Rok výroby:1998Typ motoru:1,9 Tdi ,ahuStav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:1. 3. 2008
Při 13000 km,se rosvítila kontrolka ABS+Airbagy Při 132000 se zadřel motor,zlomený ventil a po té než jsem stačil zastavit tak zmizel olej a motor mi podal ruku!
Oprava cca 45 000 kč ale mám nový motor,spojku,a kontrolky už nesignalizují poruchu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to skvělá jízda,v zatáčkách se ani nehne,jen motor by mohl být silnější,mám 66 kw což je asi na takový velký vůz dost málo. Ocenil jsem velký nákladový prostor,věci na dovolenou jsem tam hravě poskládal i když je ná 5 lidí.
Spotřeba je super Chorvatsko a zpět na jednu nádrž,i když jsme nepřesáhli 130 km/h,né že by nejel víc ale měli jsme strach z pokut.
Uhání i malinko přes 180 km/h sice nevím jak dlouho by to vydržel ale dá se to! Ohledně topení ,souhlasím s ostatními recenzemi,topí dot málo ale hlavně dost dlouho trvá než topit začne,přídavné topení jsem měl puštěno párkrát a ¨to jen na lyžích,aby se děti necraceli do ledového auta. Přemýšlel jsem o nějaké dečce na chladič ale radši jsem to zavrhl,nechci to někde uvařit.
Celkový dojem z vozu je :Příjemné svezení (cestovní),velmi nízká spotřeba a komfort uvnitř vozu je víc než dobrý.
ja mam Galaxii I 1.9. TDI 66 kW, koupil jsem ji na 167000km pred 2 lety, ted ma 205000. Za celou dobu jen pravidelny servis, vymeny naplni a filtru + rozvody (coz jsem vedel ze me ceka uz pri nakupu). Naklady na udrzbu a servis cca 15.000/rok, spotreba 7/100, celkove naklady na provoz nekde mezi 3,50 a 4 Kc na 1 km a pokud ji neprodam, budou se jeste snizovat. O prodeji uvazuji jen proto, ze tak velke auto nevyuziju
26.08.2011 | 11:24:55 | tomas praha
| 62.24.79.*Reagovat
1,9 TDi 85 kW
Já mám Galaxy 4 roky (mod 2001)najeto 180 000. Kromě častější výměny tyček stabilizátoru přední nápravy, řeším vpodstatě jen pravidelnou údržbu+běžnou obměnu opotřebovaných dílů jako v každém autě. Jediný, co zlobí pravidelně a otravuje dost, je přihřívač topení. To je pokladnička stále otevřená, pokud se to člověk nenaučí řešit sám. Takže závěr, že tohle auto už nikdy, bych nedělal. Podle mě, velký auto, solidní spotřeba, užitečný a pohodlný.
Věrnost a blbost majitelů těchto křápů je nekonečná.Věřím tomu že i kdyby se mu to na cestě rozsypalo na šroubky( k čemuž to nemá daleko) tak si řekne -no co kazí se každé auto a koupí si ho zas.Taky mám zkušenost s tímto vozem kromě pár prkotin asi za 20000kč se tomu po 2 letech rozsypala totálně klima .Tento vůz je ostuda VW.
Dávám za pravdu Dr. Konradu Zimskemu. Prošlo mi rukama v našem servisu několik kusů z téhle povedené trojice. Naposledy Alhambra model 2004: únik media klimatizace díky shnilým trubkám!!, vodní chladič na třech místech teče, pak i dvě hadice, pak čidlo tlaku klimatizace, ve finále kompresor klimatizace, nehrající nebo spíše občas hrající reproduktory, kmitání volantu - řešeno x-krát od gum přes kotouče až po čepy atd. Před Alhambrou Sharan 1,8 T: klima na marast, turbo, zablokované zadní kola, chladič vodní atd. Tak ať mi tu někdo mluví o kvalitě!
Byl jsem rád, že jsem se tohoto vozu zbavil. Je to neskutečný klumprt, nedivím se, že v žebříčku spolehlivosti s klidem atakuje nejnižší příčky spolu s ,,bratry´´ Sharanem a Alhambrou. Za rok co jsem jej vlastnil jsem do něj nacpal tolik peněz jako do žádného jiného auta. Nejdřív se poroučel bufík, přestalo vyhřívat přední okno (nikdy jsme nezjistili proč), pak se vysypaly oba přední zámky, rozpadla se stahovačka levého okna, odešla ŘJ centrálu, přestaly hrát reproduktory, neustále se blokovalo zadní levé kolo a ve finále jsem musel nechat udělat kompletní GO klimatizace a jelikož jsem vlastnil ,,nadstandartní´´ kus s duální klimatizací stálo to za to: 11 děr v trubkách, pak čidlo tlaku klimatizace a nakonec chladič klima. Takže resumé je nasnadě - tyhle auta mi nesmí nikdy do domu!
