Rok výroby:1994Typ motoru:1581 /benzín 90PSStav km při koupi:102 000 kmStav km nyní:127 343 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:8. 6. 2007
Měnil jsem jen spotřební věci:veškeré filtry, baterii, výfuk, kotouče, brzdové obložení, celkem praskají žárovky, tekl chladič, ale šikovný kamarád mi ho zavařil.Vyčištění motorků centrálu a stahování oken.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám moc rád, sice uno turbo jede ještě líp ale i tak je to malé žihadlo, které uhání až 200 km/h a na zrychlení dá mnoho mladších aut.
Dal jsem pneu 195/45/1585V a auto sedí jak přibité na to, jak málo váží.Kufr je celkem malý,to je největší nevýhoda když jedeme ve čtyřech do Chorvatska nebo do Itálie.Ve předu je celkem místo ale vzadu nic moc-je to 3.dv.
Ne uno vynikající výbava-el.okna, centrál,car check...Výhledově ho budu asi tunit abych si s tímto žihadélkem zvedl sebevědomí.Jinak, asi ještě koupím do rodiny druhý vůz, ten už bude kupován kvůli prostoru a na pohodlí, velmi se mě líbí Fiat Regata ve verzi Weekend(combi), dám hodně na výkon a akceleraci tak buď bude ve verzi 1.6 100i.e. nebo 1.9TurboDiesel.
A ceny těchto aut jsou velmi příznivé jen tato auta trochu reznou...Musím najít kvalitní kousek,asi dovoz.Toto uno je taky dovoz, Itálie, a je bez koroze, nemohu si vynachválit!!!
ale děste se jezdit v UNO. Měli jsme UNO do předminulého měsíce (jako minivůz do města). Po jeho výměně za novou Pandu jsme před předáním k sešrotování provedly amatérský krashtest (pustily s kopce proti betonové zdi - rychlost nárazu byla tak 30kilometrů/h). Výsledek - řidič by byl bez noh, a to co vyhřezlo z prostoru před spolujezcem by mu pěkně pročesalo střeva. UNO i pod zdánlivě bezvadným alkem bylo rezavý jak liška a kastle se zbortila jak sulc.
Jedna Duna sedan stojí na Jížním městě jestě má všechno ale už má vypuštěný kola a rozbitý okno.tak kdyby jste někdo něco potřeboval napíšu ulici kde stojí.
uno 1.6 se opravdu dělalo a není to žádná překopávka majitel má pravdu..dokonce i na autokelly maj u una tenhle motor,ale do čech se nedováželo..nevím zda se vůbec běžně prodávalo v itálii,možná jen vývoz do určitých zemí..jinak uno se dělalo třeba i jako sedan nebo kombík to taky asi většina z vás nezná..a úplná lahůdka byla 1.6 16V turbo 200koní..to už spíš ale bylo sebevražedný auto..třeba v německu se dá pár kousků najít
prodám plastové dveřě od kufru orig uno tubo je na nich orig. střiška v kuse se dveřmi není v nich sklo ,budíky, středový tunel pro radio až k ruční brzdě a radiator topení s větrákem tak kdyby někdo chtěl 732 655 245 volejte a snad se domluvíme
Takze cim zacit. Asi tim motorem 1,6 ten jsem u una nikdy nevidel, maximalne 1,5. Rok vyroby 94 sedi, taky sedi, stejne jako rezaveni karoserie. Ale s tim vytunenim a zvysovanim sebevedomi se mi to nak nezda chlape, ale kazdej jsme jinej
94" sedí... 1,6MPi orig. určite nie..nemáš tam len kryt z čohosi? zdvíhanie sebyvedomia je autorova vec a v podstate má pravdu, ak jeho finálny produkt bude stáť zato, tak si môže povedať že niečo dokázal... a možno by som veril aj tých 200km/h, mal som tiež UNO 1.1 a atakoval som rýchlosť cca 175km/h, jemne dolu kopcom a na 135/60 pneu tak to išlo ... Ale ak tam má 1.6 tak prečo nie?! Ako to chceš tunit? Nalepovacie krytky sánia z Tesca, modré LEDky na kapotu a krídlo z lietadla, alebo decentne? Mám obr. jednáho moc krásneho kúsku ak chceš foto napiš na juraj.hlavatovic@zoznam.sk Jednému ale nerozumiem, ako možeš mať zadok zo starého modelu a predok Logo? To je kravina, tomu dúfam ani sám neveríš... Lebo ak ano tak sa už nečudujem tej 1.6ke... už je to úplne v poriadku... úplne...
