Rok výroby:2002Typ motoru:MPIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?11 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,4 l/100 kmVloženo:24. 7. 2013
Slušná akcelerace Lehce dostupné téměř všechny díly Ideální auto pro mladé ženy NÍZKÁ POJÍSTKA Ideální na nákupy ve městě - nahrazuje nákupní koš
Slabé stránky
vysoká spotřeba Neskutečně nadměrná poruchovost Nepříjemně tuhý interiér Smutná výbava Rez kam se podíváš - i sedačky reznou
Závady a opravy na autě
Do 110 000 zlatý auto, po 120 tis. se tam sype snad úplně všechno. ČEPY SILENTBLOKY TLUMIČE ULOŽENÍ TLUMIČŮ SPOJKOVÁ SADA LOŽISKA V KOLECH ČEPY ŘÍZENÍ CHLADIČ SE ROZDROLIL SILENTBLOKY DRŽÍCÍ MOTOR SE ROZPRÁŠILY VRTULE NA CHLADIČI ZAREZLA ALTERNÁTOR SE ROZTRHL SILENTBOLKY ZADNÍ NÁPRAVY PROREZLÁ NÁDRŽ!!! NĚKOLIKRÁT MI ZHOŘELA PATICE NA ŽÁROVKY MĚŘÁK PALIVA V NÁDRŽI PRASÁTKA ZADNÍ NÁPRAVA I PŘES ZINKOVANOU KAROSERII TO REZNE V červenci 2013 jsem dělal rozsáhlou údržbu motoru: Žralo to olej a spojka umírala - spojková sada, těsnění pod hlavou a víkem i na vaně která taky prorezla (!!!), oleje, řemeny, filtry, svíčky, kabely na svíčky, simerinky na poloosách A i přes to se mi po 3 týdnech zase rozsvítila kontrolka - závada na motoru! A začla hučet převodovka...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jak jsem psal, do 120 tisíc bych s tím objel půl světa ale pak už neopouštět raději kraj, protože člověk neví, kdy se tam zase co vysype. Kdybych nebyl zručný a nedělal auta sám, dal bych za servisy už pomalu půl ceny auta určitě. V žádném případě nedoporučuji kupovat seicento po 100 tis km, to je sebevražda.
Mám na něm už 196 000 km, motor držák, pořád táhne, olej měním jednou za dva roky a nedolévám! Jestli se pán diví, že za 100 tisíc km musel měnit řemeny, tak nerozumí autům.
25.09.2022 | 17:44:21 | Karel M
| 109.183.132.*Reagovat
Polsko - italské miniauto za pár peněz sloužilo bez problémů 110 000 km. To je slušné, ne? Teď vyžaduje investice, šup s ním pryč.
Nejdříve si kup svoje a pak piš recenzi. Ve dvaadvaceti užíváš vůz 11 let a už jsi vystřídal 15 aut. Cha, cha, zasmáli se zbrojnoši a odjeli na šícím stroji značky ZETOR. A teď tu "O Červené karkulce". Mimochodem, v Polsku mají ještě horší silnice než u nás a jezdí tam s tím i "lopaty" a "fiátků" Seicento i Cinquecento jsou tam mraky a furt jezdí.... a jezdí....
Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!
Tetka s tím jezdí už snad 16 let a nikdy s tím neměla sebemenší problém. Ještě dnes má i původní výfuk!Celkově má na autě najeto do 150 tisíc kilometrů a posledně dělala generálku podvozku někdy před pěti lety. I po těch pěti letech to nejeví nějaký známky velké opotřebovanosti nebo rozpadu.Pravda že i těch posledních pět let najede ročně maximálně kolem 5-6000 kilometrů!Další věc je ta že auto nikam nežene a jezdí přesně dle předpisů. Další věc že auto stává celých 16 let v garáži v zimním období je využito asi z 60% takže kromě podvozku nikde nic na karoserii nechytá.Což z toho plyne že když s tím člověk moc nejezdí nebo šetrně tak to nemusí být vždy rozpadlé Seicento!:)Konec konců určitě jsou i další a další případy kladných a záporných zkušeností u tohoto auta:)
RE: Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!
Asi si dělá srandu,tohle auto kromě bespečnosti která je na vrcholu dodnes je už slabé a najdou se silnější auta.Jinak mnoho šťastných kilometrů,jen poznamenám že u těhle aut občas zlobí patrony airbagu spolujezdce a bočních tak bacha.
24.07.2013 | 18:52:29 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
RE: Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Seicento
Nesmyslná recenze
Mám na něm už 196 000 km, motor držák, pořád táhne, olej měním jednou za dva roky a nedolévám! Jestli se pán diví, že za 100 tisíc km musel měnit řemeny, tak nerozumí autům.
25.09.2022 | 17:44:21 | Karel M | 109.183.132.* Reagovat
Polsko - italské miniauto za pár peněz sloužilo bez problémů 110 000 km. To je slušné, ne? Teď vyžaduje investice, šup s ním pryč.
26.07.2013 | 15:00:51 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
Zase jeden, co píše o cizím autě....
Nejdříve si kup svoje a pak piš recenzi. Ve dvaadvaceti užíváš vůz 11 let a už jsi vystřídal 15 aut. Cha, cha, zasmáli se zbrojnoši a odjeli na šícím stroji značky ZETOR. A teď tu "O Červené karkulce". Mimochodem, v Polsku mají ještě horší silnice než u nás a jezdí tam s tím i "lopaty" a "fiátků" Seicento i Cinquecento jsou tam mraky a furt jezdí.... a jezdí....
24.07.2013 | 13:38:21 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!
Tetka s tím jezdí už snad 16 let a nikdy s tím neměla sebemenší problém.
Ještě dnes má i původní výfuk!Celkově má na autě najeto do 150 tisíc kilometrů a posledně dělala generálku podvozku někdy před pěti lety.
I po těch pěti letech to nejeví nějaký známky velké opotřebovanosti nebo rozpadu.Pravda že i těch posledních pět let najede ročně maximálně kolem 5-6000 kilometrů!Další věc je ta že auto nikam nežene a jezdí přesně dle předpisů.
Další věc že auto stává celých 16 let v garáži v zimním období je využito asi z 60% takže kromě podvozku nikde nic na karoserii nechytá.Což z toho plyne že když s tím člověk moc nejezdí nebo šetrně tak to nemusí být vždy rozpadlé Seicento!:)Konec konců určitě jsou i další a další případy kladných a záporných zkušeností u tohoto auta:)
24.07.2013 | 13:01:35 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!
Asi si dělá srandu,tohle auto kromě bespečnosti která je na vrcholu dodnes je už slabé a najdou se silnější auta.Jinak mnoho šťastných kilometrů,jen poznamenám že u těhle aut občas zlobí patrony airbagu spolujezdce a bočních tak bacha.
24.07.2013 | 18:52:29 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
RE: Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!
Co z toho máš když napíšeš takovou kravinu??:DD
26.07.2013 | 12:37:10 | | 78.102.114.* Reagovat