Recenze Ford Escort
“Vynikající.”

Autor recenze: Jarda (25 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1.6 D Stav km při koupi:130 000 km Stav km nyní:187 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 5.7 l/100 km Vloženo: 28. 3. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort 1.3 L

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Vysypaný chladič, jinak bez poruch, běžný výměny: destičky, pakny, ramena, brzdicí kotouče, filtry olej rozvody a silentbloky na převodovce.

Koupil jsem vrak s doklady, dotáhl si z Německa Escorta 1.4 i a celého jsem ho přestavěl, zabralo mi to 8 dní.

Auto bylo v ideálním stavu bez koroze po roce parkováni venku začala se projevovat koroze na zadních lemech, nemoc všech Escortů, donutilo mě to k výměně obou zadních lemu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Za ty dva roky co s nim jezdím, tak sem nalítal docela hodně, hodně trvalejších delších tras 1400 km 3x do roku, bez poruch, spotřeba neuvěřitelná, na dálnici 4.3 l v kombinaci 5.6. Na plnou nadrž 55l sem ujel 1050 km a to se vyplatí. Na ten rok i docela dobrý komfort, měřím 186 cm, tak po odsunutí sedačky do zadu za mnou už nezůstalo skoro žádne místo, taky to má pár nevýhod, nedá se štelovat s volantem ani se sedačkou dolu nahoru, co bych docela u své výškové kategorie uvítal, má hezké podsvícení budíku (oranžově svítej ručičky).

Při 140 km/hod, je docela slyšet motor, v ty době si s odhlučňovanim asi hlavu nelámali, max. rychlost 156 km/hod, ale jel jsem s tím i 170, začíná se pak v tom autě všechno ozývat a mate dojem že se to co nevidět rozpadne, při 170 km/ hod tak po 20 min stoupla teplota na bod varu, nestíhá ani ventilátor.

Teď když mam na tachometru 180 000 tisíc, jsem si proměřil tlaky, pořad krásných 28,6 Bar, jen pro informaci nový motor ma 30 Bar, taky výměna žhavících svíček z původních Brysk za Bosch živnostnost 100 000 tisíc, myslím si že to nevydrží karoserie. Starty i za -15 stupňů bez větších problému, třikrát nažhavit a čápe jako benzin.

Vskutku povedeny vůz, všem doporučuji, obvykle, motory přežijí kastli.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort

Vložit komentář

Co to máš?

Prosim Tě co to jako máš?1.4 diesel?nebo Ti tatka ford dovolil prestavbu benzina na diesla?sám mam 1,6 diesla a zatim velka spokojenost.nenáročné autíčko s nizkou spotřebou.jo palivo mám po 10kč.tož neberte to..

23.04.2007 | 12:03:12 | cunik2005 Reagovat