Recenze Ford Mondeo 2.2TDCI kombi
“Je to nákladní auto a tahač přívěsů.”

Autor recenze: kutil (41 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2200/diesel Stav km při koupi:150 km Stav km nyní:8 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 22. 5. 2007

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Mondeo 1.8 i kombi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Uvolněná těsnící guma na střeše, špatně jdou zavřít dveře kufru, zaseklá roleta kufru, nyní jde špatně roztahovat.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto robustní, bezpečné, vysoká tuhost karosérie, ale hodně těžké. Dobře sedí na silnici, ale dost se přenáší nerovnosti silnice na karosérii. Špatný výhled dozadu, malá okna, neergonomický interiér, jakoby složený z více aut. Menší kufr jak předchozí model, méně úložných prostor, užší sedačky a méně místa pro řidiče. Technicky na úrovni roku 2001.

Výborně odhlučněný silný motor který ale ztrácí brzy výkon (maximum už v 3500ot). Motor má vysokou spotřebu na volnoběh - nevhodný do města, vhodný na dálnici, kde je schopen jet přes 200km/h za cenu spotřeby přes 8litrů. Při běžné jízdě spotřeba 7,2litru. Při šetrné jízdě okolo 6ti litrů. Motor má moment 360Nm/1800ot a má mít funkci overboost, která má zvýšit krátkodobě moment na 400Nm. To se mi nepodařilo vyvolat. Nevhodně zpřevodované, na 6ku zbytečně moc točí.

Brzdy dobré, ale málo ostré na tak velké auto. Jinak plno doplňků - vyhřívání sedaček, xenony, aut.stěrače, dvojité zámky, couvací asistent (nutný), ESP (ABS,IVD, ASR, EBD, EDS) nutné při jízdě v zimě. Auto je velmi těžké a na sněhu se chová hodně blbě, zapadne skoro všude.

Na klidné cestování zbytečně silný a žravý motor, na rychlou jízdu a předjíždění nedostatečný výkon. Vhodné pro tahání přívěsů. Na dlouhé cestování špatná ergonomie, levá ruka je buď nízko nabo vysoko, pravá padá z opěrky, protože je opěrka moc vzadu.

Pro rodinu bych volil spíše Focus, C-MAX nebo S-MAX.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

špatny recenzista

když ma někdo 120kg a meří metr padesat tak se nedivim že s auta špatně vidí nebo že mu sou uzky sedačky ja to auto mam a třeba s s prostorem kufru su nadočekávání spokojen že ma auto málo ostré brzdy stím souhlasím tak na 50% jinak srovnaval sem schopnosti tohoto auta s nespočtem jiných ve své cenové třídě a řekl bych že mondeo je nejlepší volba s oktavii nelze srovnavat to je o něčem uplně jinem .

10.08.2011 | 22:18:43 | Luke z Brna  | 213.211.56.* Reagovat

To: kutil: Auto sa nerozpadá, ale píšete, že ste z oblasti

Prahy..:)). Máte tam ROVNAKO MIZERNÉ cesty ako tu, na Slovensku.... Takže: treba sa s tým zmieriť, "zgenerálkovať" podvozok s výmenou všetkých možných pohyblivých súčiastok... P.S. Ťažký motor je "radosť" pre podvozok. A aj keď sa kabína postupne "rozvrzga", je to vždy LACNEJŠIE, než kupovať novú haraburdu..:)). Skúste sa niekedy previezť v aute z Francúzska, po 300-400.000 km podvozok nevydá ani hlásky. Najlepšie cesty sú vo Francúzsku. Už aj Nemci sú iba priemer..:((. A mimochodom, chcieť od motora 2,2 TDCi spotrebu pod 6 litrov..:)), jazdiť svižne:)), tak to jednoducho NIE JE možné:)), fyzika nepustí.

31.10.2010 | 10:55:27 | ľuboš Reagovat

Stav po 110tis.km

Tak mám najeto 110tis.km a auto se rozpadá. Odchází podvozek, tlumiče, stabilizátory. Teď oprava za 11tis.Kč a moc se to nezlepšilo. otor se po opravě vadného EGR ve 40tis.km zlepšil a spotřeba se ustálila na 6,9litru, mimo město se dá jet za 5,5litru. Ale nesmí se na to moc šlapat. Jakmile se to přišlápne, jede se nad 130km/hod nebo se veze něco na střeše, tak spotřeba leze přes 9 litrů. Celkově jsem s autem spokojený, je to asi to nejlepší co jsem měl. Ten motor je opravdu dobrý!

