Rok výroby:1998Typ motoru:1.8 TDStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:103 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:5.2-6.5 l/100 kmVloženo:15. 12. 2004
Prasklý plastový(!) samostav na spojkovém pedálu. Častá závada, která dokáže pěkně znepříjemnit cestu nefungující spojkou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Celkem spolehlivé prostorné rodinné auto..V chladném období horší starty, zřejmě je na vině krátké a málo výkonné žhavení. Pomáhá 2x nažhavit (když zhasne kontrolka žhavení-vypnout a znovu zapnout klíček). Potom chytne bez problému. Dělám to tak již druhý rok každodenním startováním a žádné následky na žhavící svíčky to nemá, (jak by leckoho mohlo napadnout)..
A ke spotřebě nafty - v běžném provozu při zhruba 75% podílu ve městě jezdíte kolem 6-6,5nafty. U mého vozu i v extrémních podmínkách - zima, plně naložené auto, jízda s plynem na podlaze se spotřeba nedostala nad 7litrů... Při snaze o co nejúspornější jízdu dlouhodobě při 25% podílu ve městě, zbytek okresní silnice jsem se dostal na 4.7l/100km, což je skvělý výsledek.
Taky jsem měl Escorta commbi 1.8 td s ghia výbavou ročník 1997, přivezenej z NL. Bylo to solidní auto, nerad jsem se s nim loučil z duvodu koupě Opela Vectry B 2.2 dti Caravan. Za 3 roky jsem na tom escortovi měnil brzdový kotouče, rozvody, přední čepy a žhavičky, jinak vše ostatní běžný provozní ukony.Escorti kombi jsou dobrý,ale musí se k tomu člověk správně chovat. Pak to poslouží jak muže.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
Taky jsem měl Escorta commbi 1.8 td s ghia výbavou ročník 1997, přivezenej z NL. Bylo to solidní auto, nerad jsem se s nim loučil z duvodu koupě Opela Vectry B 2.2 dti Caravan. Za 3 roky jsem na tom escortovi měnil brzdový kotouče, rozvody, přední čepy a žhavičky, jinak vše ostatní běžný provozní ukony.Escorti kombi jsou dobrý,ale musí se k tomu člověk správně chovat. Pak to poslouží jak muže.
26.10.2011 | 20:48:50 | Rudi | 94.112.220.* Reagovat