Rok výroby:1998Typ motoru:2,0 16v.Stav km při koupi:132 000 kmStav km nyní:142 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9,0 l/100 kmVloženo:16. 1. 2011
Nic závažného,pouze běžné záležitosti ohledně stáří vozu(komplet nové brzdy,pravé přední rameno,nástřik podvozku a dutin - nutné,doporučuji!,demontáž radiatoru topení(vuz zničeho nic přestal topit,triviální záležitost).
Hodnocení a zkušenosti s autem
muj první Ford.od té doby,co si bráška pořídil Mondeo r.v.2005 a dal mi sjecha,jsem radikálně přehodnotil svuj názor na vozy od tohoto výrobce.....přiznám se,byl to šok!...v pozitivním smyslu,samozřejmě.puvodně jsem se poohlížel po Focusu 3dvířku,ale dlouho nebyl k mání pořádný a duvěryhodný kus a pak přišel den D....čistou náhodou jsme natrefili v nejmenovaném bazaru na Cougara,do té doby,přiznám se,jsem neměl sebemenší tušení,že tento vuz existuje.doma jsem sedl k netu a hledal a hledal a hledal.......a našel.trvalo to sice delší dobu,ale trpělivost ruže přináší,v mém případě tou ruží je Diamond.a ted k samotnému vozu......první,co mě dostalo do kolen je dising...sused se mě dokonce otázal,kolik mě ta FUNGLOVKA stála,skutečně ,vuz nevypadá,že má již 13 let.prostor v kokpitu je skvělý,šofér má vše po ruce,sedí se nááááádherně nízko,sedačky by si zasloužily lepší boční vedení,ale na to se dá zvyknout,naprostá machrovinka jsou bezrámové dveře,skutečně šupa věc.podvozek.....jedním slovem....skvost!náklony v zatáčkách minimální,přitom komfort je maximální,skutečně Ford je na podvozky machr,vuz jede přesně kam řidič chce,při běžném provozu je jednoduše nutrhnutelný!(limit jsem nezkoušel,je mi líto ,nejsem závodník).řazení,je přesné,krátké,řízení ma skvělou zpětnou vazbu,neustále vím,co se děje pod předními koly.motor 2,0 sice není trhač asfaltu,ale pro běžné cestování naprosto dostačuje,po vytočení na 4000otáček má krásný dunivý zvuk,až se člověk osype husinou,doporučuji vzduchový filtr KN + svíčky Denso,spotřeba naprosto opovídá obsahu motoru a váze vozu(1400kg),osobně jezdím na směs natural 95 + E85 a mohu doporučit.zavazadlový prostor je velkorysý,narvete tam i pračku,či lednici.spolehlivost je vysoká,vuz mám druhým rokem a nestalo se nic závažného,naopak sednu,brnknu a jedu,náhradní díly(až na pár vyjímek)sedí z Mondea,karoserie je samozřejmě jiná kapitola.....doufám,že mě to nepotká,jediné,co bych označil za nedostatečné,je antikorozní ochrana karoserie,je nutné provádět nátřik dutin kažkým rokem a podvozku dle výrobce,jinak max spokojenost.více informací je k mání na Cougar Club.cz.
tak a konečně jsem podstoupil plnou konverzi na pohon E85.přijeli,nainstalovali,odfrčeli,žádný problém nenastal,jako zázrakem se konečně ochladilo,takže jsem byl velice zvědav na "studené starty" a ouha....nic negativního,vuz startuje OK,dokonce spotřeba pomalu klesá,již první delší jízda vykázala usporu(podle pal.compu)z 9.1 na 8.4litru.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Cougar
E85
tak a konečně jsem podstoupil plnou konverzi na pohon E85.přijeli,nainstalovali,odfrčeli,žádný problém nenastal,jako zázrakem se konečně ochladilo,takže jsem byl velice zvědav na "studené starty" a ouha....nic negativního,vuz startuje OK,dokonce spotřeba pomalu klesá,již první delší jízda vykázala usporu(podle pal.compu)z 9.1 na 8.4litru.
22.12.2011 | 11:43:38 | Brtník | 217.66.182.* Reagovat
Hezké auto, nemá chybu. gratuluji ke koupi
16.01.2011 | 21:58:20 | Reagovat