Rok výroby:1996Typ motoru:1.8DStav km při koupi:196 000 kmStav km nyní:237 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:12. 8. 2010
Předchozí auto:Škoda 120 79,škoda 84,Fiat Duna,Fiat Tempra,škoda Favorit,a nyní Audi A6
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Prasklá hadička přepadu nafty.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak jsem po dvouletém užívání prodal svou němou tvář(můj bývalý Escort) a je načase abych zhodnotil soužití s tímto vozem. Před dvěma lety jsem hledal levný, přiměřeně prostorný a hlavně funkční vůz. Vybíral sem mezi mercedesem 190D z roku 86 a Fordem Escortem combi 1.8D z roku 96. Nakonec po zralé úvaze zvítězil Escort,hlavně kvůli karoserii kombi a roku výroby.Dal sem za něj 45000kč a vyrazil vstříct uživatelským přednostem. Vůz byl diesel bez turba,bez klimatizace a víceméně spartánský až chudý. Na druhou stranu co v autě není, nemůže se pokazit. A to musím potvrdit, že ačkoli se mnoho lidí podle recenzí s elektrikou ve fordech potýká, já sem neměnil ani prasklou žárovku.Když nepočítám rozbité přední světlo o hroudu zmrzlého sněhu. Jiná kategorie je karoserie. Po důkladnějším prozkoumání sem zjistil, že od Fiatů a škodovek jsem žádný výrazný posun neučinil a jako u obou předchozích Fiatů jsem se po hlavě vrhl do vyvařování podlahy zde spestřené o části prahů a nosníky zadní nápravy. Měl už sem v tom tedy docela praxi a po týdnu odstrojování prskání a nastrojování, jsem byl spokojen. Karoserie(u forda nevídáno) jako nová. Víceméně provozní věci jako přední ramena,ruční brzda,destičky,žhaviče a pak nějaký ten olej a filtry jsem svépomocí pořídil opravdu za slušné ceny. Tím chci pochválit skvělou dostupnost a ceny náhradních dílů. Po těchto opravách a údržbách jsem vůz využíval každodenně bez závažnějších pochybení, jen při prvních mrazech jsem zjistil, že pokud baterka neni 100%, je to stejné jako by nebyla vůbec. Ale když sem si hlídal stav nabití akumulátoru,nepřekvapilo mně ani -27stupňů celsia,které nám zde na vysočině minulý rok zima nadělila. Pokud tedy pominu tragický výkon motoru,který ovšem přesto nezaostává silným zvukovým projevem(kultivovanost je pro něj sprostý slovo) a slabší výbavu, pro nenáročného uživatele je tento vůz dostatečný, ba někteří dobrodruzi, kteří jezdí jen na vsi kolem kostelní věže by ho mohli považovat i za plně vyhovující. Takový jest závěr a chtěl bych tímto oponovat zarputilím odpůrcům a vyvracet tak heslo, že vše od F je FUJ (Fiat,Ford a fšechny francouzký auta).
Poptej se na fordfans.cz fóru...každopádně vyvaření nosníků je poměrně náročná věc jak ze stránky finanční tak ze stránky práce... taky mě to bude čekat ale mám hatchback,na to ale nesejde,jn holt ty escorty na to trpíííí :-/
Dobrý den,mam též toto vozidlo.Po zvednutí na zvedák jsem zjistil,že zadní nosníky mají doslouženo.Chtěl jsem se jenom zeptat na obtíže vy vaření této časti.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort
Nosníky
Poptej se na fordfans.cz fóru...každopádně vyvaření nosníků je poměrně náročná věc jak ze stránky finanční tak ze stránky práce... taky mě to bude čekat ale mám hatchback,na to ale nesejde,jn holt ty escorty na to trpíííí :-/
07.02.2011 | 19:33:19 | Blažena Reagovat
ford nosníky
Dobrý den,mam též toto vozidlo.Po zvednutí na zvedák jsem zjistil,že zadní nosníky mají doslouženo.Chtěl jsem se jenom zeptat na obtíže vy vaření této časti.
03.02.2011 | 11:13:16 | Jindra Reagovat