Rok výroby:2001Typ motoru:dieselStav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:27. 10. 2011
Nákladový prostor Řízení Stabilita při manévrech a v zatáčkách
Slabé stránky
Motor Stahování oken Zámky Velká spotřeba vzhledem k výkonu Časté poruchy ovladačů čehokoliv Velmi slabé vytápění v zimě
Závady a opravy na autě
Běžné věci. Mezi náročnější poruchy patřila prasklá poloosa. Naštěstí k tomu došlo při rozjezdu z křižovatky. Další problém v podstatě nekončící je cukání při udržování stále rychlosti cca 50 - 60km/h.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prostor tohoto pick-upu je perfektní. Na vůz této konstrukce jsme velice spokojeni s jeho jízdími vlatnostmi, i když při vyšší rychlosti nad 100km/h trochu plave, při manévrech a v zatáčkách je perfektní. Výborné brzdy. Za přímo špatné považujeme manuální stahování oken. Jednak se hodně špatně drží a ještě je otáčení opačné, proti všem jiným autům. Jako u všech fiatů, které jsme kdy poznali, i tady zlobí všechny zámky všech dveří. Zamknout i odemknout je někdy jen pro trpělivé. Motor je pro současnost naprostou katastrofou a myslím, že jí byl i v roce výroby. Slabý, bez zátahu a vzhledem k tomu velká spotřeba. Líná a suchá akcelerace i na jedničku nebo na dvojku. Při rozjezdu na křižovatce vám ukáže záda i Škoda 105 a to je na rok 2011 pro silné nátury. Pátý převodový stupeň je krátký. Už ve 110km/h slyšíte, že motor je na pokraji sil, protože na naftu už má dost vysoké otáčky. Kdyby byl ale převod delší, asi by s ním už vůz nebyl schopen akcelerovat ani na rovince. Spojkový pedál moc silný. Při zacouvávání ke skladu musím několikrát vyřadit, abych dal spočnout levé noze. Řízení bezva. Silný posilovač - volant má málo otáček. Při přesednutí z jiného vozu v tomto na prvním kilometru několikrát zatočím víc, než chci. V zimě i na dlouhé cestě přes 100 km jsme v autě mrzli a za jízdy zevnitř otírali zamlžené okno. Nezatopí a nezatopí.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Dobló