Rok výroby:1994Typ motoru:Stav km při koupi:205 000 kmStav km nyní:212 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínVloženo:15. 12. 2013
hned při koupi odešel statér bylo potřeba vyměnit rozvodovej řemen,výměna i s prací 3500Kč čidlo chladící kapaliny těsnění hlavy válců vůle v čepech řízení sbíhavost kol utržený silentbloky na přední nápravě spojková lamela prohnilá olejová vana koroze kastle,slabina italskejch aut a značná koroze postihla i vejfuk kterej je tedka zralej na výměnu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Od Cromy jsem si nesliboval bůh ví co,ale mužu říct,že s ní opravdu nejsem spokojenej.Jedná se sice o elegantní a luxusní auto,jenže je to Ital.Za rok co jí mám řešim furt nějaký problémy.Především koroze je typickej neduh starších Italskejch aut.Spolehlivost taky není žádná sláva.Asi měsíc po koupi byl rozvodovej řemen před krachem.Dál se začaly projevovat čepy řízení a sbíhavost kol,přední gumy byly sjetý do A.Jinak pokud je Croma v dobrým technickým stavu tak jsou potom jízdní vlastnosti velmi dobrý.Má stabilní podvozek, v zatáčkách celkem slušně drží i na seriovejch pneu R14.Jenže ve slušnym technickym stavu jich tu je a bejvalo i v minulosti málo.Je to dost náročný trefit dobrej kus skoro ve 100%stavu.Komfort je v autě taky velmi slušnej,má pohodlný sedačky a je to auto stavěný na delší trasy.Ale po stránce techniky a stavu kastle je to děs.Prostě od Italskejch aut nelze čekat přiliš pozitivního.
Croma byla ve své době dobré auto, sám jsem měl 1,9 TDiD,bohužel se píše rok 2013, a to je pro hodnocení 20 let starého auta smrtelné.Proti konkurenci v té době měla příkladnou antikorozní úpravu a co se týká dieselu 1,9 TDiD, byl to první přímovstřik v osobáku na světě. Motor 2,5 TD byl od Iveca a byl v podstatě nesmrtelný, stejně jako 5tiválec 2,5 TDI od AUDI/VW (do roku 2000). Nesmrtelný znamená, že pokud se vyměnily gufera, ujel bez generálky milion km, stejně jako legendární motor v MB 123 240D
Croma je pořád velmi hezká,ale k nejlepším autům ve svý době rozhodně nepatřila.
26.10.2015 | 18:20:52 | David
| 88.100.57.*Reagovat
RE: croma
Tak k nejlepším autům asi ne ale rozhodně na tu dobu když si to auto člověk dovezl to byl kočár se silným motorem a na naše poměry před rokem 1989 pro některé až s neuvěřitelnou výbavou třeba s manuální klimatizací.
Zase v tý době se taková auta tady hodnotila všeobecně jinak ale pravda že tak v rozmezí 6-12 let v pohodě pak přišla koroze a dalších 5 let navíc se ukázalo nekvalitní zpracování interiéru plastů elektronika občas zlobila ale jako nové nebo zánovní auto to nebylo vůbec špatný navíc po přesednutí z Lady z roku 197...auto z jiného světa :D
27.10.2015 | 21:18:17 | David
| 88.100.57.*Reagovat
RE: croma
Myslím že na posouzení motoru Fiatu není nutná jen Croma :D ono zase na druhou stranu Taliani a Francouzi jsou v elektrice často nic moc ale motory dělají nebo aspon s čím mám zkušenost dobrý.
Jel jsem Cromou 2.08ventil tuším že to byl rok 1992 a jela solidně,známej kterej jí měl jí vlastnil cca 1.5roku a až na rozsáhlou korozi to zlý nebylo.Jinak spotřebu co mi říkal měl po městě 10 a na dálku jel kolem 7.Měls teda nějakou Cromu?Jestli jo,tak jaká byla?
