Rok výroby:1971Typ motoru:1500 ccmStav km při koupi:163 000 kmStav km nyní:172 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9-10 l/100 kmVloženo:24. 8. 2006
Bežné poruchy a výmeny vzniknuté jazdením - plus - palec rozdeľovača
- regler
- zlomený prepínač diaľ. svetiel
- komplet brzdy
- tesnenie pod hlavou
- výfuk komplet
Hneď v deň kúpy kompletné vyčistenie karburátoru-motor pri pridávaní plynu zhášal-odstránené. Ale vcelku nič tak vážneho....
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil aj napriek tomu ,že je z Poľska vyzerá a je aj vyrobený dostatočne odolne a kvalitne.Prekvapí hlavne neskutočne veľký priestor vnútri, či už nad hlavou alebo v oblasti nôh a kolien. Super originálne poťahy sú vysoko kvalitné a vydržia naozaj dosť ako aj všetky sedadlá.
Auto je síce úzke, ale kufor má fakt dobrý (do 500 lit.) spojení s motorom 1 500 ccm unesie docela dobrý náklad pri bežnej rýchlosti 140-150Km/h a ešte si k tomu vypýta necelých 11 L/100KM. Jazdné vlastnosti sú na 5-metrové auto vynikajúce a v spojení s kotúčovými brzdami na VŠETKY 4-KOLESÁ je pôžitok z jazdy dokonalý !!!
Pérovanie je príjemné a sedadlá super-čo dodať - ak natrafíte na zachovalý kus s minim. koróziou-Lepšie kúpiť Nemôžete!!!
VRELO ODPORÚČAM
P.S. Štartovanie v zime je veľmi dobré ABSOLUTNE NEPOROVNATEĽNE so ŠKODOVKOU aj v kultúre chodu studeného motora_LUDIA ŠKODÁRNY NEKUPUJTE!
Tata mel Fiat 125p r.v. 1977. Ucil jsem se na nem ridit (a take delat jine veci hlavne na zadnim sedadle), takze mam na tohle auto hezke vzpominky. :)
Technicke + 1.- Uvezl hodne nakladu diky zadnim listovym pruzinam 2.- Na svou dobu pomerne silny motor 3.- Jednoducha udrzba (karburator a zadna elektronika) 4.- Pomerne elegantni vzhled
Technicke - 1.- Zastarala technologie motoru ze 60. let 2.- Spotreba 10-12 l/100 km 3.- Silena koroze. Blatniky zacaly rezavet zevnitr, kdyz bylo auto pul roku stare. Tata nebyl technicky typ a jezdil s tim co mu v Mototechne prodali, bez toho aby se zajimal jak zajistit auto proti korozi, hned jak bylo nove. Po nekolik aletech byly kompletne shnile. Pro porovnani, v 90. letech jsem jezdil se Saabem 99 EMS rv 1978, ktery po 20 letech nemel rez skoro zadny. 4.- Pretacivost. Zadni nahon je fajn, ale s listovymi pruzinami vzadu bylo auto na snehu i v desti hodne pretacive.
Z nostalgie bych mozna "Polaka" mel jako druhe nebo treti auto, ale z praktickeho hlediska ne. Muzete koupit 20 let stary Nissan Maxima s trilitrovym motorem, ktery bude mit 190 koni a spotrebu 8 l/100 km, nebo Hondu Civic, ktera bude mit spotrebu 6 l/100 km a porad vice koni nez mel Polak.
Tak jednoho Fiata jsme taky kdysi měli, byla to 1300 ccm z roku 1977. Do dneška na něho rád vzpomínám. Jednou jsme s ním jeli téměř tachometrových 160 km/h. Měl dobrý motor co vydržel. Podle mě by mohl mít "delší převodovku". Karoserie se mi líbí, měli jsme ten novější typ (MR 75). I interier se mi líbí. Najeli jsme s ním asi 60 000 km. Kufr sice měl menší než Wartburg, ale i tak 385l je dost. Prostoru taky bylo dost vzadu. Myslím, že Wartburg na něj neměl co se týká dynamičnosti (max. rychlost asi 145 při plném zatížení a zrychlení asi za 18 sekund - u Wartburga to bylo asi za 21 sekund). Ješteě se mi líbí zadní náhon.
Souhlasím že F 125 P bylo dobré auto, ve své době. Ale na Wartburg nemělo. Byl prostornější, v té době i modernější (první s hranatými světlomety a velkým prosklením), byl pohodlný a hlavně, byl živější. A byl bezpečnější - měl rámový podvozek! Veškeré díly karoserie byly na šroubech (i zadní blatníky) takže lepší pro korozní ochranu - sundat, natřít, nasadit. Měl silné plechy, velké sedačky a kufr, do kterého když jste zavolali, šla ozvěna :-))
Jednou jsem v tom jel. Seděli jsme vzadu tři (1 dospělý a 2 náctiletí). Řidič musel před každým hupem na silnici zpomalit, aby zadní pera nešla na doraz, a stejně několikrát šla - rány a tvrdý doraz. Silnice byla státovka v celkem slušném stavu.
Zdravím všetkých priaznivcov aj odporcov. Jazdil som na takmer všetkom čo jazdilo koncom 70-tych a zač.80-tych rokov a fiat 125 p patrí medzi najpohodlnejšie. Jediná chyba sa stala ešte pri zrode myšlienky vyrábať tieto vozidlá v Poľsku, a to v socialistickom "duchu". To znamená že sa nepoužil motor 2x OHC , 5- stupňová prevodovka , hranaté svetlomety , interiér atď. Z toho výplývajú nedostatky ktoré "poliak" má, a preto sa nemôže v niektorých parametroch porovnávať s VAZ 2103, ktorý bol asi najsvižnejším automobilom doby v socialistiskom bloku. Som majiteľom originálu aj "poliaka", takže viem porovnávať. (Myslím si že korektne) Ešte chcem zdôrazniť že v TUZEX-e bolo pár pekných značiek na výber, ale FIAT 125 SPECIAL bol medzi nimi asi najlepší. (Môj názor)
Ja si pamatam tieto auta ako maly chlapec.Svojou triedou boli na urovni žigulikou.Bolo to veľke pohodlne auto najprv s motorom 1300 a neskor 1500.Mam pocit ze vela pisatelov si ho zamiena s Maluchou.Vtedy auta sa predavali prostrednictvom Mototechny a aut bol chronicky nedostatok a tak moji rodicia si kupili v roku 1972 škodovku na poradovnik.Ten isty osud čakal aj majitela poľskych fiatov-poradovnik.Auta pohodlné robustne a interier celkom na svoju dobu uspokojivy,len ta spotreba bola dokonca vyššia ako v žiguliku 2101 robustnostou porovnateľne s žiguli 1500.Ako chlapec som sa v nom niekoľko krát povozil ale to bolo dávno.Sám som si chcel kúpiť ako veterána,ale bojím sa dostupnosti náhradnych dielov.
táta tohle auto měl,jelo jako bejk a bylo to v roce 1983,vyměnil ho se známým za fiat 850,, v tý době stál benz. super kolem 5 kčs to byla cena co?Byl vínovej no prostě nádhera,jenom jedno,vzal si i12 litrů,což na tu dobu bylo moc, tak po půl roce se zase dohodli s tím známým,a auta si vyměnili zpět,bylo to na tu dobu luxus auto, pro tu bohatší vrsvu, ale dnes už to snad maj je cikáni na jabka
Je snad kazdemu jasne ze auto f 125 sa neda porovnat s dnesnimi , ale je to ajtak super auto , a dnes je s toho pekny veteran , al sa da prerobit na lowrider... skoda je akurat toho ze si vypita trocha viac benzinu a tiez je pravda ze v zime s tym ist je brutal , ja sam vlastnim peknu 125p po dedovi este stary typ s chromovou maskou a je to ozaj krasavec , ti co nadavaju ze je to srot maju pravdu ak vidia toto auto v zlom stave , ale ked ma niekto auto v top stave a nalestene chromy potom by som chcel vediet ich nazor nech zije fiat 125p naveky !!!
Sused nám párkrát pred 15 rokmi 125p požičal a bol to zážitok . V dnešnej dobe je to už trocha archaické vozidlo, ale v porovnaní s inými komunistickými výrobkami tej doby na tom nebol až tak zle.
Jen bych chtěl předem apelovat na některé rádoby diskutéry kteří nejsou schopní rozeznat 125p pd malucha, at se kouknou nekde na internet jak ty auta opravdu vypadají, protoze nad nad některými příspěvky opravdu zůstává rozum stát. Já osobně tento vůz vlastním, je v perfektním stavu a i kdyz je o 10 let starší než já, tak navzdory občasnému posměchu na něj nedám dopustit. V zimě startuje dobře, brzdí minimálně stejně dobře jako většina současných vozů, sice jeho jízdní vlastnosti se s takovou např. Fábií nemohou měřit, ale je to poplatné stáří této konstrukce a musí se s tím počítat. Já osobně mám nejraději, když se přede mnou někdo vytahuje bůhví jaké nemá auto, ale kdyz zjistí ze 125p má kotoucové brzdy na vsech kolech tak mu spadne čelist. Proto prosím všechny účastníky této diskuse, aby tyto vozy neuráželi, protože co jsem z jejich příspěvků vyčetl, tak nejspíše řidičák ještě pěkně dlouho mít nebudou, a az si ho nakonec udělají, stejně nejspíš skončí u staré shnilé ,,stopětky po dědovi a budou z ní nadšení, protože to bude ,,jejich auto. Veteránům zdar
nevim co mate proti fiatum,je to super auto ,je jasny ze ted jsou moderni auta ,ale polak je spolehlivý pokaždé mi nadrc nastartoval,ani jednou nezklamal.nemate nekdo na ten stary typ 1972 leve dveře s klikama ven?
Já sipamatuji že když sem byl malej cvrček tak jsme jezdily ze strýcem na dovolenou..on měl tohodle fiata a my Š110 a vždy sem jim záviděl to auto protože bylo tiché a mělo sílu. umělo jet tak že na teploměru co byl místo tachometru bylo 160 nebo kolik a to naše šáde neuměla. A kufr byl taky o mnoho větší. Akorát v plném naložení stále v zatáčkách drhly zástěrky o zem a dělalo to celekm rachot:-) Tak pak nechápu lidi co se tu rozčilují jak může někdo napsat že je to super auto...pro mě jo ale bohužel už to má za sebou takže jsou tu další plechovky...
no ja sa musím tiež zastať fiATA125 . KÚPIL SOM SI VELMI ZACHOVALÝ KÚSOK A TEDA PREKVAPIL MA NENORMÁLNE . MôJ MAL NECELÝCH 50000 KM KEĎ SOM HO KÚPIL A ZIMU EŠTE NEVIDEL ADEKVÁTNE TOMU VYZERAL STAV KAROSÉRIE. PERFEKNE MOTORICKY A AJ PRIESTOROVO NA AUTÁ SVOJEJ DOBY . AKURÁT NA TOM SNEHU JE TO FAKT O DRŽKU - PRED DVOMI DNAMI SOM MU NAČAL NA SNEHU POD TATRAMI PREDNÝ A ZADNÝ BLATNÍK SO SVETLAMI . DOSTAL SOM ŠMIK NA ZASNEŽENOM LADE A AUTO AJ KEĎ SOM IŠIEL IBA OKOLO 45 KM-H SA STALO NEOVLÁDATELNÝM . P.S. AK BY NIEKTO MAL NA PREDAJ BLATNÍK A SVETLÁ za rozumnú cenu-BÓL BY SOM MU VĎAČNÝ privrelroman@post.sk
Moje skúsenosti s týmto automobilom sú veľmi dobré. V 70 - tých rokoch to bolo niečo extra, čo sa vlastne dalo vybrať z ponuky Mototechny. Samozrejme, že malo svoje nedostaky. Ideálne auto však ani dnes nikdo nevyrába. Tak načo je dobré to večné naťahovanie? Dávam do pozornosti zopár testov zo starých časopisov na mojej stránke www.125p.szm.sk
Tak polskeho fiata sa musim zastat..Autor mal na mysli porovnanie zo starymi skodovkami a to je fakt ze mu nesiahaju ani po paty..Ja ho mam v pamati zafixovane ako auto do ktoreho si nalial benzin a isiel si.Kdezto embecka bola v jednom kuse rozhasena..1500 motor sa tiez neda porovnat s emeckovym prd prd cililingom rachotu smradu a ledva to islo.Na fiate treba pochvalit dobre brzdy dobry motor spolahlivost,pohodlie akurat na snehu to bol brutal auto si robilo co chcelo...Podotykam za bolsevika to bolo vynimocne auto teraz by som sa uz bal s tym vyjst na cestu
Já si nemyslím, že je to tak špatný auto. Když je někdo švorc, tak se mu to zdá dobré. Takové auto se dá při troše dobré vůle koupit za pět tisíc jako nové. V té době, kdy se toto vyrábělo, byly škodovky na mnohem horší úrovni.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat
Meli jsme 125p rv 1977
Tata mel Fiat 125p r.v. 1977. Ucil jsem se na nem ridit (a take delat jine veci hlavne na zadnim sedadle), takze mam na tohle auto hezke vzpominky. :)
Technicke +
1.- Uvezl hodne nakladu diky zadnim listovym pruzinam
2.- Na svou dobu pomerne silny motor
3.- Jednoducha udrzba (karburator a zadna elektronika)
4.- Pomerne elegantni vzhled
Technicke -
1.- Zastarala technologie motoru ze 60. let
2.- Spotreba 10-12 l/100 km
3.- Silena koroze. Blatniky zacaly rezavet zevnitr, kdyz bylo auto pul roku stare. Tata nebyl technicky typ a jezdil s tim co mu v Mototechne prodali, bez toho aby se zajimal jak zajistit auto proti korozi, hned jak bylo nove. Po nekolik aletech byly kompletne shnile. Pro porovnani, v 90. letech jsem jezdil se Saabem 99 EMS rv 1978, ktery po 20 letech nemel rez skoro zadny.
