Rok výroby:1986Typ motoru:2.0 benzínStav km při koupi:171 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:14 l/100 kmVloženo:2. 10. 2005
Předchozí auto:Fiat Uno Ford Sierra Š. Favorit Transit
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Problém s vložkama zámků na centrálu - vyřešeno předěláním na dálku cca 1200,-
Zarezlé zadní brzdové válečky, ulomené uchycení ruční brzdy na třmenu - komplet nové zadní brzdy cca 8000,-.
Startér - repase za 1000,-.
Silentbloky, čepy, stabilizátory a silentblok uchycení stabilizátoru na přední náprava - cca 2500,-.
Plus občasné problémy se stahováním el. oken.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto sem měl dva a půl roku, jezdil jsem každý den Prahu, občas mimo. Při klidné jízdě mimo se dá vejít do 8 litrů, po Praze do 11-12, při opravdu hodně ostré jízdě po Praze (nechá si líbit první tři rychlosti do červeného pole - a to je na trojku opravdu velká rychlost...) se spotřeba hravě vyhoupne k 20 litrům.
GO zadních brzd jsem byl nucen udělat kvůli tomu, že se mi nevešli nové Ferrodo destičky do třmenů - zarezlá prasátka, původní destičky byli na plech. Startér odešel kvůli asi dvoumešíčnímu stání právě kvůli GO brzd. Auto má motor, který si toho nechá líbit až neskutečne moc, bohužel i přes kotouče na všech čtyrech, jsem je utavil do červena během čtyř km... řízení je rychlé, ale auto se dost naklání a houpe, při větší rychlosti je znát velká hmotnost na předku a auto se sune dost rychle ven ze zatáčky, na suchu se tomu dá zabránit, na mokru těžko...
Velký kufr (500 l ) a velká povolená hmotnost na nápravu a na vlek svádí k přetěžování, což často odnáší tlumiče a zadní nápravnice, která ač je z docela solidního profilu, tak vlivu korozi moc neodolává!!!
Koroze taky sžírá prahy a lemy zadních blatníků, spodky dveří a kupodivu i olejovou vanu.
Hele tak 10 -11 ve městě žere 2litrová croma pokud je má v cajku motor. Známej měl Cromu 2.0 16V ročník 1992 tu faceliftovou verzi a když měl děravej vejfuk tak jezdil okolo 14-15 litrů po městě. A věcí mu tam odcházelo dost: Sbíhavost kol, děravá olejová vana,i když pak olej netek tak to žralo olej jak swině,přední čepy brzdový kotouče, což je normální taky měnil,prostě ta jeho Croma byla dost opotřebovaná.Ale jinak to je furt i tedka nadčasový auto, vcelku luxusní a dost pohodlný. Je například mnohem pohodlnější jak Opel Vectra A, Bmw e36, nebo Audina A4. Dneska je to však moc a moc složitý trefit solidní Cromu.
12.10.2011 | 16:43:21 | Jakub
| 94.112.220.*Reagovat
Nehorázná spotřeba
Takovýhle starý plečky žerou jak kráva,14 litrů je eště průměr.No to je hotová tragédie.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Croma
Těch 14l to bere když tomu dáš pořádně zabrat jinak i po městě kolem 10-11L a to byl 2.0 turbo
23.05.2011 | 20:49:51 | luke20 Reagovat
RE: Spotřeba benzinový Cromy
Hele tak 10 -11 ve městě žere 2litrová croma pokud je má v cajku motor. Známej měl Cromu 2.0 16V ročník 1992 tu faceliftovou verzi a když měl děravej vejfuk tak jezdil okolo 14-15 litrů po městě. A věcí mu tam odcházelo dost: Sbíhavost kol, děravá olejová vana,i když pak olej netek tak to žralo olej jak swině,přední čepy brzdový kotouče, což je normální taky měnil,prostě ta jeho Croma byla dost opotřebovaná.Ale jinak to je furt i tedka nadčasový auto, vcelku luxusní a dost pohodlný. Je například mnohem pohodlnější jak Opel Vectra A, Bmw e36, nebo Audina A4. Dneska je to však moc a moc složitý trefit solidní Cromu.
12.10.2011 | 16:43:21 | Jakub | 94.112.220.* Reagovat
Nehorázná spotřeba
Takovýhle starý plečky žerou jak kráva,14 litrů je eště průměr.No to je hotová tragédie.
13.02.2009 | 11:09:22 | honza Reagovat