Rok výroby:1999Typ motoru:1998Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?14 měsícůPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:17. 4. 2008
Je to Ital, tak že co vám budu povídat :-) Už když jsem ho kupoval, tak mělo mouchy. Jen pro info za těch 14měs., co ho mám, odešel přímo mě akorát tachometr.
Jinak jsem nechal hned po koupi vyměnit přední ramena a levou těhlici, jednotku airbagu a pyro patronu pásu u řidiče - ale s tím jsem počítal při koupi.
Občas zapadne tlačítko předních mlhovek, tak že mě čeká rozebrání palubky a vyměnění spínačů :-(
U 5V často odcházejí turba a praskají svody, což já jsem řešit nemusel, jelikož předešlý majitel nainstaloval výkonnější turbo a svody s výfukem na zakázku (má opravdu nádherný zvuk).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Podvozek, co se týče jízdních vlastností, tak je to jeden z nejlépe sedících vozů na silnici (po instalaci Koni podvozku a snížení), sedí lépe než Celica GT 4x4 ale zase kvalit Eva IX nedosahuje. Mám na něm tuhostně stavitelný podvozek od Koni, sériový není špatný ale zázraky na okreskách od něj nečekejte.
Kola používám sériová 16" s pneu 225/45. Sériové 205 nestíhaly přenášet zvýšený výkon ani přes to že 5V má standardně samosvor mezi přední nápravou. Instalaci 17" jsem zamítl, i když na Coupé vypadají krásně musel bych použít 35 profil a auto by se stalo nesnesitelně tvrdé (v předu jsou tlumiče nastaveny na maximální tvrdost a v zadu je nastaven střed).
Brzdy - standardně montované Brembo brzdiče plní účel bez chyby, předchozí majitel přidal vrtané a kotouče s destičkami Ferodo a tak je téměř nemožné brzdy unavit. Jediná nevýhoda je, že mají proměnlivý účinek, pokud jedete pomalu (nízké otáčky) je třeba sešlápnout pedál více, pokud jedete 250, stačí ho polechtat a brzdí jak čert - na to si je třeba dát pozor. standardně montované ABS se přidá ke slovu, až při opravdu razantní brzdění, jinak nechává vše na vás.
Motor 5V Turbo už v sérii odvádí skvělou práci, jeho sériových 220koní (5750ot.) a 310Nm (2500ot.) s 1310kg těžkým vozem dělá divy, k tomu si přidejte skvělou aerodynamiku a sami zjistíte, že údaj o maximální rychlosti 250km/m v techničáku není překlep. Zrychlení 0-100 za 6,4 sec. také není vůbec špatné. Motor má rád vysoké otáčky, po instalaci většího turba a nahrání jiných map, výměně vstřiků, palivového čerpadla, instalaci regulátoru tlaku turba a dalších maličkostí hlídajících např. bohatost palivové směsi, se rád nechá točit až k 7000ot. s tím, že do 6500ot. nádherně táhne. Pravda spalinám nic nestojí v cestě, jelikož nový výfuk s katalyzátorem není :-) (standardně ano).
Výbava: standardní výbava 5V Turbo zahrnuje téměř vše, co je potřeba, 2xAirbag, ABS komplet elektrika, poloautomatickou klimu, interiér v černé kůži a přípravu pro rádio. Limited Edition k tomu přidává navíc: vyhřívaná sedadla, Interiér v červenočerné kůži se sedačkami od Recara a optický paket (lízátka prahy a malé drobnosti kolem světel) ale to nejpodstatnější 6.st převodovku (standart je 5st.). Při koupi jsem obdržel auto i s xenony a alarmem Magicar (s dálkovým startem a zhasínáním motoru)
Spotřeba: že výkonný vůz něco "sežere" dojde každému na spotřebu pod 10L/ na 100km raději zapomeňte. Moje dlouhodobá spotřeba je 13L/ 100km. Pokud toto nehodláte akceptovat kupte si radši nějakou Hondu 1.6 VVTi a budete spokojeni :-) Když občas slyším od majitele 5V Turbo, jak tvrdí že jezdí za 8l a pak zjistíte že řadí při 2500ot. tak je to k pláči. To ho pak přejede i ten s tou Hondou, který tu spotřebu 8l má taky.
MOJE DOJMY: Auto je skvělé už v sérii nádherný sporťák s designem od pininfariny, buď si ho zamilujete, nebo ne. V každém případě, pokud zvolíte žlutou nebo červenou barvu, budete často středem pozornosti :-) Já mám šedou metal. a ta funguje spíše na chlapy :-(
PS:
Pro ty co lační za adrenalinem - ano jede opravdu pekelně Octavie II RS a pod. auta pro vás nebudou soupeřem. Sériové auto se na dálnici subjektivně vyrovná Audi A8 4.2FSI. A pokud pořídíte LE (6st. převodovka) a dáte auto malinký doping (za cca 35tis. pořídíte 300koňový kit), budete rovnocenný soupeř sériové 911tky s 325koňmi, to mám vyzkoušeno.
