Rok výroby:1991Typ motoru:999, karburátorStav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:80 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7.2 l/100 kmVloženo:20. 10. 2006
Horší spojka, po 65 tis. nejspíše styl jízdy předchozího majitele. (dovezeno z D).
Vadné těsnění pod ventilovým víkem, únik oleje kolem rozdělovače (oprava 30 minut a 200 Kč).
Prasklo lanko ruční brzdy (15 minut a 220 Kč), prorezlý výfuk, zadní díl (1300 Kč).
80000km: hučí ložisko LP kola, čepy pomalu ale jistě dosluhují, zdravím české silničáře: jen spěte dál... (cca 1500 Kč nová ramena a čepy řízení), tlumiče v pořádku
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je na svojí dobu líbivé a dá se koupit za přijatelné peníze (od 15.000Kč v rozumném stavu). Nekvalitní zpracování FIATu je všeobecně známé, ale asi já jsem natrefil na dobrý kus. Denně najezdím okolo 150 km. Starty při nižších teplotách bez problémů. Jízdní komfort není nijak valný, ale od Una by to asi nikdo nečekal. :) Hluk v interiéru je naprosto snesitelný. Na zadních sedadlech je málo místa, na delší cesty rozhodně nanejvýš ve čtyřech. Výbava: centrální zamykání s dálkovým ovladáním, tónovaná okna, přední mlhovky, otáčkoměr, digitální hodiny.
Po koupi jsem nechal provést přestavbu na LPG. Zavazadlový prostor není nic moc, zvlášť s nádrží na plyn, ale když jsem jel na dovolenou, nevěřil sem co všechno se tam vejde. Koroze po cca 15 letech téměř žádná (jen lehce 3. dveře pod oknem). Motor je slabý (33kW), ten si nezaslouží komentář, kopců se bojí a předjíždění je adrenalinová zábava...
Maximalní rychlost 150 km/h.
Spotřeba při "svižnějším" stylu jízdy okolo 7 - 7.5 litrů plynu (1.10 - 1.20 Kč/km) Povinné ručení 1600 Kč ročně.
Pro mé potřeby (denní dojíždění do školy a do práce) je Uno nejpřijatelnější možnost. Levné, hezké, spolehlivé a není to Škodovka...
Ano, jestě v 91, se dělal (nebo určitě ještě prodával) souběžně s jednobodovým vstřikováním karburátor (pouze vozy označené FIRE - "Fully Integrated Robotic Engine")
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Uno
Karburátor
Ano, jestě v 91, se dělal (nebo určitě ještě prodával) souběžně s jednobodovým vstřikováním karburátor (pouze vozy označené FIRE - "Fully Integrated Robotic Engine")
01.11.2007 | 14:18:11 | Michal Reagovat
´91 se ještě dělal karbec?Já mám ´90 logo-45 i.e.-vstřik jednobod..
09.02.2007 | 14:42:49 | Reagovat