Rok výroby:1997Typ motoru:1,8 dieselStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:99 900 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:26. 2. 2007
Jarine=jako promiň, ale narazil si na špatný auto. Mimochodem Ford měl kvalitní naf´táckej motor až po roce 2000!! Sám mám Ford Fiesta z roku 1999( 1.25 16V) a nemohu si stěžovat. Příště neurážej Fordy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tato hláška mě docela pobavila, nicméně s ní celkem souhlasím....sice Forda nemám, ale kamarád si ho koupil (sice za hodně dobrou cenu), ale na tom autě bylo od začátku všechno špatně, hlavně co se týká elektriky. Často známým dělám elektriku na autě, převážně škodovky. Nicméně na Škodovkách, i těch novějších se mi vždycky povedlo hned najít závadu a docela snadno odstranit. Ne však na Fordu, kvůli tomu autu jsem si připadal jako totální blbec, pořád jsem se s tím rýpal a pořád špatně. Byly to takové závady jako že v největších mrazech přestalo fungovat topení, sám od sebe se odemykal centrál, stahování oken fungovalo na heslo, to samé rádio, přestal se točit ventilátor topení, elektronické odemykání kufru fungovalo jenom při otevřených dveřích a zničehonic začal řvát alarm, potom se vybíjela baterka, nefungoval ukazatel teploty....tohle všechno byly závady za necelého půl roku a asi 5 000km. Tehdy jsem měl starou škodovku 105 která byla 10x spolehlivější, několikrát jsem tohoto Forda táhl na laně. Bohužel toto není ojedinělý případ, znám několik lidí co mají s Escrotama podobné zkušenosti.
Asi těžko prasklý pedál spojky. U Escortů praskají ty plastové půlměsíce pro automatické nebo ruční nastavování vůle lana spojky, výšky pedálu.Náhradní díl stojí okolo 100 Kč. Podle zručnosti a praxe mechanika, obestavěnosti posilovače brzd ostatním zařízením tak 1,5 - 3 hod. práce. Znám majitele , který, když jsme mu jen vysvětlili co si má koupit a vyměnit to zvládnul sám, ačkoliv to nikdy nedělal.
Vaše výtky týkající se auta jsou až na vyjímky chybami mezi podrážkami a čepicí na straně kupujícího - nepřesné řazení je u Fordů poměrně časté a stejně jako ovládací páčky je třeba při nákupu vyzkoušet va jakém jsou stavu u daného kusu.
koupit nafťák na 5 000 / rok je ptákovina, protože při tomto nájezdu je evidentní, že se jezdí krátké trasy, které dieselu nesvětší - ani se nezahřeje a už chladne - bylo lepší koupit benzín. 1,8D tj. bez turba bude mít odhadem max. 50 kW - co od toho auta čekáte, že když zapnete klimatizaci, že si toho s tak slabým motorem nevšimne?
Výtka na příliš mnoho aut na trhu, klesání ceny a obtížnou prodejnost - to byla před 2-mi lety situace na trhu jiná?
Příště víc myslet před nákupem, aby pak mohl člověk psát něco dobrého, zatím to vyznívá jako ublížený stesk někoho, kdo si sám špatně vybral...
Drahý JARINE, evidentně jsi fajnšmekr do naftovejch morů,na 2 roky / 10tisíc km se dá hovořit o "tvé" nemalé šílenosti. Ten je asi hodně smednej co? Rozhodně pokazit naftový motor tímto přístupem dokáže každý. Jeminkote,opravdu nemám slov. Promin
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
ford escort 1.8 td 1996 COMBI
nejeto cca 200000tis.denne v provozu.vubec zadny problemy slape jak traktor v JZD.