Chtel bych se zeptat jak přesne se jmenuje a kde ste koupili ten podvozek. Taky mám Fiat Coupe 2.0 5V turbo a přemýšlím nad koupi sportovího podvozku. Poradíte mi prosím?
Mal som 5 rokov 20 V Turbo Plus (tiez 6 kv. prevodovka), predal som ho minuly tyzden, lebo davat dozadu detsku sedacku by ma asi nebavilo. Jazdi to naozaj super, nie je potreba to ani dopovat dalsimi PS, iba ak robite priamo na dopravnej policii. Bol strieborny - podla mna je to vynikajuca farba. Problemy - jedine s podfuknutym zberacom vyfukoveho potrubia - 2x v priebehu 100000km. Turbo vydrzalo povodne - ale je pravda ze patrim k tym co na tom aute dosiahli spotrebu od 7,4 l/100km - v Svajciarsku, kde si myslim kazdy cudzinec moze uzit podobnych hodnot. Maximum som mal niekde na 12,5l - ale to som lietal po nemeckych dialniciach a hral som sa s A8. Brzdy - slusne, aj ked na nastup si treba zvyknut, pedal je dost tvrdy, jazda v zime vdaka samosvornemu diferencialu uplne super, maximalka podla tachometra a vedla iduceho mercedesu E 420 bola cez 250, konkretne ukazoval budik 270 km/h (odratat nejaku odchylku), lenze mercedes uz bol na obmedzovaci. Seriova vybava uplne super - mal som Turbo Plus! Velmi sa mi pacila este modra metaliza, cervena ani zlta nerezu mojmu vkusu. A uplne cool su diodove svetla vzadu. Samozrejme, dopredu treba dat xenony, original H1 svietia, ale na ten vykon je to malo. Vynikajuce auticko, dufam ze ho novy majitel nezavesi na strom. Pozdravujem
čest.tak jestli to auto jede aspoň z půlky jak je napsaná recenze.tak jdu do něj!mám neskutečně poslintanou klávesnici a jiné lidské části taky neudrželi svoji funkci..:o)LUXUS!do teď jsem uvažoval o Ford Streetka,Fiat Cupé,Honda CRX.Ale po téhle recenzi je to už asi jasný!Sice asi neseženu přeplňovanej kousek ale verze 2.0 16v taky nemusí jet špatně!přeji hodně kiláku a anténku nahoru a kolečka dolů!zdařec
Fakt dobře napsané ! Mohu Ti jen tiše závidět. Před 14 dny jsem koupil 2,0 16 V atmosf., ale i tak jsem unešen. Čekám na díly na př. nápravu a už se moc těším, až se s ním budu moci svézt opravdu naplno. Zatím to nešlo z důvodu vymlácených ramen a homokineťáku.. Auto má už od dřívějšího majitele snížený sportovní podvozek a taky sportovní filtr. I když nemám turbo, tak ten zvuk při sešlápnutí pedálu je prostě hudba z respiria! Vždycky jsem tohle nádherné auto chtěl a teď už konečně stojí před barákem - moje Ferrari pro chudé...
Výborně napsané, jako majitel stejné pětiválcové 20V Turbo verze vozu naprosto souhlasím! Mě za rok a půl odešel jen 1 vstřik.ventil. Je sice jen na víkendy a výlety a dovolené, jinak mám služební, ale i přesto myslím auto držák, spolehlivé. Je to dravec a auto, se kterým jezdím hodně,hodně ostře někdy, ale ze kterého mám stále zdravý respekt.Nechá si líbit hodně moc a dá se s ním jet "na krev" - poměr výha / výkon je úžasný - miluju serpentýny a esíčka, kde na dvojku a trojku se dá jet brutálně a auto je přesto jako přilepené a ujede téměř všemu..... Doplním jen info, že na dvojku 20V Turbo jede 120 a na trojku 175 km/h...stačí? Motor jde do otáček jako šílenej a miluje otáčky ( jako já! ) a zvlášť mezi 3,5 až 6,5 tis ot/min je naprosto úchvatný, červené pole začíná až u 7 tis. Motor má variátor na variabilní časování ventilů, což je ve vyšších otáčkách znát na zvuku a chuti k točivosti( obdobně jako u Vtec motorů od Hondy, které jdou ještě přes 7 tis otáček, ale zase nemají turba....). Auto pozná zařazený rychlostní stupeň a proto na 1.a 2. rachlostní stupeň nepustí 100% výkonu na kola, až na 3.rychlostní stupeň pustí na kola celých 100% výkonu. Turbo točí již na volnoběh 20 tis ot./min, aby bylo připravené bez turbodíry a proto se během zlomku vteřiny roztáčí až ke 120 tis otáček / min....to