Recenze Fiat Seicento 1.1i
“Nekupovat ITALY, český podmínky neustojí”

Autor recenze: Radek (22 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:MPI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:168 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 11 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,4 l/100 km Vloženo: 24. 7. 2013

Hodnocení inzerátu: 12 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.0

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Uno 1.1 Ford Focus 1.8 TDDI Ford Escort 1.9 TDI Ford Escort 1.4 Polski Fiat 126P 0.9 Renault Twingo 1.1 Citroën C5 2.0 HDI Seat Toledo 1.8 Hyundai Sonata 2,0 16V Ford Transit 2,5 Škoda Felicia 1.3 Škoda Favorit 1.3 Škoda 120 1.2 Renault Scenic 1.6 16V Fiat Tempra 1.9 TD

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

Slušná akcelerace
Lehce dostupné téměř všechny díly
Ideální auto pro mladé ženy
NÍZKÁ POJÍSTKA
Ideální na nákupy ve městě - nahrazuje nákupní koš

Slabé stránky

vysoká spotřeba
Neskutečně nadměrná poruchovost
Nepříjemně tuhý interiér
Smutná výbava
Rez kam se podíváš - i sedačky reznou

Závady a opravy na autě

Do 110 000 zlatý auto, po 120 tis. se tam sype snad úplně všechno.
ČEPY
SILENTBLOKY
TLUMIČE
ULOŽENÍ TLUMIČŮ
SPOJKOVÁ SADA
LOŽISKA V KOLECH
ČEPY ŘÍZENÍ
CHLADIČ SE ROZDROLIL
SILENTBLOKY DRŽÍCÍ MOTOR SE ROZPRÁŠILY
VRTULE NA CHLADIČI ZAREZLA
ALTERNÁTOR SE ROZTRHL
SILENTBOLKY ZADNÍ NÁPRAVY
PROREZLÁ NÁDRŽ!!!
NĚKOLIKRÁT MI ZHOŘELA PATICE NA ŽÁROVKY
MĚŘÁK PALIVA V NÁDRŽI
PRASÁTKA ZADNÍ NÁPRAVA
I PŘES ZINKOVANOU KAROSERII TO REZNE
V červenci 2013 jsem dělal rozsáhlou údržbu motoru:
Žralo to olej a spojka umírala - spojková sada, těsnění pod hlavou a víkem i na vaně která taky prorezla (!!!), oleje, řemeny, filtry, svíčky, kabely na svíčky, simerinky na poloosách
A i přes to se mi po 3 týdnech zase rozsvítila kontrolka - závada na motoru! A začla hučet převodovka...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jak jsem psal, do 120 tisíc bych s tím objel půl světa ale pak už neopouštět raději kraj, protože člověk neví, kdy se tam zase co vysype. Kdybych nebyl zručný a nedělal auta sám, dal bych za servisy už pomalu půl ceny auta určitě. V žádném případě nedoporučuji kupovat seicento po 100 tis km, to je sebevražda.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 12


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Seicento

Vložit komentář

Nesmyslná recenze

Mám na něm už 196 000 km, motor držák, pořád táhne, olej měním jednou za dva roky a nedolévám! Jestli se pán diví, že za 100 tisíc km musel měnit řemeny, tak nerozumí autům.

25.09.2022 | 17:44:21 | Karel M  | 109.183.132.* Reagovat

Polsko - italské miniauto za pár peněz sloužilo bez problémů 110 000 km. To je slušné, ne? Teď vyžaduje investice, šup s ním pryč.

26.07.2013 | 15:00:51 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

Zase jeden, co píše o cizím autě....

Nejdříve si kup svoje a pak piš recenzi. Ve dvaadvaceti užíváš vůz 11 let a už jsi vystřídal 15 aut. Cha, cha, zasmáli se zbrojnoši a odjeli na šícím stroji značky ZETOR. A teď tu "O Červené karkulce". Mimochodem, v Polsku mají ještě horší silnice než u nás a jezdí tam s tím i "lopaty" a "fiátků" Seicento i Cinquecento jsou tam mraky a furt jezdí.... a jezdí....

24.07.2013 | 13:38:21 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!

Tetka s tím jezdí už snad 16 let a nikdy s tím neměla sebemenší problém.
Ještě dnes má i původní výfuk!Celkově má na autě najeto do 150 tisíc kilometrů a posledně dělala generálku podvozku někdy před pěti lety.
I po těch pěti letech to nejeví nějaký známky velké opotřebovanosti nebo rozpadu.Pravda že i těch posledních pět let najede ročně maximálně kolem 5-6000 kilometrů!Další věc je ta že auto nikam nežene a jezdí přesně dle předpisů.
Další věc že auto stává celých 16 let v garáži v zimním období je využito asi z 60% takže kromě podvozku nikde nic na karoserii nechytá.Což z toho plyne že když s tím člověk moc nejezdí nebo šetrně tak to nemusí být vždy rozpadlé Seicento!:)Konec konců určitě jsou i další a další případy kladných a záporných zkušeností u tohoto auta:)

24.07.2013 | 13:01:35 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE: Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!

Asi si dělá srandu,tohle auto kromě bespečnosti která je na vrcholu dodnes je už slabé a najdou se silnější auta.Jinak mnoho šťastných kilometrů,jen poznamenám že u těhle aut občas zlobí patrony airbagu spolujezdce a bočních tak bacha.

24.07.2013 | 18:52:29 | Anonym II  | 90.178.147.* Reagovat

RE: Nad 100 000 tisíc KM to není pravidlem všech těchto aut!

Co z toho máš když napíšeš takovou kravinu??:DD

26.07.2013 | 12:37:10 |   | 78.102.114.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Fiat Seicento