Rok výroby:1990Typ motoru:1,8 dieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:105 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:11. 6. 2006
Ta první porucha byla elektronika. A druhá je, že tekl chladič.
Ale jinak tohle auto má stále nějaké poruchy. Ta elektronika zlobí stále. Na palubní desce neukazovalo teplotu. Výfuk i s motorem se musí taky vyměnit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Sotva jsem si do auta sedla, už jsem musela po pár km auto odvézt do servisu. To auto je sice velmi pohodlné, ale taky velice kazové. Hlavně co se týče elektroniky. Taky každá součástka je velice drahá. Když jsou mrazy nejde nastartovat. Karoserie taky trpí na koroze. Auto jinak vzhledově nevypadá špatně.
ahoj chci se zeptat .Mám ford escord 18td problém je ten, když chci nastartovat a nerosvítí se žhavení tak nenestartuju,občasse povede když už v nervu začnu hejbet drátama, but v pojistkové skříni nebo v motoro cvakne zřejmě nentyl rosvítí se žhavení a auto bez problému nastartuje,vín někdo příčinu????? moc dík jarda
To mi poradil kamarád,že po zhasnutí kontrolky mám vyčkat cvaknutí relátka a poté teprve nastartovat. Pak chytne v pohodě. Od relátka jsem si vyvedl dráty a do palubky zabudoval kontrolku (skutečné doby žhavení).
S tím startováním máš pravdu. Escort trochu zlobí, ale málo kdo taky ví, jak správně startovat. U tohohle auta totiž není nejlepší se řídit kontrolkou žhavení. Lepší je se řídit hlasitým cvaknutím v motoru které příjde asi 5s po zhasnutí kontrolky. To je totiž skutečné žhavení a pokud není zrovna -20 stupňů, tak by to mělo být ok. Hlavně musím vyzvednout spotřebu, ta je naprosto neuvěřitelná. Jsem s tímhle autem dost spokojen. Pozor ale na hnijící podvozek.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
nestartuje
ahoj chci se zeptat .Mám ford escord 18td problém je ten, když chci nastartovat a nerosvítí se žhavení tak nenestartuju,občasse povede když už v nervu začnu hejbet drátama, but v pojistkové skříni nebo v motoro cvakne zřejmě nentyl rosvítí se žhavení a auto bez problému nastartuje,vín někdo příčinu????? moc dík jarda
15.09.2011 | 20:24:30 | jarda503 | 82.150.166.* Reagovat
Dandy3
I ty jeden autoelektrikáři...
11.02.2010 | 11:26:40 | pozorovatel... Reagovat
Starty
To mi poradil kamarád,že po zhasnutí kontrolky mám vyčkat cvaknutí relátka a poté teprve nastartovat. Pak chytne v pohodě. Od relátka jsem si vyvedl dráty a do palubky zabudoval kontrolku (skutečné doby žhavení).
11.02.2010 | 11:20:02 | Dandy3 Reagovat
1.8 D je omyl.je pravda musis vedet jak na ne.jinak skus uvazovat nad benzinovou 1.6 jediny cim se honosi tvuj diesel je spotreba to je pravda
01.09.2008 | 11:16:21 | BOB Reagovat
Startování
S tím startováním máš pravdu. Escort trochu zlobí, ale málo kdo taky ví, jak správně startovat. U tohohle auta totiž není nejlepší se řídit kontrolkou žhavení. Lepší je se řídit hlasitým cvaknutím v motoru které příjde asi 5s po zhasnutí kontrolky. To je totiž skutečné žhavení a pokud není zrovna -20 stupňů, tak by to mělo být ok.
Hlavně musím vyzvednout spotřebu, ta je naprosto neuvěřitelná. Jsem s tímhle autem dost spokojen. Pozor ale na hnijící podvozek.
21.05.2008 | 13:27:20 | Sid Reagovat