Rok výroby:2008Typ motoru:1.3multijetStav km při koupi:16 kmStav km nyní:43 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,9 l/100 kmVloženo:23. 9. 2010
Koupeno nové!!! Od první jízdy častá návštěva servisu. závady:odírání předních dveří o výplň blatníku,nové přelakování,výměna ochraných lišt dveří,krycí lamely dveří kolem bočních skel výměna,kostka řazení na převodovce výměna,při rychlosti 120km/h zaseknutí tachometru,ůnik oleje s převodovky oprava,výměna předních dorazů tlumičů,problémy sjíždění pneumatik,špatná geometrie s výroby.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výše uvedené závady mě rozlobili a následné rozhodnutí je prodej tohoto vozidla.Dobrý je motor a design,pohodlné na silnici,drží stopu,jinak Italské auto poprvé a naposled!!! Vždy jsem byl fanda vozů Škoda,bohužel dostala mě krása,výbava,cena vozidla po slevě na sedmnáct-ti palcových kolech.Je to automobil určený pro víkendové ježdění ne každodenní.Další problém je výroba v Turecku,lícování nárazníků a blatníku katastrofa.Spotřeba je slušná a tzv.nárazy při sešlápnutí plynu a následnému roztočení turba je velice nepříjemné.Není to automobil určený pro začátečníky a postrach pro autoškoly.Tvrdá jízda na zvoleném rozměru pneumatik 205/45/17 neklidné na dálnici do kopce couvání,přez spojku turbo v nízkých otáčkách zřejmně nepomáhá.Máte 350000kč kup te si pěknou ojetinu a nebudete zklamaný jako já.
vlastnim tuto znacku auta..kde som nadmieru spokojny bez ziadnej poruchy a investicie...
25.08.2017 | 09:27:15 | alexander
| 84.245.120.*Reagovat
můj názor
Mám tohle autíčko od ledna letošního roku.Před ním jsem si koupil Hyundai i30made in cz.Po 10měsících jej raději rychle prodal.Výměna převodovky,praskající nástřik spodku,rosení se předních světel,otáčky motoru ve 130km/hod 4200,spotřeba při této rychlosti přes 8lt/100km,vibrace ve 125km rychlosti.Fiat Linea je proti tomuto pohodové klidné a značně pohodlnější jak Hyundai 1.4CVVT.Jediný interiér byl u tohoto auta lepší.Při cestě do Primorska nás 3 lidi plus plný kufr Linea zavezla s nonstop klimou za 5lt/100km.Z i30 bych vylezl polámaný z Linei žádná únava při posedu.Zatím jsem z výměny potěšen a v nejmepším nelituji.Jinak řadit jde pěkně,brzdy velmi příjemně ostré.Je to rodinné auto pro pohodovou jízdu,ne závodění.
Chápu rozhořčení pana Radka ohledně technických závad jím koupeného kusu. Být na jeho místě, asi bych taky už další FIAT nechtěl. Ale k jeho obecným poznámkám: Stejné auto mám také, recenzi jsem již zde psal. Zaráží mě věty- "Není to automobil určený pro začátečníky a postrach pro autoškoly" - sám autor píše, že auto je pohodlné na silnici a drží stopu - v čem je tedy problém? Linea se podle testů i mých zkušeností chová na silnici velice dobře a předvídatelně. Jedinou vyjímkou je podle mě chování při rychlostech 160 km/h a více (citlivost na boční vítr), jenomže to u auta s max 170 km/h nelze považovat za standardní jízdní režim. Stejně tak nízkoobjemový turbodiesel není konstruován na dlouhodobý dálniční provoz rychlostí 150 km/h a více. "Turbo v nízkých otáčkách zřejmně nepomáhá" - upřímně řečeno, to pana Radka u nízkoobjemového turbodieselu překvapuje? Podle mě se chová ke svému objemu naprosto standardně ve srovnání s obdobnou konkurencí (a to skutečně nemyslím VW tří-válcový taky motor 1,4 TDI). Myslím, že pan Radek si auto předem pořádně neprohlédl a neprojel - potom by zjistil, že jím kupovaný kus má špatně slícované nárazník a blatník. Při jízdě by taky zjistil, že s pneu 205/45/17 bude auto poněkud tvrdší a na D1 asi skutečně bude neklidné ... Co si takhle koupit rozumnější rozměr pneu? "do kopce couvání,přez spojku" - zkuste dát víc plynu, budete se divit, ono to pojede i do kopce na zpátečku :-D Řekl bych, že pan Radek je natolik rozhořčen vadami jeho konkrétního vozidla (což chápu), že haní i všechno ostatní (tedy i to, co mohl sám před/po koupi ovlivnit - pneu, slícování, nevyhovující motor). Dokonce si v některých pasážích sám odporuje ...
