Rok výroby:1992Typ motoru:1301Stav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:176 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:16. 5. 2005
zdárek, vlastnil jsem UNO 1,5 SX benzín a suprovej auták, kdyby mi nezrezla podlaha, že mě už málem propadli nohy, nepořizoval bych jinčí auták, malej, ale šikovnej. Starty v zimě? parádička, velkej mráz, žádnej strach, spusti z kopce a už blafal, a že by mohl přeskočit rozvodák, kdepak nikdy se mi to nestalo a to jsem s tím svým "partákem" najezdil pracovně tak 200 kiláků týdně i více, denně 70 km byla skor minimem, v zimě jsem ho pravda, tolik netrápil, ale v létě to neunavně valil ,co mě zlobilo, bylo palivový čerpadlo, elektroinstalace, ale nikdy jsem nikde nezvostal stát. Ted mám Punto, ale zlobí mě, že se mě přes noc, když je vyplej motor a puntík odpočívá, vymlátí baterka, ted v zimě. nevíte čím to jest?
Anonym nezabúdaj, že pred 20 rokmi hmlovky, centrál ani delené sededlá rozhodne základnou výbavou neboli. Foter kupoval v 1992 Favorita v najvyššej výbave kde toto všetko bolo, ale štadndardné Faváče 135L nemali z vymenovaného vôbec nič.
Dlouhodobá spotřeba 5,5l. 1/2 město. Sice jen 33 kW ale pro tak lehké auto a krátké převody dostačující. Když sklopíte zadní sedačky, ohromně moc toho pojme. Koncepce jako favorit, ale když jsem vedle nějakého zaparkoval - praštil vás ten rozdíl. Stav laku po stejné době, stav plastových součástí.. Nešlo se nekoukat se zalíbením.. Majitel přede mnou měl auto do práce a zpět. Choval se k němu slušně. Majitelé před ním samé ženy. Nikdo s tím asi nikdy nezávodil a neakceleroval na plný kotel. Autíčko se odměnilo. Věřím, že to bylo zacházením a způsobem jízdy. Startovalo napoprvé i v -10°. Mému unu však zlomila vaz koroze. Po celou dobu jsem se potýkal s drobnými problémy elektroinstalace. Světla, pojistná skříňka, stírače..
já mám uno 1,3D logo 1993roku mám nejeto 120000km a jsem nadměrně spokojenej 4,5L nafty na 100kilasku,levne nahradní díly motor nezmar za půl roku sním najezdím 8000km,měsičně sním najezdím 1500km byly mrazy -20 a bez problemu škitne a jedu,topení jenom chvala topi víc než žigulík a to jsem vyřešil tím že jsem vyndal velky chladič a dal jsem tam z 900stovky a žadne přehřívání nic v poho uchladí mám tam cca3,5L vody tak že jak říkam Fiat Uno 1,3D je skvěly vuz aspon promně já jsem z fiatem nikdy neměl žadny problem a nikde mě nenachal mám fiatu několik a jezdím každy rok z mím druhým autičkem a to je fiat tipo 1,6ie do chorvatska byl jsem tam sním už 8krat jak říkam jenom nadavejte na fiaty lepší pro mě aspon budou levne:-)))otec má fiata bravo,brachá má fiat brava,strejda má fiat marea weekend,bracha od brachovy manželky má fiat punto předtím fiat uno 1,4Td,od mé holky mamka má taky fiat brava a to díky mě proto že viděly že mám fiaty celé roky a bez problemu tak daly namně a tedkom jezdí naměrně spokojení to je mé slovo na italy a říkej te si co chcete zdraví michal
toto auto jsem koupil synovi ,budoucí automechanik a čumím jak to jezdí,a hlavně za kolik,má najeto asi185 000km a motor jde pravidelně bez kolísání,starty ok na okulení jde, sem tam koroze ,priorita italů jinak dobrý ,auto je určeno spíš jako učební pomůcka a na postupné zničení a za 1 500 kč s doklady tažným a spoustou dílů no nekup to
Mněl jsem toto auto 6 let a potom můj syn 2 roky .Kupoval jsem ho v roku 92 Na svou malou velikost velký vnitřní prostor a při skop. zad. sedaček prostorný kufr ,převážel jsem tam vše , Co se týče motoru .starty kalamita při O stupňů , Až po g.opravě starty v poř, Jinak je vidět že v Italii neznají zimu a mráz . Zamrzal palivový filtr ,zámky všech dveří a jiné drobné zimní problémy to u jiných značek není. Co dva měsíce jsem opravoval válečky před. kotoučových brzd ( zadíraly se )Jinak jsem byl spokojen . Z vozidlem jsme najeli za 8 let asi 110000 km.Nikdy jsem nezustal viset ,vždy jsem dojel i když se vyskytly menší problémy . Nyní bych si již žádného Fiata , ale nekoupil.