4.- Pretacivost. Zadni nahon je fajn, ale s listovymi pruzinami vzadu bylo auto na snehu i v desti hodne pretacive.
Z nostalgie bych mozna "Polaka" mel jako druhe nebo treti auto, ale z praktickeho hlediska ne. Muzete koupit 20 let stary Nissan Maxima s trilitrovym motorem, ktery bude mit 190 koni a spotrebu 8 l/100 km, nebo Hondu Civic, ktera bude mit spotrebu 6 l/100 km a porad vice koni nez mel Polak.
20.07.2010 | 05:49:48 | Radim Reagovat
Poláček
Kotoučové brzdy na všech 4 kolech, dobrej motor, prostornost, velkej kufr, podle mě to bylo na svou dobu dobré auto.
18.07.2010 | 11:31:57 | Zdenál Reagovat
Poláček
Tak jednoho Fiata jsme taky kdysi měli, byla to 1300 ccm z roku 1977. Do dneška na něho rád vzpomínám. Jednou jsme s ním jeli téměř tachometrových 160 km/h. Měl dobrý motor co vydržel. Podle mě by mohl mít "delší převodovku". Karoserie se mi líbí, měli jsme ten novější typ (MR 75). I interier se mi líbí. Najeli jsme s ním asi 60 000 km. Kufr sice měl menší než Wartburg, ale i tak 385l je dost. Prostoru taky bylo dost vzadu. Myslím, že Wartburg na něj neměl co se týká dynamičnosti (max. rychlost asi 145 při plném zatížení a zrychlení asi za 18 sekund - u Wartburga to bylo asi za 21 sekund). Ješteě se mi líbí zadní náhon.
08.01.2010 | 18:40:35 | Reagovat
Souhlasím že F 125 P bylo dobré auto, ve své době. Ale na Wartburg nemělo. Byl prostornější, v té době i modernější (první s hranatými světlomety a velkým prosklením), byl pohodlný a hlavně, byl živější. A byl bezpečnější - měl rámový podvozek! Veškeré díly karoserie byly na šroubech (i zadní blatníky) takže lepší pro korozní ochranu - sundat, natřít, nasadit. Měl silné plechy, velké sedačky a kufr, do kterého když jste zavolali, šla ozvěna :-))
16.12.2009 | 18:56:32 | Reagovat
Jednou jsem v tom jel. Seděli jsme vzadu tři (1 dospělý a 2 náctiletí). Řidič musel před každým hupem na silnici zpomalit, aby zadní pera nešla na doraz, a stejně několikrát šla - rány a tvrdý doraz. Silnice byla státovka v celkem slušném stavu.
