Rok výroby:1993Typ motoru:1,9td 66kWStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:11. 7. 2007
Výčet závad je dlouhý. Auto bylo výrazně zanedbané.
Cena odpovídala stavu.Špatný termostat, netěsný intercoller, propichnutá hadice od turba, praskly vlnovec od EGR ventilu - unik tlaku turba,špatné brzdy,cvakající polosa,ložisko zadniho kola, opotřebena ložiska zadní napravy (uložení ramen),na auto z 93 je toho dost jezdilo v Praze...vzásadě bylo používano stylem odjet a prodat.
Bez výraznějších nakladu na pravidelný servis.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velké pohodlné auto s ve své době dobrým desingem.Motorizace 1,9td 66kw je kompromis mezi výkonem a spotřebou.
Díky svému vysokému točivému momentu uděluje vozu i při jeho vyšší hmotnosti slušnou dynamiku.Spotřeba se pohybuje kolem 7l/100km.Agregát 1,9td 1929ccm ma velkou odolnost a výdrž.Údržba a srvisní úkony jsou snadno proveditelné.Ceny některých nahradních dílů jsou vysoké.
Například termostat za 1000kč.Je to dáno jeho zbytečnou překombinovaností.Termostat je totiž zalisován do hliníkového držáku.U jiných značek to opravíte za 1/4 ceny.Motor 1,9td je v kombinaci s čerpadlem bosch přímo idealní k používání alternativních paliv.Škoda že nebyl osazován silnější turbodiesel (4-válec) 2,5td z Cromy-Ducata.Odolnost karoserie vůdči korozi není jeho silnou stránkou.
Zadni spodní vyklapěci čelo zavazadelníku je problematické pouzívat bez demontovaného tažného zařízení.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Tempra