto je najlepsia volba tento dvojliter plus 6 stupnova prevodovka a nic lepsie si nezazil u fiatov
07.01.2008 | 18:04:25 | streetracer Reagovat
fiat coupe
kto sa ma v tom vyznat?jedni hovoria,ze motor 2.0 16V turbo je najhorsi motor od fiatu a bol poruchovy,kde sa len vyskytol a ze 2.0 20V turbo je naprosto spolahlivy!tak nepis,ked to nemas preverene a vlastnymi rukami odskusany!
15.08.2007 | 20:18:26 | Reagovat
Naozaj prinos
Neviem, preco ta vsetci urazaju, mne sa tato recka velmi pacila, napisal si tam naozaj hodnotne veci a urcite si nikoho nexcel urazit, ale hold citaju to aj menej "nadupani" citatelia. Kiez by takyxto reciek bolo co najviac! Uz sa tesim, az si kupis ine auto, urcite o nom napis!
06.07.2007 | 13:41:58 | jopal Reagovat
eddie ma IQ dreveného houpacího kone s dreveným kokotom a v hlave ma to seno,ktore by mal zožrať
01.07.2007 | 06:22:45 | Reagovat
SISIN
To samozrejme nieje auto na hory a mam ho ako druhe auto.Alebo teda nedelne. Ty si ho nekupuj radsej ostan pri konoch a povoze. A Valach sa unas nebere ako KOKOT. A ani som to nemyslel ako nadavku na obyvatelov Valasska. Eddie ale zrejme k-k-t je. hh.. podla tych reakcii.
28.06.2007 | 19:42:17 | 5peedy Reagovat
Eddie
Keď sa ti nebude páčiť recenzia nejakého čecha, tak napíšeš tiež český KOKOT DREVENY?
24.06.2007 | 22:14:24 | Reagovat
Neurazej VALACHY, jsem valach a nikdy bych si k nam na hory takoveho strepa nekoupil. Potrebuju auto ne motokaru.
24.06.2007 | 19:47:58 | SISIN Reagovat
Jsi slovenský KOKOT DREVENY!!!!!!!!!!
24.06.2007 | 18:56:24 | EDDIE Reagovat
Ty dily sou nejake drahe
24.06.2007 | 15:29:19 | ToJa Reagovat