Můj otec měl taky UNO,starší typ.Závady?Skoro furt.V zimě nenastartoval,zamrzala nafta,ucpanej přívod paliva,koroze,zadní stěrač fungoval až po přejetí díry na silnici....a....dál nevim.Naštěstí ho už prodal.Koupil ho za 15000 a prodal ho 5000.
Jo, ještě jsem si vzpoměl na pár závad Rez prahů - v mém případě poměrně nízká, ale občas bývá problém Výměna spínací skříňky, silentbloky na zadní nápravě pravý kulový čep řízení.. Mírná koroze (stačí brusný kotouč) na spodní části dveří
Jelikož jsem (podotýkám šťastným) vlastníkem stejného typu ale staršího roku výroby, tak mohu také komentovat:
Motor těsnil, ale u některých starších motorů opravdu netěsní válce (vlastním 3 tyto motory), takže při koupi je třeba dát pozor na tlaky (asi jako každého auta - vždy záleží na předchozích majitelých a jejich způsobu jízdy).
Spojka silně opotřebovaná opět není chybou auta (já mám spojku v naprostém pořádku) - není objektivním parametrem nebo poruchou v pravém slova smyslu. U každého auta dochází k opotřebování těchto dílů v závoslosti na způsobu jízdy.
Brzdy fungují nezávisle na oleji. Vývěva je hnána přes vačkovou hřídel. A účinnost brzd u tohoto auta mi nejedenkrát zachránila život.
Manžety, destičky a kotouče jsou bohužel dalším (bohužel neovlivnitelným) faktorem stáří. Bohužel na každém autě odchází.
Co mě odešlo je akumulátor, a žhaviče. Jinak se měnili jen věci, které se pravidelně mění (kapaliny, filtry).
Hodnocení a zkušenosti: Výkon dostatečný s překvapivě dobrou akcelerací (na diesel) a maximálkou něco kolem 150 km/h.
Spotřeba při sportovní jízdě v průměru 6,5 l nikdy ne přes 7 (jízda s velkým podílem ve městě).
Občasné problémy s elektrikou - falešné okruhy. Starší typ - ovládání na sloupcích - výhoda i nevýhoda. Úplné odpojení všech zařízení po vypnutí klíčku - menší šance vybití baterky při probíjení na kostru.
Auto Typ: 1,4 DS (1300 ccm) r. v. 1985 Najeto při koupi: 190 tisíc Najeto nyní: 250 tisíc Vlastnictví vozu: 4 roky
Hodnocení: Spolehlivost: 8/10 (vždy jsem dojel - občas nezávažné poruchy)
Jízdní vlastnosti 7/10 (výborná stabilita - i přes výšku a úzkost vozu, nižší výkon daná druhem paliva, výborné brzdy)
Komfort 6/10 (prostorný vůz - ačkoliv z venku tak nevypadá, horší sedačky, horší rozložení ovládacích prvků)
Provozní náklady 6/10
Náhradní díly 8/10 (často levnější než na škoda 120 apod.)
Průměrná spotřeba 6,5 l
Předchozí vůz: žádný ve vlastnictví (jinak Octavie, Ford Escort, Focus, Toyota supra, š120 aj.)
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Uno
Nejlepší auto
zdárek, vlastnil jsem UNO 1,5 SX benzín a suprovej auták, kdyby mi nezrezla podlaha, že mě už málem propadli nohy, nepořizoval bych jinčí auták, malej, ale šikovnej. Starty v zimě? parádička, velkej mráz, žádnej strach, spusti z kopce a už blafal, a že by mohl přeskočit rozvodák, kdepak nikdy se mi to nestalo a to jsem s tím svým "partákem" najezdil pracovně tak 200 kiláků týdně i více, denně 70 km byla skor minimem, v zimě jsem ho pravda, tolik netrápil, ale v létě to neunavně valil ,co mě zlobilo, bylo palivový čerpadlo, elektroinstalace, ale nikdy jsem nikde nezvostal stát. Ted mám Punto, ale zlobí mě, že se mě přes noc, když je vyplej motor a puntík odpočívá, vymlátí baterka, ted v zimě. nevíte čím to jest?