16.12.2009 | 14:49:10 | Itall Reagovat
Fiat-125p
Zdravím všetkých priaznivcov aj odporcov. Jazdil som na takmer všetkom čo jazdilo koncom 70-tych a zač.80-tych rokov a fiat 125 p patrí medzi najpohodlnejšie. Jediná chyba sa stala ešte pri zrode myšlienky vyrábať tieto vozidlá v Poľsku, a to v socialistickom "duchu". To znamená že sa nepoužil motor 2x OHC , 5- stupňová prevodovka , hranaté svetlomety , interiér atď. Z toho výplývajú nedostatky ktoré "poliak" má, a preto sa nemôže v niektorých parametroch porovnávať s VAZ 2103, ktorý bol asi najsvižnejším automobilom doby v socialistiskom bloku. Som majiteľom originálu aj "poliaka", takže viem porovnávať. (Myslím si že korektne) Ešte chcem zdôrazniť že v TUZEX-e bolo pár pekných značiek na výber, ale FIAT 125 SPECIAL bol medzi nimi asi najlepší. (Môj názor)
21.09.2007 | 13:45:30 | Robert Reagovat
fiat 125/1300-1500
Ja si pamatam tieto auta ako maly chlapec.Svojou triedou boli na urovni žigulikou.Bolo to veľke pohodlne auto najprv s motorom 1300 a neskor 1500.Mam pocit ze vela pisatelov si ho zamiena s Maluchou.Vtedy auta sa predavali prostrednictvom Mototechny a aut bol chronicky nedostatok a tak moji rodicia si kupili v roku 1972 škodovku na poradovnik.Ten isty osud čakal aj majitela poľskych fiatov-poradovnik.Auta pohodlné robustne a interier celkom na svoju dobu uspokojivy,len ta spotreba bola dokonca vyššia ako v žiguliku 2101 robustnostou porovnateľne s žiguli 1500.Ako chlapec som sa v nom niekoľko krát povozil ale to bolo dávno.Sám som si chcel kúpiť ako veterána,ale bojím sa dostupnosti náhradnych dielov.
24.08.2007 | 19:39:52 | ali Reagovat
táta tohle auto měl,jelo jako bejk a bylo to v roce 1983,vyměnil ho se známým za fiat 850,, v tý době stál benz. super kolem 5 kčs to byla cena co?Byl vínovej no prostě nádhera,jenom jedno,vzal si i12 litrů,což na tu dobu bylo moc, tak po půl roce se zase dohodli s tím známým,a auta si vyměnili zpět,bylo to na tu dobu luxus auto, pro tu bohatší vrsvu, ale dnes už to snad maj je cikáni na jabka
11.07.2007 | 21:53:35 | m Reagovat
FIAT 125 P
Je snad kazdemu jasne ze auto f 125 sa neda porovnat s dnesnimi , ale je to ajtak super auto , a dnes je s toho pekny veteran , al sa da prerobit na lowrider...
skoda je akurat toho ze si vypita trocha viac benzinu a tiez je pravda ze v zime s tym ist je brutal , ja sam vlastnim peknu 125p po dedovi este stary typ s chromovou maskou a je to ozaj krasavec , ti co nadavaju ze je to srot maju pravdu ak vidia toto auto v zlom stave , ale ked ma niekto auto v top stave a nalestene chromy potom by som chcel vediet ich nazor
nech zije fiat 125p naveky !!!
18.03.2007 | 10:13:47 | EmpEroR Reagovat
neb
Sused nám párkrát pred 15 rokmi 125p požičal a bol to zážitok . V dnešnej dobe je to už trocha archaické vozidlo, ale v porovnaní s inými komunistickými výrobkami tej doby na tom nebol až tak zle.
01.03.2007 | 16:49:49 | Reagovat
F125p
Jen bych chtěl předem apelovat na některé rádoby diskutéry kteří nejsou schopní rozeznat 125p pd malucha, at se kouknou nekde na internet jak ty auta opravdu vypadají, protoze nad nad některými příspěvky opravdu zůstává rozum stát. Já osobně tento vůz vlastním, je v perfektním stavu a i kdyz je o 10 let starší než já, tak navzdory občasnému posměchu na něj nedám dopustit. V zimě startuje dobře, brzdí minimálně stejně dobře jako většina současných vozů, sice jeho jízdní vlastnosti se s takovou např. Fábií nemohou měřit, ale je to poplatné stáří této konstrukce a musí se s tím počítat. Já osobně mám nejraději, když se přede mnou někdo vytahuje bůhví jaké nemá auto, ale kdyz zjistí ze 125p má kotoucové brzdy na vsech kolech tak mu spadne čelist. Proto prosím všechny účastníky této diskuse, aby tyto vozy neuráželi, protože co jsem z jejich příspěvků vyčetl, tak nejspíše řidičák ještě pěkně dlouho mít nebudou, a az si ho nakonec udělají, stejně nejspíš skončí u staré shnilé ,,stopětky po dědovi a budou z ní nadšení, protože to bude ,,jejich auto. Veteránům zdar
26.02.2007 | 13:53:08 | Aleš Reagovat
nevim co mate proti fiatum,je to super auto ,je jasny ze ted jsou moderni auta ,ale polak je spolehlivý pokaždé mi nadrc nastartoval,ani jednou nezklamal.nemate nekdo na ten stary typ 1972 leve dveře s klikama ven?