Já měl kdysi dvě una a tímhle jsem jel fiat.katalog-automobilu.cz/automobil/fiat-croma-20i-turbo Na svojí dobu luxusní raketa.Uno 1,3 D,1,3 a 1,4 turbo benzíny rakety,Motory fire do dneška se vyráběj cca už 30 let,první common rail atd.Fiat byl v motorech cca o 10 let napřed.Tvrdit něco o nepovedenosti je hrubá neznalost.
Tak prostorově jsou si Croma s E34 tak nějak rovnocenný ale cenově je e34 jinde než Croma.Jinak Saabu 9000 u nás nikdy nebylo příliš.Jo Bmw e34 není zase tak nejmíň.E34 je vyšší střední třída a Croma myslím si že spíš střední,ale prostorná je dost,řek bych že skoro stejně jak e34.
Jo tak E34 v základu stála okolo mega,v plný palbě téměř dvě mega,ale je pravda že Bmw je Bmw.Jinak Croma dostala i ocenění za propracovanej design.To samý i ta E34.Jo a ještě jedna věc,plno lidí který vlastnili Fiat Croma,Lancia Thema,Alfa 164,Opel Omega,Ford Scorpio by si nikdy nepořídili třeba Audi 100 či Audi A6,Bmw e28 či E34,Mercedes E clas,Volvo 740,850,960....A DALŠÍ PREMIOVÝ ZNAČKY..Ale jako ojetiny byly Cromy docela levný i přes plnou výbavu.
Proč pořád porovnáváte bmw e34 s cromou když je croma střední třída a e34 vyšší střední jak už zde psal myslím Nick.Když porovnávat cromu tak s trojkovou řadou typ e36 to by mi přišlo smysluplnější nebo ne?Jinak ač jsem větším příznivcem mnichovských aut tak musím říct že croma byla na svou dobu hodně povedený auto,po revoluci si ji dovezl kamarád a rovnou verzi 2.0turbo - neskutečný svezení po přesednutí ze stodvacítek a favoritů :-)
31.10.2015 | 16:00:34 | pavel e36
| 37.48.59.*Reagovat
RE: croma
Mně se vždycky zdála Croma taková hraniční mezi střední a vyšší střední třídou,jinak Bmw e36 a Bmw e34 jezdí dneska o dost víc než Crom.Jo a u Crom byl udajně nejspolehlivější 2.0 85kw a 2.5TD 85kw.Jinak ty víceventily či turba trpěly praskáním hlav válců pokud člověk to auto uháněl už za studena.A taky se do Crom,ale jen do 1.serie montovala 1.6 karburátor.Jenže těch bylo velmi málo.Nejrozšířenější byl 2.0 8ventil a 2.5td,můj názor:D.
Občas na to lze ještě narazit pravda více jako na Cromu ale že bych viděl denně E36 nebo E34 se taky říct nedá.
Jinak uhánět za studena nemá moc rád žádný motor :D řekl bych že to je asi stejné jako dneska povídačky jak na TDI odchází neustále turba ale ono to má svůj důvod a může za to často majitel.
Uhánění za studena nemá v oblibě především motor tds,který se montoval do e34 a e36.Oni už i e36 jsou většinou dneska kaše,zvlášt pokud to má člověk starej v rozmezí 18-25let.Ta 5řada zas tak moc zhuntovaná není,pač jí maj většinou starší lidi,Cromy taky měly dle mě spíš starší generace.Croma mi připadá stejně jak Alfa 164 a Lancia Thema taková dost nedoceněnná.Jo a líbí se ti novější alfy?Myslím 156,166
To nemá rád žádný motor když vezmeš jak to všechno vlastně funguje ale jde o to že některý to vydrží další ne.
Jinak dneska už mě to moc nebere Fiaty už vůbec ne ty pro mě skončili někdy v těch 90.letech potom se mě design moc nelíbil přišlo mě to takové proti Němcům nebo Francouzům takové nevyspělé samý laciný plasty a zvláštní design.