31.10.2010 | 10:25:36 | kutil Reagovat

Velká spokojenost

Jsem šťastným majitelem tohoto vozu. Mám rád zrychlení a předjíždění. Pokud u tohoto vozu řadíte rychleji, tak Vám vůz nabídne celkem dobré zrychlení. Spotřeba na dálnici (pří 150km) do 6l, spotřeba ve městě do 7,2l. pro mě přijatelné hodnoty.

14.02.2010 | 08:49:53 | Piti23 Reagovat

Failed to send message

28.12.2009 | 00:05:40 |  Reagovat

nemohu souhlasit

Mám mondeo 2,0 tdci 96kw a jsem s ním velice spokojen a že by klouzalo také nevím snad jen když zajedu do extrému občas musím velký kopec vycouvat když mám příliš zatížený kufr ale ESP i při jízde hodně pomáhá a vždy cítím když zabera. Jsem zvyklý couvat na boční zrcátka tak si na nepřehlednost auta nemohu stěžovat snad jen když je příliš sněhu stalo se mi že jsem na něm zůstal (nízké auto), ale díky nízkému podvozku má bravůrní jízdní vlastnosti a velikostně téý mohu doporučit pro rodinu (2 kočárky do kufru s ostatními věcmi) - Focus je jízdními vlastnostmi nepřekonatelný ale ochranými bezpečnostními prvky doporučuji Mondeo - zachovat si život a všem ve voze je to nejdůležitější, při dnešních řidičích si snad člověk není jist ani v náklaďáku.

28.12.2009 | 00:00:31 | mara Reagovat

Mondeo 2,2

Mondeo jsem koupil loni v létě,mělo najeto 135000,je to 2,2 tdci,vše fungovalo a motor perfektní.Dnes má najeto 177000,jede to stále skvěle akorát by se opravdu mohlo nechat víc vytočit.Po startu je jak známo hlučnější ale za chvíli bych řekl že je na ty ujeté km až překvapivě tiché.Dávám olej Ford.Za dobu mého uzívání se objevily tyto závady,odešel spínač zpátečky a praskla jedna žárovka tachometru,od zadu to začlo nepříjemně hučet,myslel jsem že to je ložisko ale pravděpodobně to jsou pneumatiky ,nají oskákaný vzorek,příčinu ještě neznám.objevilo se to při návratu z Chorvatska s pěti pasažéry a plnym kufrem.Jinak auto bezvadný prostor,výkon,spotřeba.

07.11.2009 | 22:11:42 | Filip Reagovat

Stále se vylepšuje.

Auto se rozhodlo, že bude jezdit za málo a jezdí za 5,5 litru. Nejezdím víc jak 140km/h a moc na to nešlapu. Jinak šlape, snad až na drnčení při studeném motoru (prý hnutá hadice turba) a hučení mizernejch pneu Pirelli P6000, které se prý na Mondeo nehodí (byly z výroby).

04.09.2009 | 15:34:35 | kutil Reagovat

Nyní je to už výborné auto.

Na 6ku točí ve 120km/h cca 2000ot, spotřeba dlouhodobě 7,1 (30% město, 20% mimo město, 50% dálnice). Dá se s ním s citem jezdit pod 5litrů, dovolená ve Skandinávii 5,5litru. Je to dobré auto a skvělý motor - doporučuji.

08.12.2008 | 12:49:13 | kutil Reagovat

RE: kutil

Ano väčšie objemy, a písal som väčšina a 500 ot, hore dole.
A diesle od BMW, či mercedesu sú iná káva ano tam sa oplatí točíť aj vyššie, ale majú aj iné prevody, vid pri 120 km/hod točí pod 2 tis ;) to asi ford netočí, ale tu sa bavíme o forde ;)

29.11.2008 | 17:06:10 | OVCA Reagovat

Původní recenze ovlivněna závadou z výroby.