U Vašeho Galaxy je možné topení ovládat manuálně? Jak to funguje? Tahle záležitost se trochu řešila na diskuzích, protože standardně se topení zapíná samo - teda alespon u nasi alhambry, kdyz je pod 5 stupnu celsia a je studeny motor(myslim ze pod 80stupnu).Hodne lidi resilo rucni zapinani bufika...Preji, aby vam auto vycdrzelo, ja uz mam na alhambre (taky TDI) pres 200 000 a zatim docela dobry, az na elektriku.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Galaxy
tomas praha
ja mam Galaxii I 1.9. TDI 66 kW, koupil jsem ji na 167000km pred 2 lety, ted ma 205000. Za celou dobu jen pravidelny servis, vymeny naplni a filtru + rozvody (coz jsem vedel ze me ceka uz pri nakupu). Naklady na udrzbu a servis cca 15.000/rok, spotreba 7/100, celkove naklady na provoz nekde mezi 3,50 a 4 Kc na 1 km a pokud ji neprodam, budou se jeste snizovat. O prodeji uvazuji jen proto, ze tak velke auto nevyuziju
21.05.2010 | 17:11:59 | Reagovat
RE:tomas praha
...stale bez problemu:)
26.08.2011 | 11:24:55 | tomas praha | 62.24.79.* Reagovat
1,9 TDi 85 kW
Já mám Galaxy 4 roky (mod 2001)najeto 180 000. Kromě častější výměny tyček stabilizátoru přední nápravy, řeším vpodstatě jen pravidelnou údržbu+běžnou obměnu opotřebovaných dílů jako v každém autě. Jediný, co zlobí pravidelně a otravuje dost, je přihřívač topení. To je pokladnička stále otevřená, pokud se to člověk nenaučí řešit sám. Takže závěr, že tohle auto už nikdy, bych nedělal. Podle mě, velký auto, solidní spotřeba, užitečný a pohodlný.
21.12.2009 | 13:52:44 | Tomas Reagovat
Věrnost a blbost majitelů těchto křápů je nekonečná.Věřím tomu že i kdyby se mu to na cestě rozsypalo na šroubky( k čemuž to nemá daleko) tak si řekne -no co kazí se každé auto a koupí si ho zas.Taky mám zkušenost s tímto vozem kromě pár prkotin asi za 20000kč se tomu po 2 letech rozsypala totálně klima .Tento vůz je ostuda VW.
09.07.2009 | 22:23:50 | MIREK Reagovat
Prostě šitka
Dávám za pravdu Dr. Konradu Zimskemu. Prošlo mi rukama v našem servisu několik kusů z téhle povedené trojice. Naposledy Alhambra model 2004: únik media klimatizace díky shnilým trubkám!!, vodní chladič na třech místech teče, pak i dvě hadice, pak čidlo tlaku klimatizace, ve finále kompresor klimatizace, nehrající nebo spíše občas hrající reproduktory, kmitání volantu - řešeno x-krát od gum přes kotouče až po čepy atd. Před Alhambrou Sharan 1,8 T: klima na marast, turbo, zablokované zadní kola, chladič vodní atd. Tak ať mi tu někdo mluví o kvalitě!
09.07.2009 | 21:11:18 | gameover Reagovat
Prostě bída
Byl jsem rád, že jsem se tohoto vozu zbavil. Je to neskutečný klumprt, nedivím se, že v žebříčku spolehlivosti s klidem atakuje nejnižší příčky spolu s ,,bratry´´ Sharanem a Alhambrou. Za rok co jsem jej vlastnil jsem do něj nacpal tolik peněz jako do žádného jiného auta. Nejdřív se poroučel bufík, přestalo vyhřívat přední okno (nikdy jsme nezjistili proč), pak se vysypaly oba přední zámky, rozpadla se stahovačka levého okna, odešla ŘJ centrálu, přestaly hrát reproduktory, neustále se blokovalo zadní levé kolo a ve finále jsem musel nechat udělat kompletní GO klimatizace a jelikož jsem vlastnil ,,nadstandartní´´ kus s duální klimatizací stálo to za to: 11 děr v trubkách, pak čidlo tlaku klimatizace a nakonec chladič klima. Takže resumé je nasnadě - tyhle auta mi nesmí nikdy do domu!
22.10.2008 | 19:04:46 | Dr. Konrad Zimski Reagovat
Přídavné topení?
U Vašeho Galaxy je možné topení ovládat manuálně? Jak to funguje? Tahle záležitost se trochu řešila na diskuzích, protože standardně se topení zapíná samo - teda alespon u nasi alhambry, kdyz je pod 5 stupnu celsia a je studeny motor(myslim ze pod 80stupnu).Hodne lidi resilo rucni zapinani bufika...Preji, aby vam auto vycdrzelo, ja uz mam na alhambre (taky TDI) pres 200 000 a zatim docela dobry, az na elektriku.
02.03.2008 | 11:09:41 | Honza Reagovat