Alfa 156 kdysi se mě líbila dneska už je to stará hajtra a už mě nějak nebere to samé 166 na Alfu musí být člověk prostě Alfák to samé Lancia jeden čas mě brala Kapa ale co jsem slyšel od kamoša co jí měl mě nějak přešla chut protože mít skoro od novoty auto kde dvakrát vyhoří pojistky mě moc nebere a celkově mě nějak už Italy netáhnou.
V podstatě nějak upouštím od Francouzů protože z nových modelů fakt nevím co by se mě líbilo takže momentálně se mě líbí Passat od roku 2012 2.0 TDI potom tak od roku 2010 Mazda 6 Accord a Mondeo.
Mno hele ani VW a Audi nejsou už zdaleka to co bejvali v 80-90letech.Já mám zase nejradši od Audi starý modely-100/200 a 80/90.To byla stará poctivá německá kovařina.Vím že třeba Croma Omega Scorpio a AR 164 byly o dost hezčí ale na design auta přece jen nejezdí.Jo jeden můj kolega z práce měl Audi 100 C2 typ 43 rok 1978 2.1 karburátor a říkal že by si jí pořídil jako veterána,byl to super vůz.Taky řek že z toho co dnešní německej koncern produkujue je mu na blití.Jinak jeho syn měl Cromu 2.0 85kw rok 1993 a tak byl spokojenej.Z Fiatů to bylo nejlepší auto,jinak Alfa 156 si myslím že nedosahue takový spolehlivosti jak starší italský modely-Croma,164,Thema,Tempra,dedra,regata,Ar 155.Zvláště benzinový Alfy s motorem Twin spark jsou kaše,hlavně vylítaný jsou,pač to má většin a mladejch mamlasů,který se k nim neumí chovat.
Tak ono na jednu stranu je fakt že ne vždy za to může vyloženě auto na druhou stranu co se týče dnešních aut ono už není snad žádné jako dřív šetří se všude kam se člověk podívá šetří se na materiálech šetří zpracování šetří se na motorech to co kdysi drželo automaticky šrouby je dneska nacvaknuté nebo zavařené a bohužel tak aby to nejlépe vydrželo po dobu záruky a pak hned letět koupit nový bohužel.
Nedávno jsem se o tom z jedním bavil že se mě líbí nová Octavia RS ale když jsem jí viděl v reálu tak právě z tohoto hlediska jelikož moje navíc první auto je stará škola mě to přijde tak křehký a tím pádem jakoby nekvalitní že musím říct že na fotkách vypadá fakt lépe.
Překvapila mě třeba vůle některých plastových dílů v interiéru Rapida což prostě na nový auto ale třeba to byl jen zrovna problém toho konkrétního je šílený vlastně ten samý jakoby díl který se po zacloumání pohybuje u ani ne rok starýho auta jsem já ze 17 let starýho nemohl ani dostat ven protože to drželo jak přibitý a i snad po páté montáži a demontáži se to ani nehne.
jo auta z 80-90let byli nejlepší dle mýho názoru ale co jsem slyšel tak u italských aut zamrzala často v zimě i v lehkých mrazech ruční brzda.U starých škodovek 105/120 to byla klasika.Ale u Alf,Lancii by to nemělo být tak katastrofální.
Tak ono ani moc nefungovali ruční brzdy ale to nějak celkově u aut s kotouči vzadu proto i občas zamrzli zadní brzdy když byla zatažená ruční brzda a mrzlo.
RE: croma až sa dobre pamätám , 164, Thema a 605 mala rovnaký podvozok, ale Croma
Mám dojem že Croma měla taky stejný podvozek vím že to bylo bráno vždycky jako čtyřka ALFA,LANCIA,FIAT,SAAB rozdíl byl až v motorech a pak v rozměrech auta protože každé bylo jinak zaměřené Croma spíše rodinná ale stejně v tom v Itálii jezdilo spousta papalášů :D ale už si to moc nepamatuji.
