Rok výroby:1986Typ motoru:1600 BenzínStav km při koupi:189 000 kmStav km nyní:204 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?15 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8-10 l/100 kmVloženo:4. 8. 2008
Při koupi bylo v celkem špatném stavu. Viz problém z rozvodovým řemenem a palivovým čerpadlem. Nutná oprava přední nápravy výmněna silenbloků,ramen,stabilizátoru tlumičů. Bohužel sem si nevšiml že je děravá nádrž (koroze) i tu sem vyměnil.
Potom bylo nutné kompletně opravit brzdy výměna kotoučů i prasátek a zadních bubnů a čelistí,lanovodů. Nefungoval otáčkoměr a přepínač stěračů řešeno výmněnou Pak běžné věci jako kabely a svíčky vzduchoví filtr. Občas dolívám olej do motoru. Před týdnem my shořelo relé pro benzinové čerpadlo.
Náhradní díly pro mě nejsou žádný problém mám Eskorta se stejným motorem akorát pěti dveřový ve výbavě GHIA ten má rozbitej akorát zadek a stál mně 3000kč
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto sem koupil od údajného automechanika. No abych řek pravdu tak si myslím že o autech toho asi moc nevěděl,udělal víc škody než užitku. Když sem Eskorta koupil tak sem ještě ten den vyrazil na cestu, kousek před cílem z ničeho nic chcípnul a už nechtěl jet. Tak sem si zavolal pana mechanika a ten my auto sice odtáhnul ale trvalo mu další týden než ho rozchodil, proste nevěděl co s tim a pak nějakým zázrakem zjistil že je na jednom místě omletý rozvodový řemen. No prej sem za to mohl já ale po jedné jízdě je to nesmysl a je velký štěstí že se to nepotkalo.
Po týdnu v opravě konečně zase jezdím. Po dalším týdnu opět nestartuje to mne vytočilo,volám mechanika a on problém řeší výměnou čerpadla provedeno dost amatérsky po půl roce sem zjistil že mi pod autem visí na jednom šroubu. Ale po těch prvních 14 dnech hrůzi si ho nemůžu vynachválit jezdim s nim už rok a tři měsíce do práce a všude možně a nikde mně nenechal až tet před týdnem problém z relé palivové pumpy sem zůstal stát ,ale to nebyl problém mám ještě jednoho eskorta na náhradní díly. Auto jezdí parádně mám na něm 15tky kola 195/50.
V zatáčkách sedí jako přibitej a dynamika není taky špatná 105 koní na necelou tunu váhy auta je slušnej poměr pokud jedu v jednom maximálně ve dvou lidech ale pokud jedu fakt naloženej tak se mu moc nechce. Ta spotřeba já rád trochu svižnější jízdu takže tech 10L si vezme ale to je taky tim že jezdim na kratší vzdálenost a většinou po městě na dálku si vezme tak 8L Původní majitel tvrdil že jede 200 bral sem to z rezervou ale nedalo my to no jel 160 ale už je to lepší 190 ujde ale dalo to práci tet mám v plánu namontovat el. Motorky na okýnka protože ten eskort na náhradní díly je ve výbavě GHIA to by byla škoda to tam nechat.
ahoj, to autičko ma svoju karmu a "dušu" , vždy sa mi pačilo, len sa mi nepači ta spotreba. Je to dosť ľahke auto a maš tam cez kilo koní. Taku spotrebu mam na dvojlitry 4x4 ako maš ty. Na honde 1,5 som cez 8 nikdy nesiel nech som robil co som robil. Inac super autičko pre mladeho chalana. +
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
najs kar
ahoj, to autičko ma svoju karmu a "dušu" , vždy sa mi pačilo, len sa mi nepači ta spotreba. Je to dosť ľahke auto a maš tam cez kilo koní. Taku spotrebu mam na dvojlitry 4x4 ako maš ty. Na honde 1,5 som cez 8 nikdy nesiel nech som robil co som robil.
Inac super autičko pre mladeho chalana. +
08.08.2008 | 09:27:43 | taxi Reagovat