není překlep! Max.krouťák má auto na turbobenzín již v nízkých 2500 ot./ min, takže táhne odspodu. Mám snížený podvozek, kola 215/40 R16+Pirelli Zero Nero XXL,sport.sání, iridiové svíčky, sport.katalyzátor, dynamizér místo středového tlumiče a otevřený koncový díl výfuku, blow-off ventil, cca.250 PS nyní+teď vyměním rozvoďák a kladky a jedu na chiptuning (+ cca.21% ) a změřit přesně výkon na brzdě,namontuju xenony a naleštit kola nechám. Měl jsem předtím 4 roky verzi 2.0 16v atmosfér - také na něj vzpomínám velmi rád, skvělé auto, ale teprve 20V Turbo je ten pravý nářez, ze kterého, když někoho svezu ostře, vystupují spolujezdci s bledou tváří a během jízdy se jen křečovitě drží a většinou i křičí nebo aspoň prosí, abych zpomalil / zastavil nebo že vyletíme ze zatáčky, že to není možné jak auto jede.......takže doporučuju lidem, co rádi skutečně řídí, umí a chtějí se o auto starat ( vyžaduje péči ) a mají již nějaké zkušenosti se silnějšími auty - jako první auto začínajícím řidičům rozhodně upřímně nedoporučuji, mohlo by je ošklivě "vyškolit". Už jsem měl a ji el v ledacčems, ale Coupé je prostě Coupé - na jízdu s ním se prostě vždy těším již dopředu - brutální výkon, suoer zvuk, velmi ostré Brembo brzdy, precizní řízení, dokonalý podvozek, exotický design exteriéru i interiéru, bohatá výbava, slušný kufr a 4 dospělé lidi svezete také - zkrátka vše co má ostré kupé mít. Nějak jsem se rozepsal...možná někdy napíšu recenzi.Dave
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Coupe
Výborné a hezké auto a ještě k tomu LIMITED. Tiše závidím. Opravdu pěkně napsaná recenze. LE kousků již se moc nevidí, klobouk dolů.
26.05.2011 | 00:36:49 | Reagovat
Podvozek?
Chtel bych se zeptat jak přesne se jmenuje a kde ste koupili ten podvozek. Taky mám Fiat Coupe 2.0 5V turbo a přemýšlím nad koupi sportovího podvozku. Poradíte mi prosím?
16.05.2009 | 12:12:56 | Michal Reagovat
coupe 20 VT
Mal som 5 rokov 20 V Turbo Plus (tiez 6 kv. prevodovka), predal som ho minuly tyzden, lebo davat dozadu detsku sedacku by ma asi nebavilo.
Jazdi to naozaj super, nie je potreba to ani dopovat dalsimi PS, iba ak robite priamo na dopravnej policii.
Bol strieborny - podla mna je to vynikajuca farba. Problemy - jedine s podfuknutym zberacom vyfukoveho potrubia - 2x v priebehu 100000km.
Turbo vydrzalo povodne - ale je pravda ze patrim k tym co na tom aute dosiahli spotrebu od 7,4 l/100km - v Svajciarsku, kde si myslim kazdy cudzinec moze uzit podobnych hodnot. Maximum som mal niekde na 12,5l - ale to som lietal po nemeckych dialniciach a hral som sa s A8.
Brzdy - slusne, aj ked na nastup si treba zvyknut, pedal je dost tvrdy, jazda v zime vdaka samosvornemu diferencialu uplne super, maximalka podla tachometra a vedla iduceho mercedesu E 420 bola cez 250, konkretne ukazoval budik 270 km/h (odratat nejaku odchylku), lenze mercedes uz bol na obmedzovaci. Seriova vybava uplne super - mal som Turbo Plus! Velmi sa mi pacila este modra metaliza, cervena ani zlta nerezu mojmu vkusu.
A uplne cool su diodove svetla vzadu. Samozrejme, dopredu treba dat xenony, original H1 svietia, ale na ten vykon je to malo.
Vynikajuce auticko, dufam ze ho novy majitel nezavesi na strom.
Pozdravujem
13.04.2009 | 12:16:58 | martin2023 Reagovat
Hotovo...
čest.tak jestli to auto jede aspoň z půlky jak je napsaná recenze.tak jdu do něj!mám neskutečně poslintanou klávesnici a jiné lidské části taky neudrželi svoji funkci..:o)LUXUS!do teď jsem uvažoval o Ford Streetka,Fiat Cupé,Honda CRX.Ale po téhle recenzi je to už asi jasný!Sice asi neseženu přeplňovanej kousek ale verze 2.0 16v taky nemusí jet špatně!přeji hodně kiláku a anténku nahoru a kolečka dolů!zdařec
30.11.2008 | 11:57:54 | Lachtus Reagovat
Tiše závidím..