Psát nebo hodnotit kvalitu auta které je už dávno za zenitem je dost neobjektivní a řekl bych vůči autu i celkem nespravedlivé.
Nastat tohle v tobě kdy to auto bylo aktuální což je min.15 let zpět tak je to něco jiného.Ale hodnotit dneska auto které už mělo být sešrotované tak v ani nehraje roli jestli je to Ital nebo Němec ale hlavně údržba po ta dlouhá léta a hlavně už jen ten věk celého auta udělá svoje.Tenkrát začátkem 90.let to bylo solidní prostorný a rychlí auto a kdo s ním jezdil tak byl frajer :D ale to už dnes neplatí.
koľko si dal za ten zázrak? 5.000 kč? a koľko asi tak má rokov? skoro 20? a 200.000 km? k tomu? Je to ešte zázrak, že to vôbec jazdí..., tým km never ani zo srandy, ak bude v top stave..., padne Ti sánka ako to jazdí, v 91-93 bol hit Croma 2,5 TD s 85 kw motorom, síce dymila ako šľak, ale audinky sa nechytali...:) a sedela na ceste naozaj dobre.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Croma
croma
Croma byla ve své době dobré auto, sám jsem měl 1,9 TDiD,bohužel se píše rok 2013, a to je pro hodnocení 20 let starého auta smrtelné.Proti konkurenci v té době měla příkladnou antikorozní úpravu a co se týká dieselu 1,9 TDiD, byl to první přímovstřik v osobáku na světě. Motor 2,5 TD byl od Iveca a byl v podstatě nesmrtelný, stejně jako 5tiválec 2,5 TDI od AUDI/VW (do roku 2000). Nesmrtelný znamená, že pokud se vyměnily gufera, ujel bez generálky milion km, stejně jako legendární motor v MB 123 240D
17.12.2013 | 21:04:36 | revis | 176.74.128.* Reagovat
RE: croma
Croma je pořád velmi hezká,ale k nejlepším autům ve svý době rozhodně nepatřila.
26.10.2015 | 18:20:52 | David | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Tak k nejlepším autům asi ne ale rozhodně na tu dobu když si to auto člověk dovezl to byl kočár se silným motorem a na naše poměry před rokem 1989 pro některé až s neuvěřitelnou výbavou třeba s manuální klimatizací.
Zase v tý době se taková auta tady hodnotila všeobecně jinak ale pravda že tak v rozmezí 6-12 let v pohodě pak přišla koroze a dalších 5 let navíc se ukázalo nekvalitní zpracování interiéru plastů elektronika občas zlobila ale jako nové nebo zánovní auto to nebylo vůbec špatný navíc po přesednutí z Lady z roku 197...auto z jiného světa :D
26.10.2015 | 18:50:36 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
To nikde netvrdí.Mluví o motorech fiatu a ty patřili ke špičce ty všeználku.S těma obměňujícíma jménama jedeš podle kalendáře nebo to má jinej systém?
27.10.2015 | 09:14:04 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: croma
Měls někdy Cromu?
27.10.2015 | 21:18:17 | David | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Myslím že na posouzení motoru Fiatu není nutná jen Croma :D ono zase na druhou stranu Taliani a Francouzi jsou v elektrice často nic moc ale motory dělají nebo aspon s čím mám zkušenost dobrý.
27.10.2015 | 22:53:12 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
Proč a kterou?Jedničkovou nebo dvojkovou?A ty jel si vůbec nějakým fiatem?Nebo známej známýho strejda david petr luboš jantar.
28.10.2015 | 15:31:10 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: croma
Jel jsem Cromou 2.08ventil tuším že to byl rok 1992 a jela solidně,známej kterej jí měl jí vlastnil cca 1.5roku a až na rozsáhlou korozi to zlý nebylo.Jinak spotřebu co mi říkal měl po městě 10 a na dálku jel kolem 7.Měls teda nějakou Cromu?Jestli jo,tak jaká byla?