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Linea
fiat linea
vlastnim tuto znacku auta..kde som nadmieru spokojny bez ziadnej poruchy a investicie...
25.08.2017 | 09:27:15 | alexander | 84.245.120.* Reagovat
můj názor
Mám tohle autíčko od ledna letošního roku.Před ním jsem si koupil Hyundai i30made in cz.Po 10měsících jej raději rychle prodal.Výměna převodovky,praskající nástřik spodku,rosení se předních světel,otáčky motoru ve 130km/hod 4200,spotřeba při této rychlosti přes 8lt/100km,vibrace ve 125km rychlosti.Fiat Linea je proti tomuto pohodové klidné a značně pohodlnější jak Hyundai 1.4CVVT.Jediný interiér byl u tohoto auta lepší.Při cestě do Primorska nás 3 lidi plus plný kufr Linea zavezla s nonstop klimou za 5lt/100km.Z i30 bych vylezl polámaný z Linei žádná únava při posedu.Zatím jsem z výměny potěšen a v nejmepším nelituji.Jinak řadit jde pěkně,brzdy velmi příjemně ostré.Je to rodinné auto pro pohodovou jízdu,ne závodění.
01.10.2010 | 18:23:33 | Dalis Reagovat
Připomínky
Chápu rozhořčení pana Radka ohledně technických závad jím koupeného kusu. Být na jeho místě, asi bych taky už další FIAT nechtěl.
Ale k jeho obecným poznámkám:
Stejné auto mám také, recenzi jsem již zde psal.
Zaráží mě věty-
"Není to automobil určený pro začátečníky a postrach pro autoškoly" - sám autor píše, že auto je pohodlné na silnici a drží stopu - v čem je tedy problém? Linea se podle testů i mých zkušeností chová na silnici velice dobře a předvídatelně. Jedinou vyjímkou je podle mě chování při rychlostech 160 km/h a více (citlivost na boční vítr), jenomže to u auta s max 170 km/h nelze považovat za standardní jízdní režim. Stejně tak nízkoobjemový turbodiesel není konstruován na dlouhodobý dálniční provoz rychlostí 150 km/h a více.
"Turbo v nízkých otáčkách zřejmně nepomáhá" - upřímně řečeno, to pana Radka u nízkoobjemového turbodieselu překvapuje? Podle mě se chová ke svému objemu naprosto standardně ve srovnání s obdobnou konkurencí (a to skutečně nemyslím VW tří-válcový taky motor 1,4 TDI).
Myslím, že pan Radek si auto předem pořádně neprohlédl a neprojel - potom by zjistil, že jím kupovaný kus má špatně slícované nárazník a blatník. Při jízdě by taky zjistil, že s pneu 205/45/17 bude auto poněkud tvrdší a na D1 asi skutečně bude neklidné ... Co si takhle koupit rozumnější rozměr pneu?
"do kopce couvání,přez spojku" - zkuste dát víc plynu, budete se divit, ono to pojede i do kopce na zpátečku :-D
Řekl bych, že pan Radek je natolik rozhořčen vadami jeho konkrétního vozidla (což chápu), že haní i všechno ostatní (tedy i to, co mohl sám před/po koupi ovlivnit - pneu, slícování, nevyhovující motor). Dokonce si v některých pasážích sám odporuje ...
24.09.2010 | 10:43:06 | Zdenda Reagovat
r.v.2008
Rok jsem změnil v recenzi. Děkujeme za upozornění.
24.09.2010 | 01:02:08 | Admin - NAB Reagovat
patrně myslel r.v. 2008 ;-)
23.09.2010 | 22:37:09 | Jerry Reagovat
No to snad ne!
FIAT LINEA v R.1998.?Tak jedině na prknech projektantů a ani to možná ne. Ví autor o jakém autě píše?
23.09.2010 | 20:52:00 | Reagovat