Fakt dobře napsané ! Mohu Ti jen tiše závidět. Před 14 dny jsem koupil 2,0 16 V atmosf., ale i tak jsem unešen. Čekám na díly na př. nápravu a už se moc těším, až se s ním budu moci svézt opravdu naplno. Zatím to nešlo z důvodu vymlácených ramen a homokineťáku.. Auto má už od dřívějšího majitele snížený sportovní podvozek a taky sportovní filtr. I když nemám turbo, tak ten zvuk při sešlápnutí pedálu je prostě hudba z respiria! Vždycky jsem tohle nádherné auto chtěl a teď už konečně stojí před barákem - moje Ferrari pro chudé...
15.05.2008 | 00:08:28 | kondor Reagovat
Italský hřebec
Výborně napsané, jako majitel stejné pětiválcové 20V Turbo verze vozu naprosto souhlasím! Mě za rok a půl odešel jen 1 vstřik.ventil. Je sice jen na víkendy a výlety a dovolené, jinak mám služební, ale i přesto myslím auto držák, spolehlivé. Je to dravec a auto, se kterým jezdím hodně,hodně ostře někdy, ale ze kterého mám stále zdravý respekt.Nechá si líbit hodně moc a dá se s ním jet "na krev" - poměr výha / výkon je úžasný - miluju serpentýny a esíčka, kde na dvojku a trojku se dá jet brutálně a auto je přesto jako přilepené a ujede téměř všemu..... Doplním jen info, že na dvojku 20V Turbo jede 120 a na trojku 175 km/h...stačí? Motor jde do otáček jako šílenej a miluje otáčky ( jako já! ) a zvlášť mezi 3,5 až 6,5 tis ot/min je naprosto úchvatný, červené pole začíná až u 7 tis. Motor má variátor na variabilní časování ventilů, což je ve vyšších otáčkách znát na zvuku a chuti k točivosti( obdobně jako u Vtec motorů od Hondy, které jdou ještě přes 7 tis otáček, ale zase nemají turba....). Auto pozná zařazený rychlostní stupeň a proto na 1.a 2. rachlostní stupeň nepustí 100% výkonu na kola, až na 3.rychlostní stupeň pustí na kola celých 100% výkonu. Turbo točí již na volnoběh 20 tis ot./min, aby bylo připravené bez turbodíry a proto se během zlomku vteřiny roztáčí až ke 120 tis otáček / min....to není překlep! Max.krouťák má auto na turbobenzín již v nízkých 2500 ot./ min, takže táhne odspodu. Mám snížený podvozek, kola 215/40 R16+Pirelli Zero Nero XXL,sport.sání, iridiové svíčky, sport.katalyzátor, dynamizér místo středového tlumiče a otevřený koncový díl výfuku, blow-off ventil, cca.250 PS nyní+teď vyměním rozvoďák a kladky a jedu na chiptuning (+ cca.21% ) a změřit přesně výkon na brzdě,namontuju xenony a naleštit kola nechám. Měl jsem předtím 4 roky verzi 2.0 16v atmosfér - také na něj vzpomínám velmi rád, skvělé auto, ale teprve 20V Turbo je ten pravý nářez, ze kterého, když někoho svezu ostře, vystupují spolujezdci s bledou tváří a během jízdy se jen křečovitě drží a většinou i křičí nebo aspoň prosí, abych zpomalil / zastavil nebo že vyletíme ze zatáčky, že to není možné jak auto jede.......takže doporučuju lidem, co rádi skutečně řídí, umí a chtějí se o auto starat ( vyžaduje péči ) a mají již nějaké zkušenosti se silnějšími auty - jako první auto začínajícím řidičům rozhodně upřímně nedoporučuji, mohlo by je ošklivě "vyškolit". Už jsem měl a ji el v ledacčems, ale Coupé je prostě Coupé - na jízdu s ním se prostě vždy těším již dopředu - brutální výkon, suoer zvuk, velmi ostré Brembo brzdy, precizní řízení, dokonalý podvozek, exotický design exteriéru i interiéru, bohatá výbava, slušný kufr a 4 dospělé lidi svezete také - zkrátka vše co má ostré kupé mít. Nějak jsem se rozepsal...možná někdy napíšu recenzi.Dave
04.05.2008 | 11:21:48 | dave Reagovat
Barva je právě cool!
...Navíc ta šedá metalíza je dobrá, červenou mají másla a žlutou buzny....
22.04.2008 | 16:02:47 | Policeman Reagovat
Paráda
Perfektní recenze! Tahle auta miluju, konečně jsem si o něm mohl počíst! Pětiválec Turbo musí být fičák. Myslím, že je to takové levnější Ferarri.....
22.04.2008 | 16:01:17 | Policeman Reagovat