Janys má pravdu ... v montážních závodech v zaostalých zemích se stále produkují tyto auta, například v Jižní Africe "modernizovaný" Golf II. generace ... v Mexiku se ještě před pár lety vyráběl VW Brouk atd. Navíc se často se nový typ a starý typ auta vyrábí souběžně několik let. Podívej se třeba na Oktávku.
Matko božská ty jsi z Pardubic a já z HK,to je tady reálná možnost že mě tvoje super vytuněný Uno předjede a já upadnu do krátkého bezvědomí !!!!Mě to 200 nejede a nemám tuning to je teda průser !!!
hahaha joooo! tak ted jsi me presvedcil! ted hned se zvednu a koupim si Uno!...no... nebo radeji zustanu u sveho pohodlneho auta... Takze poporade- motor 1,6 MPi jsi tam nacpal z Felicie nebo odkud? Rok 1994 je taky velmi zajimavy, to se tady moc nevidi. Ale veta o zvedani sebevedomi vytunenym Unem.... Zalezi jak to myslis. Aby byla o tunningu vubec rec, priprav si takovych 30 tis. Zrovna ztunenych Un jsem videl dost a mas chalpe co delat. Navic nemam pocit, ze by vetsina jejich majitelu natolik psychicky stradala, aby si timhle "zvedali sebevedomi" ale kazdy jsme nejaky ze Mimochodem s rozjetym Unem se boura zpravidla jen jednou a bacha na bocni vitr
Na pneumatikách si mohol ušetriť. Pri záťažovom indexe, ktorý uvádzaš, unesú celé Uno dve pneu a rýchlostný index V, tiež stojí peniaze navyše. A na Tvojom mieste by som s tak starým autom radšej už 200 za hodinu nejazdil. teda ak nie si dobrovoľný darca orgánov. Potom je to v poriadku.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Uno
Nebojte se Fiatů, ale
ale děste se jezdit v UNO. Měli jsme UNO do předminulého měsíce (jako minivůz do města). Po jeho výměně za novou Pandu jsme před předáním k sešrotování provedly amatérský krashtest (pustily s kopce proti betonové zdi - rychlost nárazu byla tak 30kilometrů/h). Výsledek - řidič by byl bez noh, a to co vyhřezlo z prostoru před spolujezcem by mu pěkně pročesalo střeva. UNO i pod zdánlivě bezvadným alkem bylo rezavý jak liška a kastle se zbortila jak sulc.
05.03.2009 | 14:46:09 | Jura Reagovat
Jedna Duna sedan stojí na Jížním městě jestě má všechno ale už má vypuštěný kola a rozbitý okno.tak kdyby jste někdo něco potřeboval napíšu ulici kde stojí.
02.03.2008 | 10:08:00 | Duna sedan Reagovat
uno v sedanu a kombíku
Uno v sedanu nebo v kombíku jezdí i v ČR.A jmenuje se to Duna.
02.03.2008 | 00:39:49 | jašin Reagovat
1.6
uno 1.6 se opravdu dělalo a není to žádná překopávka majitel má pravdu..dokonce i na autokelly maj u una tenhle motor,ale do čech se nedováželo..nevím zda se vůbec běžně prodávalo v itálii,možná jen vývoz do určitých zemí..jinak uno se dělalo třeba i jako sedan nebo kombík to taky asi většina z vás nezná..a úplná lahůdka byla 1.6 16V turbo 200koní..to už spíš ale bylo sebevražedný auto..třeba v německu se dá pár kousků najít
21.01.2008 | 00:55:14 | jaydee Reagovat
dveře dveřě
prodám plastové dveřě od kufru orig uno tubo je na nich orig. střiška v kuse se dveřmi není v nich sklo ,budíky, středový tunel pro radio až k ruční brzdě a radiator topení s větrákem tak kdyby někdo chtěl 732 655 245 volejte a snad se domluvíme
04.09.2007 | 23:29:16 | miras Reagovat
pro p.komentátora
Takže:tady pár odkazů že uno 1.6MPi opravdu je(mám ho mj. u baráku):http://revistaautoesporte.globo.com/Autoesporte/0,6993,EAD652924-2775,00.html
04.07.2007 | 00:00:43 | karlos Reagovat
Dalsi podezrela recenze
Takze cim zacit. Asi tim motorem 1,6 ten jsem u una nikdy nevidel, maximalne 1,5. Rok vyroby 94 sedi, taky sedi, stejne jako rezaveni karoserie. Ale s tim vytunenim a zvysovanim sebevedomi se mi to nak nezda chlape, ale kazdej jsme jinej
03.07.2007 | 23:39:40 | Komentator Reagovat
94" sedí...