11.02.2012 | 10:04:36 | Nevada | 80.188.178.* Reagovat
BASE výbava
Anonym nezabúdaj, že pred 20 rokmi hmlovky, centrál ani delené sededlá rozhodne základnou výbavou neboli. Foter kupoval v 1992 Favorita v najvyššej výbave kde toto všetko bolo, ale štadndardné Faváče 135L nemali z vymenovaného vôbec nič.
22.02.2010 | 16:50:22 | Psycho Reagovat
bohatá výbava?
to co popisuješ je BASE výbava-základní..to nemyslíš vážně do jako "výbavu" brát centrál, mlhovky a dělená zadní sedadla?
08.05.2009 | 20:10:32 | Reagovat
r.v. 1992 1.3 D
Dlouhodobá spotřeba 5,5l. 1/2 město.
Sice jen 33 kW ale pro tak lehké auto a krátké převody dostačující. Když sklopíte zadní sedačky, ohromně moc toho pojme.
Koncepce jako favorit, ale když jsem vedle nějakého zaparkoval - praštil vás ten rozdíl. Stav laku po stejné době, stav plastových součástí.. Nešlo se nekoukat se zalíbením..
Majitel přede mnou měl auto do práce a zpět. Choval se k němu slušně. Majitelé před ním samé ženy. Nikdo s tím asi nikdy nezávodil a neakceleroval na plný kotel. Autíčko se odměnilo. Věřím, že to bylo zacházením a způsobem jízdy. Startovalo napoprvé i v -10°.
Mému unu však zlomila vaz koroze. Po celou dobu jsem se potýkal s drobnými problémy elektroinstalace. Světla, pojistná skříňka, stírače..
08.05.2009 | 19:54:05 | K@rel Reagovat
Uno 1,3D
já mám uno 1,3D logo 1993roku mám nejeto 120000km a jsem nadměrně spokojenej 4,5L nafty na 100kilasku,levne nahradní díly motor nezmar za půl roku sním najezdím 8000km,měsičně sním najezdím 1500km byly mrazy -20 a bez problemu škitne a jedu,topení jenom chvala topi víc než žigulík a to jsem vyřešil tím že jsem vyndal velky chladič a dal jsem tam z 900stovky a žadne přehřívání nic v poho uchladí mám tam cca3,5L vody tak že jak říkam Fiat Uno 1,3D je skvěly vuz aspon promně já jsem z fiatem nikdy neměl žadny problem a nikde mě nenachal mám fiatu několik a jezdím každy rok z mím druhým autičkem a to je fiat tipo 1,6ie do chorvatska byl jsem tam sním už 8krat jak říkam jenom nadavejte na fiaty lepší pro mě aspon budou levne:-)))otec má fiata bravo,brachá má fiat brava,strejda má fiat marea weekend,bracha od brachovy manželky má fiat punto předtím fiat uno 1,4Td,od mé holky mamka má taky fiat brava a to díky mě proto že viděly že mám fiaty celé roky a bez problemu tak daly namně a tedkom jezdí naměrně spokojení to je mé slovo na italy a říkej te si co chcete zdraví michal
15.03.2009 | 17:27:09 | Tommy Angelo Reagovat
kotrmelec
toto auto jsem koupil synovi ,budoucí automechanik a čumím jak to jezdí,a hlavně za kolik,má najeto asi185 000km a motor jde pravidelně bez kolísání,starty ok na okulení jde, sem tam koroze ,priorita italů jinak dobrý ,auto je určeno spíš jako učební pomůcka a na postupné zničení a za 1 500 kč s doklady tažným a spoustou dílů no nekup to
04.09.2007 | 23:12:06 | Reagovat
Jo,Jo - UNO 1,3D
Mněl jsem toto auto 6 let a potom můj syn 2 roky .Kupoval jsem ho v roku 92 Na svou malou velikost velký vnitřní prostor a při skop. zad. sedaček prostorný kufr ,převážel jsem tam vše , Co se týče motoru .starty kalamita při O stupňů , Až po g.opravě starty v poř, Jinak je vidět že v Italii neznají zimu a mráz . Zamrzal palivový filtr ,zámky všech dveří a jiné drobné zimní problémy to u jiných značek není. Co dva měsíce jsem opravoval válečky před. kotoučových brzd ( zadíraly se )Jinak jsem byl spokojen . Z vozidlem jsme najeli za 8 let asi 110000 km.Nikdy jsem nezustal viset ,vždy jsem dojel i když se vyskytly menší problémy . Nyní bych si již žádného Fiata , ale nekoupil.