Auto mělo zřejmě vadný EGR z výroby. Po vyměně EGR v 50tis.km se motor výrazně zlepšil, táhne od 1500-4000ot, dlouhodobá spotřeba 7litrů, dlouhé trasy o dovolené 5,5litru. Spotřeba hodně závislá na stylu jízdy a rychlosti. Nad 110km/h výrazně stoupá. Dnes jsem již s autem spokojený, problém byl v neschopnosti servisu zjistit vadný EGR. Takže recenzi bych po výměně EGR změnil, ale již to nejde.

10.11.2008 | 16:02:24 | kutil Reagovat

Zajímavé

Dobrý den , docela se divím tomu co zde majitel píše ale asi toto skutečně s vozem prožívá. Měl jsem možnost jezdit rok a půl s 2,2TDCi a byl jsem nadšený avelmi spokojený. dlouhodobá spotřeba dle palubního počítače byla 6,6 l / 100km. Dynamika vozu slušná a předjíždělo se sním famozně. Na sněhu také ok s vypnutám ESP je to lepší a šířka gum mi nevadila. když srovnám s passatem tak mondeo mi výjde mnohem lepší vůz , jízdní vlastnosti prostor atd.

07.11.2008 | 12:53:37 | Geins Reagovat

Jízda na sněhu.

Měl jsem před tím Mondeo MKII 1.8 benzín bez ESP a ASR a nebyl žádný problém jezdit po sněhu. Naopak se mondeo vyhrabalo i z míst, kde ostatní zapadli. Pneu byly 195/60 15" Nokian. U tohoto Mondea jsou zimní 201/60 16" Continental a je velký problém s ním ve sněhu projet. Motor je těžký a buď auto zapadne nebo klouže. Když je zapnuté ESP, tak většinou klesají otáčky až motor chcípne. Když ESP vypnu, tak hned hrabe jedno kolo a nejede. Mondeo 2.2TDCI má na sněhu nejhorší chování ze všech aut se kterými jsem jezdil. Přikládám to velké šířce pneu, vysoké váze motoru a špatné regulaci momentu motoru.

07.11.2008 | 10:53:07 | kutil Reagovat

Teda kutile nevím

Snad to auto i máš, ale nauč se s tím jezdit, měl jsem Sierru, to je několik generací nazpět a zadní náhon (nevím , jak to mají Mondea), ale auto jsem v zimě nikdy netlačil ani netahal z příkopu, chce to naučit se jezdit. parkování také celou dobu bez asistenta, naopak , byl to kombajn a přesně jsem věděl kde mám čumák i zadek, kdyby ji vyráběli, tak ji koupím. Sedadla teda pravda byla Recaro, ale pohodlnější auto jsem neměl, po 1000 km čilý jako rybička.

05.11.2008 | 15:50:42 | Vašek Reagovat

pro OVCA

Není pravdou, že by všechny diesely táhnou jen do 3500, ale většina má max výkon až v 4000ot a některé jsou schopné tánhout až do 5000ot. Třeba 2,2 HDI 125kW a 2.7HDI mají max výkon až ve 4000ot. VW 2,0 TDI DPF 125kW má max výkon ve 4200ot. a BMW 35d 210kW má max. výkon v 4400ot. A rozdíl 3500 nebo 4400ot je myslím u dieselu dost velký.

Ale jinak se auto udobřilo a až na šílený 60% pokles ceny z nákupní na dnešní prodejní (1,5roku a 50tis.km) je to dobré auto. Ale Ford má opravdu smysl kupovat jen jako ojetinu, ale pak zase může být problém se stavem TDCI.

05.11.2008 | 11:46:39 | kutil Reagovat

to sú mi tu experti :D

"Výborně odhlučněný silný motor který ale ztrácí brzy výkon (maximum už v 3500ot). "

Diesel je známy tím, že ťahá od cca. 1700 do cca. 3500 ot/min.
V tomto rozmedzí má max. Mk, čiže nad 3500 treba radiť a nie ďalej točiť, lebo výkon stráca.

Naopak je to pri benzíne, kde sa výkon začne výrazne prejavovať nad 3500-4000 ot/min. čo aj viac žere.

Takže niekto by sa mal najprv naučiť jazdiť s dieslovými motormi, alebo sa na to vyprdnúť!