29.10.2015 | 09:28:45 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Já měl kdysi dvě una a tímhle jsem jel fiat.katalog-automobilu.cz/automobil/fiat-croma-20i-turbo Na svojí dobu luxusní raketa.Uno 1,3 D,1,3 a 1,4 turbo benzíny rakety,Motory fire do dneška se vyráběj cca už 30 let,první common rail atd.Fiat byl v motorech cca o 10 let napřed.Tvrdit něco o nepovedenosti je hrubá neznalost.
29.10.2015 | 12:50:12 | | 82.202.120.* Reagovat
RE: croma
tak třeba s Bmw e34 což je 5řada se nedá Croma vůbec srovnávat.Lancia Thema a Alfa 164 je technicky stejná jak Croma.
29.10.2015 | 22:23:51 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Myslím že dneska už je zcela zbytečný tyto auta srovnávat budiž jim silnice lehká :D ještě tam chybí pokud se nemýlím SAAB 9000.
Jinak BMW E34 je bych řekl úplně jiná třída než Croma proto to ani nelze rovnat.
30.10.2015 | 00:11:04 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
Tak prostorově jsou si Croma s E34 tak nějak rovnocenný ale cenově je e34 jinde než Croma.Jinak Saabu 9000 u nás nikdy nebylo příliš.Jo Bmw e34 není zase tak nejmíň.E34 je vyšší střední třída a Croma myslím si že spíš střední,ale prostorná je dost,řek bych že skoro stejně jak e34.
30.10.2015 | 11:20:54 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
No vidíš tak se jí rovnat může :D to nevím jak dneska ani nevím kolik stálo kdysi E34 ale Croma v plný palbě stála i přes mega myslím fungl nová.
30.10.2015 | 13:13:22 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
Jo tak E34 v základu stála okolo mega,v plný palbě téměř dvě mega,ale je pravda že Bmw je Bmw.Jinak Croma dostala i ocenění za propracovanej design.To samý i ta E34.Jo a ještě jedna věc,plno lidí který vlastnili Fiat Croma,Lancia Thema,Alfa 164,Opel Omega,Ford Scorpio by si nikdy nepořídili třeba Audi 100 či Audi A6,Bmw e28 či E34,Mercedes E clas,Volvo 740,850,960....A DALŠÍ PREMIOVÝ ZNAČKY..Ale jako ojetiny byly Cromy docela levný i přes plnou výbavu.
31.10.2015 | 13:24:13 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Proč pořád porovnáváte bmw e34 s cromou když je croma střední třída a e34 vyšší střední jak už zde psal myslím Nick.Když porovnávat cromu tak s trojkovou řadou typ e36 to by mi přišlo smysluplnější nebo ne?Jinak ač jsem větším příznivcem mnichovských aut tak musím říct že croma byla na svou dobu hodně povedený auto,po revoluci si ji dovezl kamarád a rovnou verzi 2.0turbo - neskutečný svezení po přesednutí ze stodvacítek a favoritů :-)
31.10.2015 | 16:00:34 | pavel e36 | 37.48.59.* Reagovat
RE: croma
Mně se vždycky zdála Croma taková hraniční mezi střední a vyšší střední třídou,jinak Bmw e36 a Bmw e34 jezdí dneska o dost víc než Crom.Jo a u Crom byl udajně nejspolehlivější 2.0 85kw a 2.5TD 85kw.Jinak ty víceventily či turba trpěly praskáním hlav válců pokud člověk to auto uháněl už za studena.A taky se do Crom,ale jen do 1.serie montovala 1.6 karburátor.Jenže těch bylo velmi málo.Nejrozšířenější byl 2.0 8ventil a 2.5td,můj názor:D.
