Rok výroby:1994Typ motoru:1.8DStav km při koupi:158 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:25. 9. 2006
Zadnou vážnejší poruchu jsem zatim nezaznamenal. Pouze výměna spotřebního materiálu:
silenbloky motoru,výměna předních ramen,tlumiče,palivový filtr,brzdové kotouče a destičky,žhaviče.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím jsem vcelku spokojen hlavně se spotřebou. Doporučuji minimalni rozměr pneumatik 185/70r14 lépe sedí v zatáčkách.Ještě nemam otestované zimní starty.Auto používám zhruba půl roku a mam najeto neco přes 10 000 km.
Jedinná závažnejší věc je větší koroze,ale co chcete po 12 let starém voze:-).
Vůz jsem pořídil za 55 000 kč a zhruba 15 000kč jsem do něj investoval,ale vše se vrací ve spotřebě.
Bolo to fakt super autíčko,pokial som ho dnes nerozbil na šrot.Žralo len naftu.žiadna údržba.za rok a pol naj.16,000km.proste super.je mi za ním smutno
no musím říct že mě to auto v zimě dost zklamalo. docela dobře startuje při -10ti. ale jak bylo mínus dvacet a míň, tak nepomohlo žhavit až po vypnutí relé a točit a točit, nevím proč, ale otáčky na starty jsou strašně pomalý. jak v létě tak v zimě a to mám na motoru nbajeto 160 tis a novou baterku. jinak je to auto v pohodě.
přesně tak,kdo říká že 1,8D v zimě nestartuje,nežhaví až do klapnutí rele.startovat jakV3S,plyn na podlahu a motat,starty bez problémů i pri -28.těžký předek docela trpí přední náprava,ale vše snadno opravitelné,nejčastěji měněný díl-táhlo stabilizátoru,najeto 130t.spotřeba do 6l. žádná elektronika!
zimní start řeším žhavením až do vy- cvaknutí relé,pak spouštím s plným plynem.TOČIT!!!!!dokavad nenaskočí. nepřerušovat a znovu nežhavit!!žere to bat.mam 44 kw.najeto 528000km. P.S. když chytne tak ..... jede!!!!!!!!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
JJJJJooooooooJJJJJ
Bolo to fakt super autíčko,pokial som ho dnes nerozbil na šrot.Žralo len naftu.žiadna údržba.za rok a pol naj.16,000km.proste super.je mi za ním smutno
28.05.2010 | 19:05:19 | lokajvoloda Reagovat
zimní starty
no musím říct že mě to auto v zimě dost zklamalo. docela dobře startuje při -10ti. ale jak bylo mínus dvacet a míň, tak nepomohlo žhavit až po vypnutí relé a točit a točit, nevím proč, ale otáčky na starty jsou strašně pomalý. jak v létě tak v zimě a to mám na motoru nbajeto 160 tis a novou baterku. jinak je to auto v pohodě.
11.07.2007 | 18:36:11 | frantaa Reagovat
já mu říkám chroustal
přesně tak,kdo říká že 1,8D v zimě nestartuje,nežhaví až do klapnutí rele.startovat jakV3S,plyn na podlahu a motat,starty bez problémů i pri -28.těžký předek docela trpí přední náprava,ale vše snadno opravitelné,nejčastěji měněný díl-táhlo stabilizátoru,najeto 130t.spotřeba do 6l. žádná elektronika!
16.06.2007 | 15:45:59 | luboš Reagovat
jmenuje se antikrist
zimní start řeším žhavením až do vy-
cvaknutí relé,pak spouštím s plným
plynem.TOČIT!!!!!dokavad nenaskočí.
nepřerušovat a znovu nežhavit!!žere to
bat.mam 44 kw.najeto 528000km. P.S.
když chytne tak ..... jede!!!!!!!!!!!!
05.01.2007 | 17:51:28 | zdenda Reagovat