OB je krátkodobé, a väčšinou na začiatku ťahu, napr. vytočím 1 prevodový st. do 3500, druhý,... vždy je to na tom začiatku, než auto začne akcelerovať

04.10.2008 | 14:49:30 | OVCA Reagovat

Po 50000km

Spotřeba se ustálila na 7,1litrech a dovolená ve Skandinávii byla za 5,8litru. V rámci záruky byl vyměněn EGR ventil a trojkombinace a bylo zjištěno, že Ford montuje na auto nevhodné pneu P6000, které po ojetí hučí (dle technika Pirelli, je na Mondeo potřeba jiný vzorek). Příště bych si raději místo Mondea koupil S-MAX, je praktičtější.

01.09.2008 | 11:15:04 | kutil Reagovat

Po 40000km

Motor se výrazně zlepšil, táhne od 1000-4000ot. Jediný problém jsou nepohodlné sedačky, nespolehlivá tlačítka klimatizace, zadrhávající roleta v kufru, okna která místo aby se zavřela se cuknou a úplně otevřou a odlupující se chrom na řadící páce. Jinak je Mondeo spolehlivé, živé a dobře sedící auto. A kufr je opravdu méně skladnější jak ve starém Mondeu. Spotřeba se ustálila na 6,7litrech.

17.07.2008 | 13:57:41 | kutil Reagovat

Po 35000km

Auto změklo, motor už jede od 1500ot a trochu ožil mezi 2800-3500ot. Respektive do 4ky se roztáčí i nad 3500ot, ale 5ka a 6ka už nechce a tak je ježdění nad 160km/h už méně průžné. Spotřeba se při běžné jízdě ustálila na 7,3litru, s lehkou nohou se dá jezdit pod 6litrů ale je to nuda. Kufr je omezen DPH přepážkou, ale i tak je méně skladný než u MKII. Maximálka je 200km/h, stačí to, ale podle papírů má jet 220km/h. Je zajímavé že i při ostré jízdě nevyleze spotřeba nad 7,5litru. Stále jsem si nezvykl na sedačky, které mi nevyhovují tvarem ani polohou. Podvozek je opravdu výborný a pozná se to hlavně v extrémní jízdě. Určitě není výkon motoru předimenzovaný, naopak by Mondeu slušel motor s vyšším výkonem, třeba 2.7HDI nebo 2.2HDI biturbo. Podvozek by to zvládl. Trochu je problém hmotnost, Mondeo má díky ní dost velké problémy na sněhu a když zapadne tak je potřeba více lidí. Pořád bych volil S-MAX raději než Mondeo.

06.05.2008 | 09:39:17 | kutil Reagovat

Francuza uz nikdy? A kto myslis, ze vyraba motory TDCi? ;)

05.04.2008 | 15:06:35 | Wolf Reagovat

Mondeo

Pokud jde o recenzi, pocity z auta jsou dost subjektivní záležitost, mně novější Mondeo naopak připadá mnohem pohodlnější než starý tip, sedadla jsou tuhá a nebolí v nich záda, ergonomie mi připadá velmi dobrá, vše je velmi přehledné a kvalitně zpracované, rozhodně bych za staré Mondeo určitě neměnil a to jsem mněl Fordů šest.
Výkon u TDCI je až předimenzován.
Pokud jde o jízdní vlastnosti, Mondeo jezdí jak po kolejích a perfektně poliká všechny nerovnosti.
Nevýhodou pro někoho může být že ovládání vozu jde hodně ztuha ( řízení a řazení ) a při rozjezdu je poněkud nezviklé nastavení záběru spojky, hlavně manželka si na to musela zvikat a při parkování se s volantem trochu nadře.
Jezdím ještě s Mercedesem C 220TDI, renault Scenic DCI a Lan Rover Freelandre II 2.2 TD a mohu uvést, že v porovnání s těmito vozy se nemá Mondeo zač stydět. Mondeo je ze všech vozů nejživější, motor je velmi agresivní.
Mercedes má lepší dílenské zpracování a nerovnosti na cestě jakoby neexistovali, L.Rover se lépe ovládá ( vše jde velmi z lehka a přesně ), a přesednutí do Renaulta je vždy šok ( o dvě třídy níže, blbě sedí,hrozný pocit z ovládání vozu, netáhne, vše drnčí, jen spotřeba je nízká )....Francouze už nikdy !!!
Mondeo považuji za velmi povedený vůz, určitě mnohem lepší než , Pasat nebo Š .Octavia, ale každý má jiné potřeby , vkus , takže proto je dobré, že je mnoho různých značek automobilů.