01.11.2015 | 08:58:34 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Občas na to lze ještě narazit pravda více jako na Cromu ale že bych viděl denně E36 nebo E34 se taky říct nedá.
Jinak uhánět za studena nemá moc rád žádný motor :D řekl bych že to je asi stejné jako dneska povídačky jak na TDI odchází neustále turba ale ono to má svůj důvod a může za to často majitel.
01.11.2015 | 12:39:51 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
Uhánění za studena nemá v oblibě především motor tds,který se montoval do e34 a e36.Oni už i e36 jsou většinou dneska kaše,zvlášt pokud to má člověk starej v rozmezí 18-25let.Ta 5řada zas tak moc zhuntovaná není,pač jí maj většinou starší lidi,Cromy taky měly dle mě spíš starší generace.Croma mi připadá stejně jak Alfa 164 a Lancia Thema taková dost nedoceněnná.Jo a líbí se ti novější alfy?Myslím 156,166
01.11.2015 | 13:15:22 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
To nemá rád žádný motor když vezmeš jak to všechno vlastně funguje ale jde o to že některý to vydrží další ne.
Jinak dneska už mě to moc nebere Fiaty už vůbec ne ty pro mě skončili někdy v těch 90.letech potom se mě design moc nelíbil přišlo mě to takové proti Němcům nebo Francouzům takové nevyspělé samý laciný plasty a zvláštní design.
Alfa 156 kdysi se mě líbila dneska už je to stará hajtra a už mě nějak nebere to samé 166 na Alfu musí být člověk prostě Alfák to samé Lancia jeden čas mě brala Kapa ale co jsem slyšel od kamoša co jí měl mě nějak přešla chut protože mít skoro od novoty auto kde dvakrát vyhoří pojistky mě moc nebere a celkově mě nějak už Italy netáhnou.
V podstatě nějak upouštím od Francouzů protože z nových modelů fakt nevím co by se mě líbilo takže momentálně se mě líbí Passat od roku 2012 2.0 TDI potom tak od roku 2010 Mazda 6 Accord a Mondeo.
01.11.2015 | 20:29:01 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
Mno hele ani VW a Audi nejsou už zdaleka to co bejvali v 80-90letech.Já mám zase nejradši od Audi starý modely-100/200 a 80/90.To byla stará poctivá německá kovařina.Vím že třeba Croma Omega Scorpio a AR 164 byly o dost hezčí ale na design auta přece jen nejezdí.Jo jeden můj kolega z práce měl Audi 100 C2 typ 43 rok 1978 2.1 karburátor a říkal že by si jí pořídil jako veterána,byl to super vůz.Taky řek že z toho co dnešní německej koncern produkujue je mu na blití.Jinak jeho syn měl Cromu 2.0 85kw rok 1993 a tak byl spokojenej.Z Fiatů to bylo nejlepší auto,jinak Alfa 156 si myslím že nedosahue takový spolehlivosti jak starší italský modely-Croma,164,Thema,Tempra,dedra,regata,Ar 155.Zvláště benzinový Alfy s motorem Twin spark jsou kaše,hlavně vylítaný jsou,pač to má většin a mladejch mamlasů,který se k nim neumí chovat.
01.11.2015 | 20:45:13 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Tak ono na jednu stranu je fakt že ne vždy za to může vyloženě auto na druhou stranu co se týče dnešních aut ono už není snad žádné jako dřív šetří se všude kam se člověk podívá šetří se na materiálech šetří zpracování šetří se na motorech to co kdysi drželo automaticky šrouby je dneska nacvaknuté nebo zavařené a bohužel tak aby to nejlépe vydrželo po dobu záruky a pak hned letět koupit nový bohužel.
Nedávno jsem se o tom z jedním bavil že se mě líbí nová Octavia RS ale když jsem jí viděl v reálu tak právě z tohoto hlediska jelikož moje navíc první auto je stará škola mě to přijde tak křehký a tím pádem jakoby nekvalitní že musím říct že na fotkách vypadá fakt lépe.