14.01.2006 | 20:28:19 | SAWE Reagovat
Můj otec měl taky UNO,starší typ.Závady?Skoro furt.V zimě nenastartoval,zamrzala nafta,ucpanej přívod paliva,koroze,zadní stěrač fungoval až po přejetí díry na silnici....a....dál nevim.Naštěstí ho už prodal.Koupil ho za 15000 a prodal ho 5000.
03.12.2005 | 22:50:15 | Kuba Reagovat
Jo, ještě jsem si vzpoměl na pár závad
Rez prahů - v mém případě poměrně nízká, ale občas bývá problém
Výměna spínací skříňky, silentbloky na zadní nápravě pravý kulový čep řízení..
Mírná koroze (stačí brusný kotouč) na spodní části dveří
05.06.2005 | 20:50:07 | Fighter Reagovat
Jelikož jsem (podotýkám šťastným) vlastníkem stejného typu ale staršího roku výroby, tak mohu také komentovat:
Motor těsnil, ale u některých starších motorů opravdu netěsní válce (vlastním 3 tyto motory), takže při koupi je třeba dát pozor na tlaky (asi jako každého auta - vždy záleží na předchozích majitelých a jejich způsobu jízdy).
Spojka silně opotřebovaná opět není chybou auta (já mám spojku v naprostém pořádku) - není objektivním parametrem nebo poruchou v pravém slova smyslu. U každého auta dochází k opotřebování těchto dílů v závoslosti na způsobu jízdy.
Brzdy fungují nezávisle na oleji. Vývěva je hnána přes vačkovou hřídel. A účinnost brzd u tohoto auta mi nejedenkrát zachránila život.
Manžety, destičky a kotouče jsou bohužel dalším (bohužel neovlivnitelným) faktorem stáří. Bohužel na každém autě odchází.
Co mě odešlo je akumulátor, a žhaviče. Jinak se měnili jen věci, které se pravidelně mění (kapaliny, filtry).
Hodnocení a zkušenosti:
Výkon dostatečný s překvapivě dobrou akcelerací (na diesel) a maximálkou něco kolem 150 km/h.
Spotřeba při sportovní jízdě v průměru 6,5 l nikdy ne přes 7 (jízda s velkým podílem ve městě).
Občasné problémy s elektrikou - falešné okruhy.
Starší typ - ovládání na sloupcích - výhoda i nevýhoda.
Úplné odpojení všech zařízení po vypnutí klíčku - menší šance vybití baterky při probíjení na kostru.
Auto
Typ: 1,4 DS (1300 ccm)
r. v. 1985
Najeto při koupi: 190 tisíc
Najeto nyní: 250 tisíc
Vlastnictví vozu: 4 roky
Hodnocení:
Spolehlivost: 8/10 (vždy jsem dojel - občas nezávažné poruchy)
Jízdní vlastnosti 7/10 (výborná stabilita - i přes výšku a úzkost vozu, nižší výkon daná druhem paliva, výborné brzdy)
Komfort 6/10 (prostorný vůz - ačkoliv z venku tak nevypadá, horší sedačky, horší rozložení ovládacích prvků)
Provozní náklady 6/10
Náhradní díly 8/10 (často levnější než na škoda 120 apod.)
Průměrná spotřeba 6,5 l
Předchozí vůz: žádný ve vlastnictví (jinak Octavie, Ford Escort, Focus, Toyota supra, š120 aj.)
Koupil bych jiný vůz od tohoto výrobce: jistě.
05.06.2005 | 20:40:54 | Fighter Reagovat