22.02.2008 | 10:30:47 | Honza Reagovat

naprosto nesouhlasím !!!!!!

tak tohle jako fakt mi můj mozek nebere......Měli sme taky Mondeo kombi (2.0 TDCi 85 kw 2005) a sem docela neštastnej že sme ho prodali.Za prve (srovnávám s VW Passat variant 96 kw) je Mondeo prostornejší ve všech směrech,uvnitř je i ve 200 km/h naprosto ticho a vůbec nevíte že jedete 200.Na silnici Mondeo sedí mnohem líp než většina aut který sme měli předtím,komfort odpružení byl do tý doby než sme si koupila Passata nejlepší (když nepočítám Peugeoty) jakej sem kdy zažil (co si pamatuju), má větší a pohodlnější sedačky (taky jedny z nejlepších v jakejch sem seděl....teda když nepočítám auta na výstavách) bohužel jim k dokonalosti chybí sklonový nastavování opěrek hlav ale to se dá přežít.Technicky je mnohem modernější než Passat (o starým Mondeu ani nemluvim) overboost se poznat nedá ale to nevadí protože motor má i tak dost síly a rozhodně se dá točit přes 4000 tísíce otáček a pořád bude táhnout!!!!! Zkuste se někdy projet Passatem (nechci ho tady hanit,jenom srovnávám!!!) ,ten vám vybouchne při 2000 tisících a zhruba ve 4000 tisících pomalu vadne,když to Mondeo jede podle me pořád a nemá takovej výbuch výkonu při zhruba těch 2000.Nevim jak se chová na sněhu,měli sme ho jenom přes letošní prázdniny,ale díky výbornejm jízdním vlastnostem se bude chovat určitě taky dobře.JO a co je naprostá blbost je to,že ten motor na 6tku moc točí!!!! Mondeo (85kw) točí pri 180 km/h přesně 3000 tisíce otáček a Passat točí nějakejch 3500 zhruba taky na 6!Jediný co nám vadilo bylo větší spotřeba než u Passatu (jezdili sme s tím za 6.5 až 7 litrů....Passat jezdí za 5.8.) a taky krátká dráha záběru spojky.....nejdřív nic a tam kde ste u jinejch aut zvyklý že už spojka zabírá se pořád nic neděje,až pak najednou zabere skoro nahoře a to je takový nezvyklý a tak tohle byl hlavní důvod proč sme ho prodali,protože mamce to vadilo a pořád jí to chcípalo.Jinak je ale mondeo super auto a nebejt tý spojky,ještě bysme s nim určitě jezdili.Prostě nechápu jak můžete říct že je to menší než starý Mondeo a ještě ke všemu jakoby zastaralý.A ten kufr??......3 sedačky na pláž,4 kufry,ledničku a ještě náký malý drobnosti sme do něj narvali při cestě na dovku!!!Paráda,do Passatu to nikdy nenarvem.Toť můj názor na tuhle recenzi.

12.12.2007 | 14:43:03 | Mr.babetta Reagovat

Vyměním za S-MAX.

Vzdávám to, toto auto je to nejhorší co jsem zatím měl. Prostě mi nesedne. Pokud má někdo zájem, vyměním za S-MAX 1.8TDCI.

15.08.2007 | 16:52:21 | kutil Reagovat

Zkušenosti po 15000km.

Motor se výrazně zlepšil, výkon i moment jsou v 95% dostatečné, jen pro předjíždění chybí moment ve vyšších otáčkách a proto při přeřazení na nižší stupeň, má nižsí stupeň menší moment než vyšší.

S podvozkem jsem se sžil, ale auto není tak pohyblivé a živé jak staré Mondeo. Na nerovných silnicích auto hodně odskakuje. Na dálnici není poznat, zda auto jede 100km/h nebo 200km/h. Výborné je také odhlučnění motoru. Dá se jezdit s průměrnou spotřebou 6,5litru.

Interiér je z divného materiálu, hodně se špiní a je nepřijemný na dotek. Sedačky jsou úzké (užší jak v předchozím modelu) a nepohodlné. Auto hodně vrže a skřípe.

