Rok výroby:2009Typ motoru:16-16VStav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:160 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:13. 9. 2015
Výška podvozku,dobrá průjezdnost,pohodlí a iteriér
Slabé stránky
citlivý plyn při popojíždění,rádo to chcípe.
Závady a opravy na autě
Prasklé gufero jevá přední poloosa,výměna spojky,oprava převodovky,výměna katalizátoru ve svodech,dost pokročilá koroze šroubů ,hadicových svorek a některých dílů v motorovém prostoru a na podvozku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za ty 3 měsíce jsem toho moc nenajel ale když pominu ty závady ,které mně velmi nemile překvapily (cca 30000)tak auto je pohodlné reaguje jinak než Astra ,ale to je o tom že si člověk musí zvyknout na jiné mechanismy.jeho vysoký podvozek a skvěle fungující 4x4 to ale srovnaly.Je zde velmi dobrý přístup k motorovým komponentům a i demontáž svodů dopadla na výbornou.Chtěl bych poradit kolegům ať nemají strach z výměny katalizátorové vložky,není to nic co by člověk nezvládl svépomocí.Na fóru jsem se dověděl že je to dost častý jev (rzsvícení kontrolky elektronika motoru)který je dán nekvalitním palivem na domácím trhu.
Na aute ste za 6 mesiacov najazdil len 500 km,ale zato odstraňoval kopec závad za cca. 30 000 korún a Vy ho ešte odporúčate? Nóóó, mňa ste vôbec nepresvedčil. To ste vážne optimista!!! :-) Tak veľa šťastia.
15.09.2015 | 19:56:51 | axel
| 91.127.75.*Reagovat
RE: Toto má byť paródia na recenziu?
Je to ojetina takže je také dobré k tomu taky tak přistupovat není to nové auto za stav může i klidně jeho předchozí majitel mimo to pokud je to třeba z Itálie tak tam jsou většinou auta více zkorodovaná zejména šrouby podvozku a další komponenty zespodu vozu.
Být to zakoupené jako nové a mít to prvního majitele který se k tomu chová slušně a ono se to sype je to krám nebo smůla na kus ale v tomto případě to na 100% říct nelze.
Napr. výměna spojky,oprava převodovky,výměna katalizátoru ve svodech. Mal som niekoľko áut, ale pri 160 000 km je to podľa mňa kombinácia dosť závažných porúch súčasne. To môže byť zapríčinené 3-mi spôsobmi: 1 - predošlý majiteľ sa oň nestaral 2 - stočené km 3 - nekvalita auta.
Ďalej si myslím, že nový majiteľ kupoval auto bezhlavo, lebo aby som po 500 km musel do takýchto opráva nasypať 30 000 korún, to auto muselo hneď pri kúpe vykazovať anomálie.
15.09.2015 | 20:59:14 | axel
| 91.127.75.*Reagovat
RE: Toto má byť paródia na recenziu?
U ojetiny s 16000 km je výměna spojky normální, jsou borci, kteří odvaří spojku za JEDEN den, u převodovky zřejmě jde o nedodržení servisního intervalu výměny oleje (vždy po 45000km), dál eto chce tankovat kvalitní palivo a nevyjiždět nádr do "sucha". Japonská auta byvají velmi spolehlivá, ALE vyžadují předepsaný servis!!
Tak u spousty starších aut většinou nižší střední byla výměna spojky kolem tohoto nájezdu celkem normální a jak tu i řečeno odrovnat se dá i po pár tisících.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Sedici
Toto má byť paródia na recenziu?
Na aute ste za 6 mesiacov najazdil len 500 km,ale zato odstraňoval kopec závad za cca. 30 000 korún a Vy ho ešte odporúčate? Nóóó, mňa ste vôbec nepresvedčil. To ste vážne optimista!!! :-) Tak veľa šťastia.
15.09.2015 | 19:56:51 | axel | 91.127.75.* Reagovat
RE: Toto má byť paródia na recenziu?
Je to ojetina takže je také dobré k tomu taky tak přistupovat není to nové auto za stav může i klidně jeho předchozí majitel mimo to pokud je to třeba z Itálie tak tam jsou většinou auta více zkorodovaná zejména šrouby podvozku a další komponenty zespodu vozu.
Být to zakoupené jako nové a mít to prvního majitele který se k tomu chová slušně a ono se to sype je to krám nebo smůla na kus ale v tomto případě to na 100% říct nelze.
15.09.2015 | 20:34:50 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Toto má byť paródia na recenziu?
Napr. výměna spojky,oprava převodovky,výměna katalizátoru ve svodech. Mal som niekoľko áut, ale pri 160 000 km je to podľa mňa kombinácia dosť závažných porúch súčasne. To môže byť zapríčinené 3-mi spôsobmi:
1 - predošlý majiteľ sa oň nestaral
2 - stočené km
3 - nekvalita auta.
Ďalej si myslím, že nový majiteľ kupoval auto bezhlavo, lebo aby som po 500 km musel do takýchto opráva nasypať 30 000 korún, to auto muselo hneď pri kúpe vykazovať anomálie.
15.09.2015 | 20:59:14 | axel | 91.127.75.* Reagovat
RE: Toto má byť paródia na recenziu?
U ojetiny s 16000 km je výměna spojky normální, jsou borci, kteří odvaří spojku za JEDEN den, u převodovky zřejmě jde o nedodržení servisního intervalu výměny oleje (vždy po 45000km), dál eto chce tankovat kvalitní palivo a nevyjiždět nádr do "sucha". Japonská auta byvají velmi spolehlivá, ALE vyžadují předepsaný servis!!
16.09.2015 | 15:32:01 | k22 | 85.70.138.* Reagovat
RE: Toto má byť paródia na recenziu?
Tak u spousty starších aut většinou nižší střední byla výměna spojky kolem tohoto nájezdu celkem normální a jak tu i řečeno odrovnat se dá i po pár tisících.
23.09.2015 | 14:46:53 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat