Rok výroby:1998Typ motoru:1,9 tdi 66kwStav km při koupi:220 000 kmStav km nyní:263 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:22. 1. 2006
0. 220 000 - koupeno s rozbitou klimou, výměněn kompresor a příruby hadic - pasuje z oktávky/zapláť pánbůh/.
1. 235 000 km - výměna rozvodů, vodní pumpy...
2. 237 000 km - přepálený kabel ve svazku k zadnímu světlu, bez výměny svazku stále signalizuje poruchu.
3. 240 000 - přestává fungovat ABS.
4.245 000 - výměna kotoučů,tlumičů vč. uložení, silentbloků atd.
4. 260 000 - turbo končí svoji životnost.
Nyní uvažuji o prodeji, auto potřebuje stálé investice,navíc mně dojela tramvaj, tak uvidíme co pojišťovna.
Hodnocení a zkušenosti s autem
1. Auto jezdí pořád, nenechá Vás na holičkách. 2. Vzhled auta je dle mého názoru diskutabilní. 3. Interiér je plně funkční a vybavený/GHIA/, přesto nezapře dobu svého vzniku. Plasty jsou ohavné a všude, ale nevržou. 4. Sedadla jsou při delší cestě-nad 500 km nepohodlná i přesto že jsou všemožně seřiditelná. 5. Motor 66kw je opravdu líný. Cestovní rychlost do 130 km hod. 6. Vnitřní uspořádání je velmi dobré,auto opravdu odveze co chcete. 7.Neustále málo a pozdě topí i klimatizuje i po výměně kompresoru klimy. Ještě že má vyhřívaná sedadla. Originální přídavné topení Vás nespasí. Doporučuji auta pouze s vyhřívanými sedáky a el. rozmražováním předního skla. 8. Nikomu nepřeji výměnu píchlého kola na sněhu - opravdový zážitek.
To je teda komentář,že to není Ford.Ještě že se Ford oddělil a jedno z nejporuchovějších MPV kromě 1,9 tdi 66kw přestal společně se Seatem a VW dodávat.
Máme služební Galaxku 66kw a problém s ní není, výkonově to na tom autě není poznat (bez problému nás vozí v plném naložení 7 chlapů a případně vercajk)....má už přes 300k naježděné a s motorem není problém....hlavní výhoda Galaxky je v tom, že to není FORD...
když zareaguju na koment přede mnou tak rozdíl není jen v Turbu ale ve vstřikách a v pár dalších věcech....
Mám Gakaxy s 66KW motorem a na dálnici jde na 160 v poho a max je lehce za 180, je fakt, že to není drak, ale cestuju s rodinou běžne kolem 100 a dálnici 140 Km/h a veme si v průměru něco kolem 6,8 l Variabilní lopatky dávají větší výkon, ale jsou náchylnější k problémům. Chce ho to ho nechat ještě tak 3 minutky běha, aby se turbo nezanášelo.
66kw ...s tímto těžkým vozem.....si koupí jen nezasvěcenec....je příliš těžké...takže 66kw nemůže táhnout,proto taky zřejmně u těchto vozů budou velké problémy s motorem,myslím tím při vetší kilometráži...prostě uhnán......jezdím s 81 kw,a to jakž takž stačí.....i když jsou situace kdy bych snes 96kw.Jinak tento vůz je na svezení prostě supr ,včetně pohodlí s oktávií se to nedá srovnat....to je ponorka..myslím jako ta oktávie....jezdím s tímto vozem už 4 roky a veliká spokojenost,vřele doporučuji.
ale houby, sice to není žádná raketa, ale přes krouťák tě proveze dobře, musíš umět využít jeho potenciál. A když se k tomu autu nechováš jako idiot je ten motor nezničitelnej, přežije v pohodě 400K (takže zbytek auta)
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Galaxy
To je teda komentář,že to není Ford.Ještě že se Ford oddělil a jedno z nejporuchovějších MPV kromě 1,9 tdi 66kw přestal společně se Seatem a VW dodávat.
04.06.2011 | 10:42:35 | Jirka Reagovat
Máme služební Galaxku 66kw a problém s ní není, výkonově to na tom autě není poznat (bez problému nás vozí v plném naložení 7 chlapů a případně vercajk)....má už přes 300k naježděné a s motorem není problém....hlavní výhoda Galaxky je v tom, že to není FORD...
když zareaguju na koment přede mnou tak rozdíl není jen v Turbu ale ve vstřikách a v pár dalších věcech....
03.06.2011 | 18:28:57 | Reagovat
66 KW není tragédie
Mám Gakaxy s 66KW motorem a na dálnici jde na 160 v poho a max je lehce za 180, je fakt, že to není drak, ale cestuju s rodinou běžne kolem 100 a dálnici 140 Km/h a veme si v průměru něco kolem 6,8 l Variabilní lopatky dávají větší výkon, ale jsou náchylnější k problémům. Chce ho to ho nechat ještě tak 3 minutky běha, aby se turbo nezanášelo.
24.09.2006 | 20:25:01 | Racetiger Reagovat
66kw........
66kw ...s tímto těžkým vozem.....si koupí jen nezasvěcenec....je příliš těžké...takže 66kw nemůže táhnout,proto taky zřejmně u těchto vozů budou velké problémy s motorem,myslím tím při vetší kilometráži...prostě uhnán......jezdím s 81 kw,a to jakž takž stačí.....i když jsou situace kdy bych snes 96kw.Jinak tento vůz je na svezení prostě supr ,včetně pohodlí s oktávií se to nedá srovnat....to je ponorka..myslím jako ta oktávie....jezdím s tímto vozem už 4 roky a veliká spokojenost,vřele doporučuji.
22.03.2006 | 19:14:01 | mat Reagovat
RE:66kw........
ale houby, sice to není žádná raketa, ale přes krouťák tě proveze dobře, musíš umět využít jeho potenciál. A když se k tomu autu nechováš jako idiot je ten motor nezničitelnej, přežije v pohodě 400K (takže zbytek auta)
26.08.2011 | 11:21:01 | lupin | 62.24.79.* Reagovat