Rok výroby:1998Typ motoru:1998ccmStav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýPrůměrná spotřeba:9,7 l/100 kmVloženo:7. 4. 2007
- nefunkčnost eletriky ve zpětném zrcátku u řidiče, ale to je způsobeno spíše původním majitelem, který se asi hrabal v elektrice vozu, protože začíná být funkční, když zapnu vyhřívání zadního okna (v brzké době se na to podívám).
- klimatizace nedokáže udržet nastavenou teplotu (nevim v čem je problém).
-sjeté brzdové destičky a pneumatiky (vyměněno za kvalitní).
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem na vísost spokojen, 4místný sportovní vůz, na který se mohu kdykoliv spolehnout.
Dvoulitrový motor s přídavkem turba, které se zapína 2500 otáčkách je pomalu báseň. Řidič nemá sebemenší problém při předjíždění, stačí jen trochu sešlápnout pedál a požadované zrychlení se dostaví takřka okamžitě. Řazení je plynulé a rychlé, neměl bych snad ani žádných námitek. Podvozek je tvrdší, sportovní, ale perfektně držící v jakékoliv zatáčce. Kotoučové brzdy na všech 4 kolech zastavují téměř na místě při jakékoliv rychlosti.
Kožený interiér v černé barvě působý sportovním dojmem, v předních sedačkách se řidič i spolujezdech pohodlně usadí. Na zadních sedačkách už tolik místa není. Prostě sporťáček. Na tento typ auta je až nezvykle prostorný zavazadlový prostor kam není problém naskládat pár zavazadel.
Jediné co bych tomuto autu vytknul je snad spotřeba, která se někdy může vyšplhat až na 15litrů, ale dá se jezdit i za 8l. A cena náhradních dílů.
nazdarek ja mam tiez toto auticko a som s nim velmi spokojny,ked som isiel domov na slovensko z brna tak mi nanom vysla spotrba 7.5l ma to neskutocne krasne zrychlenie a perfektne brzdy,len niekedy sa mi stava ze mi prestane asi na jeden valec dodavat palivo,sa mi rozsvieti kotrolka vstreku,ak viete preco mi to robi dajte mi vediet.vopred vdaka mam 2.0i 20V Turbo
nejpúravděpodobnější příčinou je závada vstřikovače Bosch (modrý, 300 cc/min.), je to u těchto motorů běžné. Na 16v Trurbo jsou vstřikovače Marelli IW058 (šedé, 385 cc/min.), které jsou samozřejmě lepší a spolehlivější, akorát byly po 4 ks a Vy potřebujete 5...
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Coupe
162kw
nazdarek ja mam tiez toto auticko a som s nim velmi spokojny,ked som isiel domov na slovensko z brna tak mi nanom vysla spotrba 7.5l ma to neskutocne krasne zrychlenie a perfektne brzdy,len niekedy sa mi stava ze mi prestane asi na jeden valec dodavat palivo,sa mi rozsvieti kotrolka vstreku,ak viete preco mi to robi dajte mi vediet.vopred vdaka mam 2.0i 20V Turbo
02.02.2008 | 12:13:04 | marcin Reagovat
RE: 162kw
nejpúravděpodobnější příčinou je závada vstřikovače Bosch (modrý, 300 cc/min.), je to u těchto motorů běžné.
Na 16v Trurbo jsou vstřikovače Marelli IW058 (šedé, 385 cc/min.), které jsou samozřejmě lepší a spolehlivější, akorát byly po 4 ks a Vy potřebujete 5...
10.10.2013 | 17:16:35 | Competizione.cz | 212.24.139.* Reagovat
20v turbo
Super auto taky sem měl 16v turbo prostě paráda,ted plánuji si dovést 20v turbo limited edition,už se nemužu dočkat..
14.04.2007 | 21:46:46 | eda Reagovat