05.02.2007 | 00:36:46 | marian Reagovat
fiat
Já sipamatuji že když sem byl malej cvrček tak jsme jezdily ze strýcem na dovolenou..on měl tohodle fiata a my Š110 a vždy sem jim záviděl to auto protože bylo tiché a mělo sílu. umělo jet tak že na teploměru co byl místo tachometru bylo 160 nebo kolik a to naše šáde neuměla. A kufr byl taky o mnoho větší. Akorát v plném naložení stále v zatáčkách drhly zástěrky o zem a dělalo to celekm rachot:-) Tak pak nechápu lidi co se tu rozčilují jak může někdo napsat že je to super auto...pro mě jo ale bohužel už to má za sebou takže jsou tu další plechovky...
26.11.2006 | 23:51:39 | dzonnek Reagovat
no ja sa musím tiež zastať fiATA125 . KÚPIL SOM SI VELMI ZACHOVALÝ KÚSOK A TEDA PREKVAPIL MA NENORMÁLNE . MôJ MAL NECELÝCH 50000 KM KEĎ SOM HO KÚPIL A ZIMU EŠTE NEVIDEL ADEKVÁTNE TOMU VYZERAL STAV KAROSÉRIE. PERFEKNE MOTORICKY A AJ PRIESTOROVO NA AUTÁ SVOJEJ DOBY . AKURÁT NA TOM SNEHU JE TO FAKT O DRŽKU - PRED DVOMI DNAMI SOM MU NAČAL NA SNEHU POD TATRAMI PREDNÝ A ZADNÝ BLATNÍK SO SVETLAMI . DOSTAL SOM ŠMIK NA ZASNEŽENOM LADE A AUTO AJ KEĎ SOM IŠIEL IBA OKOLO 45 KM-H SA STALO NEOVLÁDATELNÝM .
P.S. AK BY NIEKTO MAL NA PREDAJ BLATNÍK A SVETLÁ za rozumnú cenu-BÓL BY SOM MU VĎAČNÝ privrelroman@post.sk
06.11.2006 | 14:57:33 | roman Reagovat
súčasť histórie
Moje skúsenosti s týmto automobilom sú veľmi dobré. V 70 - tých rokoch to bolo niečo extra, čo sa vlastne dalo vybrať z ponuky Mototechny. Samozrejme, že malo svoje nedostaky. Ideálne auto však ani dnes nikdo nevyrába. Tak načo je dobré to večné naťahovanie? Dávam do pozornosti zopár testov zo starých časopisov na mojej stránke www.125p.szm.sk
02.10.2006 | 10:53:41 | Martin Reagovat
neni to tak zle
Tak polskeho fiata sa musim zastat..Autor mal na mysli porovnanie zo starymi skodovkami a to je fakt ze mu nesiahaju ani po paty..Ja ho mam v pamati zafixovane ako auto do ktoreho si nalial benzin a isiel si.Kdezto embecka bola v jednom kuse rozhasena..1500 motor sa tiez neda porovnat s emeckovym prd prd cililingom rachotu smradu a ledva to islo.Na fiate treba pochvalit dobre brzdy dobry motor spolahlivost,pohodlie akurat na snehu to bol brutal auto si robilo co chcelo...Podotykam za bolsevika to bolo vynimocne auto teraz by som sa uz bal s tym vyjst na cestu
30.09.2006 | 14:59:25 | Clemenzo Reagovat
Já si nemyslím, že je to tak špatný auto. Když je někdo švorc, tak se mu to zdá dobré. Takové auto se dá při troše dobré vůle koupit za pět tisíc jako nové. V té době, kdy se toto vyrábělo, byly škodovky na mnohem horší úrovni.
14.09.2006 | 21:12:49 | Libor Reagovat