02.01.2015 | 18:52:27 | venca | 93.99.79.* Reagovat
Ford= dobrá volba
Jarine=jako promiň, ale narazil si na špatný auto. Mimochodem Ford měl kvalitní naf´táckej motor až po roce 2000!! Sám mám Ford Fiesta z roku 1999( 1.25 16V) a nemohu si stěžovat. Příště neurážej Fordy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26.01.2008 | 21:17:22 | Shawn Reagovat
Ondra Cizek
jestli ono to nebude tim, že fakt seš blbec Což se nedalo říct o tý popelnici, pardon Škodě 120 co sem měl před tím
07.11.2007 | 16:20:07 | Austin Reagovat
ford mi nesmí do baráku :)
Tato hláška mě docela pobavila, nicméně s ní celkem souhlasím....sice Forda nemám, ale kamarád si ho koupil (sice za hodně dobrou cenu), ale na tom autě bylo od začátku všechno špatně, hlavně co se týká elektriky. Často známým dělám elektriku na autě, převážně škodovky. Nicméně na Škodovkách, i těch novějších se mi vždycky povedlo hned najít závadu a docela snadno odstranit. Ne však na Fordu, kvůli tomu autu jsem si připadal jako totální blbec, pořád jsem se s tím rýpal a pořád špatně. Byly to takové závady jako že v největších mrazech přestalo fungovat topení, sám od sebe se odemykal centrál, stahování oken fungovalo na heslo, to samé rádio, přestal se točit ventilátor topení, elektronické odemykání kufru fungovalo jenom při otevřených dveřích a zničehonic začal řvát alarm, potom se vybíjela baterka, nefungoval ukazatel teploty....tohle všechno byly závady za necelého půl roku a asi 5 000km. Tehdy jsem měl starou škodovku 105 která byla 10x spolehlivější, několikrát jsem tohoto Forda táhl na laně. Bohužel toto není ojedinělý případ, znám několik lidí co mají s Escrotama podobné zkušenosti.
25.09.2007 | 14:13:00 | cyz Reagovat
Prasklý pedál spojky ???
Asi těžko prasklý pedál spojky. U Escortů praskají ty plastové půlměsíce pro automatické nebo ruční nastavování vůle lana spojky, výšky pedálu.Náhradní díl stojí okolo 100 Kč. Podle zručnosti a praxe mechanika, obestavěnosti posilovače brzd ostatním zařízením tak 1,5 - 3 hod. práce. Znám majitele , který, když jsme mu jen vysvětlili co si má koupit a vyměnit to zvládnul sám, ačkoliv to nikdy nedělal.
14.05.2007 | 11:17:34 | rybomil Reagovat
1.8D má 44kW/60PS.
27.03.2007 | 20:08:53 | Reagovat
Chyba majitele ne auta
Vaše výtky týkající se auta jsou až na vyjímky chybami mezi podrážkami a čepicí na straně kupujícího - nepřesné řazení je u Fordů poměrně časté a stejně jako ovládací páčky je třeba při nákupu vyzkoušet va jakém jsou stavu u daného kusu.
koupit nafťák na 5 000 / rok je ptákovina, protože při tomto nájezdu je evidentní, že se jezdí krátké trasy, které dieselu nesvětší - ani se nezahřeje a už chladne - bylo lepší koupit benzín. 1,8D tj. bez turba bude mít odhadem max. 50 kW - co od toho auta čekáte, že když zapnete klimatizaci, že si toho s tak slabým motorem nevšimne?
Výtka na příliš mnoho aut na trhu, klesání ceny a obtížnou prodejnost - to byla před 2-mi lety situace na trhu jiná?
Příště víc myslet před nákupem, aby pak mohl člověk psát něco dobrého, zatím to vyznívá jako ublížený stesk někoho, kdo si sám špatně vybral...
27.02.2007 | 14:33:34 | LaHab Reagovat
Ford s motorem 1,8D jednoznačně nejhorší varianta od Fordu!!!!!!!!
27.02.2007 | 08:35:03 | Reagovat
po 10tisících ???
Drahý JARINE, evidentně jsi fajnšmekr do naftovejch morů,na 2 roky / 10tisíc km se dá hovořit o "tvé" nemalé šílenosti. Ten je asi hodně smednej co? Rozhodně pokazit naftový motor tímto přístupem dokáže každý. Jeminkote,opravdu nemám slov. Promin
26.02.2007 | 19:52:51 | 4motion Reagovat