Překvapila mě třeba vůle některých plastových dílů v interiéru Rapida což prostě na nový auto ale třeba to byl jen zrovna problém toho konkrétního je šílený vlastně ten samý jakoby díl který se po zacloumání pohybuje u ani ne rok starýho auta jsem já ze 17 let starýho nemohl ani dostat ven protože to drželo jak přibitý a i snad po páté montáži a demontáži se to ani nehne.
01.11.2015 | 22:25:44 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma
jo auta z 80-90let byli nejlepší dle mýho názoru ale co jsem slyšel tak u italských aut zamrzala často v zimě i v lehkých mrazech ruční brzda.U starých škodovek 105/120 to byla klasika.Ale u Alf,Lancii by to nemělo být tak katastrofální.
01.11.2015 | 22:45:41 | | 88.100.57.* Reagovat
RE: croma
Tak ono ani moc nefungovali ruční brzdy ale to nějak celkově u aut s kotouči vzadu proto i občas zamrzli zadní brzdy když byla zatažená ruční brzda a mrzlo.
01.11.2015 | 23:08:35 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: croma až sa dobre pamätám , 164, Thema a 605 mala rovnaký podvozok, ale Croma
asi nie.
30.10.2015 | 13:14:15 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: croma až sa dobre pamätám , 164, Thema a 605 mala rovnaký podvozok, ale Croma
Mám dojem že Croma měla taky stejný podvozek vím že to bylo bráno vždycky jako čtyřka ALFA,LANCIA,FIAT,SAAB rozdíl byl až v motorech a pak v rozměrech auta protože každé bylo jinak zaměřené Croma spíše rodinná ale stejně v tom v Itálii jezdilo spousta papalášů :D ale už si to moc nepamatuji.
30.10.2015 | 13:25:13 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
Psát nebo hodnotit kvalitu auta které je už dávno za zenitem je dost neobjektivní a řekl bych vůči autu i celkem nespravedlivé.
Nastat tohle v tobě kdy to auto bylo aktuální což je min.15 let zpět tak je to něco jiného.Ale hodnotit dneska auto které už mělo být sešrotované tak v ani nehraje roli jestli je to Ital nebo Němec ale hlavně údržba po ta dlouhá léta a hlavně už jen ten věk celého auta udělá svoje.Tenkrát začátkem 90.let to bylo solidní prostorný a rychlí auto a kdo s ním jezdil tak byl frajer :D ale to už dnes neplatí.
15.12.2013 | 22:41:34 | | 94.112.170.* Reagovat
koľko si dal za ten zázrak? 5.000 kč? a koľko asi tak má rokov? skoro 20? a 200.000 km? k tomu?
Je to ešte zázrak, že to vôbec jazdí..., tým km never ani zo srandy, ak bude v top stave..., padne Ti sánka ako to jazdí, v 91-93 bol hit Croma 2,5 TD s 85 kw motorom, síce dymila ako šľak, ale audinky sa nechytali...:) a sedela na ceste naozaj dobre.
15.12.2013 | 21:36:05 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Mudrlant,nedávno si sa tu rozčuľoval nad niekoho pravopisom,tento príspevok od teba je fakt vzorom Slovenského pravopisu.
17.12.2013 | 09:59:33 | | 178.41.207.* Reagovat
RE:
Je to blázen......:-), reaguje na české příspěvky zjevně bez pochopení významu psaného textu, spíš to bude maďar nebo tak něco..... exotického.
17.12.2013 | 10:38:48 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Řekl bych že reagoval na auto..:)a má pravdu že tato recenze je tak trochu na hlavičku.
17.12.2013 | 17:47:06 | | 94.112.170.* Reagovat
RE:
:)), kde sa kotíte? sám máš plno chýb, napíš, kde ich mám ja, Ty šašo. reagujem na auto, videl si niekedy Cromu?
17.12.2013 | 17:28:37 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat