Rok výroby:1992Typ motoru:1,4 iStav km při koupi:58 000 kmStav km nyní:72 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:24. 3. 2006
1. rez - auto nemělo žádnou protikoriozní ochranu ( shnilé prahy a okolí víčka nádrže
2. škubání motoru - nepravidelně (vždy když byl motor studený) se při akceleraci objevovalo škubání, občas po ujetí cca 100 km do jiného města došlo při stání na křižovatce ke chcípnutí motoru - PŘÍČINA ? 2 x na diagnostice (z toho 1 x za jízdy) a 1 x vyměněná řídící jednotka a příčina nebyla zjištěna !!!, ale pravděpodobně v elektrice
3. absence oranžové kontrolky v plivové nádrži
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prostorný interiér, pohodlný pro řidiče i pro spolujezdce na zadních sedadlech.
Spotřeba: + na dálnici vcelku slušná, cca 7,2 lt (a to jsem na to celkem šlapal stále 150-160 kmúhod) - město 10-12,5 lt, především v zimním období jsem nestačil jezdit k benzínkám Super bylo střešní okénko!
Chci ještě upozornit případné další lidi, kteří se v tomto nevyznají - řidící jednotka vydrží strašně moc a její výměna není v 99,9% případů nutná, ale v servisech, kde hledí na zisk a ne na zákazníka tyto výměny rádi dělají, protože je to snadné a pro ně také nejspíš velmi výnosné!! Proto než na tuto výměnu přistoupíte, zkuste se zeptat na více místech!!!
Vlastním Escorta r.v. 1992 (ne sice 1,4 ale 1,8i 16V, ale z vlastní zkušenosti vím, že škubání, kterým můj vůz také dlouhodobě trpěl, bylo způsobeno vadnou pojistkovou skříní. Než byla závada odhalena, absolvoval jsem také diagnostiku přímo u Forda, spoustu dalších pokusů, od výměny svíček, káblů .. až jeden šikovný mechanik závadu odhalil. Škubání bylo také zcela nevyzpytatelné, někdy při akceleraci, jindy při zcela pohodové jízdě na pětku kolem 100 km/h. Snad to pomůže ostatním, já jsem na tom utopil přes 22000 Kč. Ta správná oprava přitom přišla jen na 2500 Kč. Od té doby už je to dobré. Jinak super auto- spokojenost.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
výměna ŘJ..většinou zbytečnost
Chci ještě upozornit případné další lidi, kteří se v tomto nevyznají - řidící jednotka vydrží strašně moc a její výměna není v 99,9% případů nutná, ale v servisech, kde hledí na zisk a ne na zákazníka tyto výměny rádi dělají, protože je to snadné a pro ně také nejspíš velmi výnosné!! Proto než na tuto výměnu přistoupíte, zkuste se zeptat na více místech!!!
02.07.2007 | 12:34:57 | lapetr Reagovat
Škubání Fordu r.v. 1992
Vlastním Escorta r.v. 1992 (ne sice 1,4 ale 1,8i 16V, ale z vlastní zkušenosti vím, že škubání, kterým můj vůz také dlouhodobě trpěl, bylo způsobeno vadnou pojistkovou skříní. Než byla závada odhalena, absolvoval jsem také diagnostiku přímo u Forda, spoustu dalších pokusů, od výměny svíček, káblů .. až jeden šikovný mechanik závadu odhalil. Škubání bylo také zcela nevyzpytatelné, někdy při akceleraci, jindy při zcela pohodové jízdě na pětku kolem 100 km/h. Snad to pomůže ostatním, já jsem na tom utopil přes 22000 Kč. Ta správná oprava přitom přišla jen na 2500 Kč. Od té doby už je to dobré. Jinak super auto- spokojenost.
09.02.2007 | 09:43:18 | Medvěd Reagovat