Rok výroby:1991Typ motoru:2,0i/žážehovýStav km při koupi:112 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:12. 1. 2006
Napřed praskla hadice servořízení. Pak následovaly ložiska kol s pravé strany a potom spojka, palivové čerpadlo, kterému se opotřebovaly uhlíky a komutátor se vydřel na nepřípustnou mez. Nové stálo 5000 korun. Nové stálo 100 000 a otec do něj dal asi 50 000 korun za opravy.
Brzo odejde pumpa servo řízení a v zimě nefunguje celá digitální část přístrojová desky ( otáčkoměř, tachometr, palivoměr a teploměr) .a další. Nová stojí 14000 korun a starší se nedá sehnat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výkon motoru 113 hp. není nějak oslnivý, ale stačí. Spotřeba je 8 l v kombinovaném provozu. Motor je poměrně dost hlučný, zvlášť po překročení 3500 otáček. Brzdy bych hodnotil průměrně. Podvozek je dosti hlučný, protože čepy a silentbloky zavěšení ramen jsou po smrti.
Designově se mi auto líbí, sedadla mají dobré boční vedení a jsou pohodlná.Výbava je na tu dobu výroby perfektní (poloklima,centrál,el okna a další skvělé doplňky). Zavazadelník ukrývá 500 litrů a konkuruje tak Octavii. Koroze nahlodává zadní blatníky.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Tempra