1,6MPi orig. určite nie..nemáš tam len kryt z čohosi?
zdvíhanie sebyvedomia je autorova vec a v podstate má pravdu, ak jeho finálny produkt bude stáť zato, tak si môže povedať že niečo dokázal...
a možno by som veril aj tých 200km/h, mal som tiež UNO 1.1 a atakoval som rýchlosť cca 175km/h, jemne dolu kopcom a na 135/60 pneu tak to išlo ... Ale ak tam má 1.6 tak prečo nie?!
Ako to chceš tunit? Nalepovacie krytky sánia z Tesca, modré LEDky na kapotu a krídlo z lietadla, alebo decentne? Mám obr. jednáho moc krásneho kúsku ak chceš foto napiš na juraj.hlavatovic@zoznam.sk
Jednému ale nerozumiem, ako možeš mať zadok zo starého modelu a predok Logo? To je kravina, tomu dúfam ani sám neveríš... Lebo ak ano tak sa už nečudujem tej 1.6ke... už je to úplne v poriadku... úplne...
15.06.2007 | 22:46:21 | Reagovat
to Anonym
Janys má pravdu ... v montážních závodech v zaostalých zemích se stále produkují tyto auta, například v Jižní Africe "modernizovaný" Golf II. generace ... v Mexiku se ještě před pár lety vyráběl VW Brouk atd. Navíc se často se nový typ a starý typ auta vyrábí souběžně několik let. Podívej se třeba na Oktávku.
11.06.2007 | 11:19:15 | mihal Reagovat
uno 94
To uno je opravdu rok 94, dokonce 11.měsíc.Je to zezadu starý model a zepředu logo.
10.06.2007 | 18:37:20 | karlos Reagovat
pro ANONYMA
Una se dělaji dodnes!!!!Pro Jižní Ameriku a Afriku
10.06.2007 | 01:02:13 | janys Reagovat
A 94 se už taky una nedělaly!!!To už byly punta!Tak co tady kecáš...
10.06.2007 | 00:42:35 | Reagovat
Uno 1.6 se nedělalo!!!máš to nějaký překopaný z tipa nebo regaty!
10.06.2007 | 00:41:23 | Reagovat
sem se lek´
Matko božská ty jsi z Pardubic a já z HK,to je tady reálná možnost že mě tvoje super vytuněný Uno předjede a já upadnu do krátkého bezvědomí !!!!Mě to 200 nejede a nemám tuning to je teda průser !!!
09.06.2007 | 15:48:30 | Zima Reagovat
motor je origo
Ten motor je tam originál fiat-1.6 MPi (čtyřbod vstřik) 66 kW/90 PS.
09.06.2007 | 11:45:31 | karlos Reagovat
sebevedomi?
hahaha joooo! tak ted jsi me presvedcil! ted hned se zvednu a koupim si Uno!...no... nebo radeji zustanu u sveho pohodlneho auta...
Takze poporade- motor 1,6 MPi jsi tam nacpal z Felicie nebo odkud?
Rok 1994 je taky velmi zajimavy, to se tady moc nevidi.
Ale veta o zvedani sebevedomi vytunenym Unem.... Zalezi jak to myslis. Aby byla o tunningu vubec rec, priprav si takovych 30 tis. Zrovna ztunenych Un jsem videl dost a mas chalpe co delat. Navic nemam pocit, ze by vetsina jejich majitelu natolik psychicky stradala, aby si timhle "zvedali sebevedomi" ale kazdy jsme nejaky ze
Mimochodem s rozjetym Unem se boura zpravidla jen jednou a bacha na bocni vitr
09.06.2007 | 11:28:15 | diego Reagovat
PLáCáNí desetiletého dítěte
09.06.2007 | 08:22:15 | Reagovat
pneu
Na pneumatikách si mohol ušetriť. Pri záťažovom indexe, ktorý uvádzaš, unesú celé Uno dve pneu a rýchlostný index V, tiež stojí peniaze navyše. A na Tvojom mieste by som s tak starým autom radšej už 200 za hodinu nejazdil. teda ak nie si dobrovoľný darca orgánov. Potom je to v poriadku.
08.06.2007 | 21:57:54 | Petrík Reagovat
LOL
Zvedat si sebevědomý vytuněnym Unem? No každej jsme nějakej.
08.06.2007 | 17:52:17 | bouřlivák Reagovat
Jenom trochu reznou
08.06.2007 | 17:37:21 | Reagovat