Skvělá věc je ovládání blinkrů dotykem, dešťové čidlo a parkovací asistent (z auto není dozadu vůbec vidět).

11.08.2007 | 14:32:32 | kutil Reagovat

Mondeo 2004/2005

Zdravim pani. Mam zaujem kupit vonku mondeo 2004/2005 2.0 TDCi 130K. Napriklad na vozoch v Nemecku som si vsimol, ze maju v hojnom mnozstve dotykovy touchscreen display s navigaciou atd.. Chcem sa Vas fundovanych spytat, ci ma takato srandicka vobec na tomto aute, ktore bude jazdit len po slovensku vyznam. Daju sa tam napalit mapy strednej Europy, pripadne slovencina. Na Slovensku totiz tuto navigaciu ani neponukaju. Ak by som sa preto aj rozhodol, nemate skusenost ako je to s fungovanim, ci je to spolahlive, je v tom aj Mp3 radio, ci sa nekazi. Ponuka je vonku totiz dost velka, tak chcem vybrat co najlepsie. Dakujem.

04.07.2007 | 21:58:42 | rugby Reagovat

Poloha sedačky.

Předtím jsem měl Mondeo MKII kombi 1.8 benzín (kulaté) z roku 2000 a tak mohu srovávat s ním. mnoho dobrých věcí ze starého Mondea v novém není, nerovnosti se přenášejí jinak (ve starém to byla rána ale jina ok, v novém je to menší rána ale přenese se celou karosérií - údajně je to větší tuhostí karosérie), výkon motoru je větší ale vzhledem k vyšší hmotnosti auto nezrychluje tak jak by se očekávalo. Největší problém je asi předjíždění, kde není možné podřadit,protože má motor velmi malý rozsah použitelných otáček (nad 3500ot. je už moment vyšší na vyšší rychlostní stupeň). Také vybavení elektronikou je bída. Očekával jsem, že po 6ti letech bude vývoj Fordu mnohem dál. Myslím, že S-MAX na tom bude mnohem dál. Bál jsem se ale vyšší hmotnosti a slabšího motoru 1.8TDCI. Co se týče sedačky, tak byla u starého Mondea širší a bylo více místa na nohy. Sedačku mám úplně vzadu (měřím 188cm). Zvedání sedačky mám elektrické a buď jsem dostatečně vysoko, ale narvaný pod volant nebo mám prostor na nohy, ale pak sedím strašně nízko. Ta sedačka totiž nejezdí jen nahoru a dolu, ale bohužel nahoru a dopředu a dolů a dozadu a ještě se naklání sedák. Takže bych musel sedačku odšroubovat a posunout dozadu a nebo nahoru (podložit šrouby). Možná by to za to stálo. Když řídím mám lokty opřené o dveře a o střední opěrku. A to u Mondea mít nemohu. Buď mám levý loket vysoko a nebo nízko. U staré Mondea to bylo v pohodě. Jsem zvyklý mít stále levou ruku na volantu a pravou na řadící páce.

04.06.2007 | 10:06:08 | kutil Reagovat

Nerozumím...

...za prvé Vaší poznámce o přenášení nerovností silnice do karosérie. Podle mých zkušeností a také většiny testů "žehlí" Mondeo nerovnosti docela dobře, a to i ve srovnání s pětkovým citroenem...

...za druhé ta poznámka o špatné ergonomii a poloze rukou: předpokládám, že když řídíte, máte ruce na volantu. Jsou tam takové páčky, seřiďte si sedačku a volant, možná budete překvapen!

04.06.2007 | 07:55:50 | ajfel Reagovat

To čo píšete o vašej "krabici (dizajnovo kombík mondeo bez nápadu - podľa mňa) je taká rozporuplná recenzia - aj klady aj zápory. Také isté pocity zažívam u S-Maxa, zatiaľ 9000km. Na dialnici a okreskách super - nazval som si to No-Max. Ale v meste a v kolónach taký rozporuplný pocit - nie že by bol zlý ale... Keď ma stihla prietrž tak som sa cítil horšie ako v Octacke. No na dlhé trasy výborné auto.

23.05.2007 | 16:07:43 | mtb Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Mondeo