Rok výroby:1999Typ motoru:1800Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:25. 3. 2005
Ford není, žádné pohodlné auto. Hlučný motor s nepravidelným chodem motoru, která se projevuje škubavou jízdou při malých otáčkách a to hlavně při jízdě ve městě. Vůz má tuhým podvozek a auto při přejezdu nerovností se nepříjemně otřásá a vše je slyšet v kabině vozu, přestože jsem vyměnil na podvozku co se dalo - tlumiče, silenbloky... Je to holt koza na 4 kolech.
s tím cukáním při malých otáčkách.Když jsem přivez svý Mondeo ze servisu,tak nám to po městě cukalo celý týden,než jsem zjistil,že po výměně svíček není docvaklý klobouček na jedné z nich.
Představa, že někdo prodá ojeté auto v super stavu, je naprosto mylná (i když se pár vyjímek najde). Při koupi ojetiny je potřeba počítat s opravami a tlumiče jsou spotřební materiál, který není nafurt. Jestli jsou vadné, tak je potřeba nenadávat a vyměnit, jinak tím utrpí i čepy na nápravě a bude to dražší. Nepravidelný chod motoru může být důvodem, proč to původní majitel prodával. Doporučuji udělat diagnostiku, může to být vadnou svíčkou nebo kabeláží u svíček (výměna obojího asi 1500 ve značkovém servisu). Pak by to mohla být ještě váha vzduchu (MAF), který je dražší (3700), takže než bych ho měnil, musel bych mít jistotu. Nejspíš by byl poznat na emisích podle vysokého CO. Nicméně na diagnostice by asi nějakou chybu stejně viděli. Podle toho škubání (to jsem zažil) bych ale šel po svíčkách - to je taky spotřebák a měnit se občas musí. Mám Mondeo dvakrát starší a při troše péče mi jezdí už 4 roky a bez problémů. Hlučnost je patrná při otáčkách nad 3000, občas motor vytočím i nad 6000, stále to snáší dobře. Jinak po městě jezdím na čtyřku kolem 2000 a je ticho, na dálnici je na pětku 3700 otáček, tam bych uvítal šestku.
No je třeba říct, že ačkoliv je auto prostorné a motoricky silné je pravda, že nissan to asi nebude. Ford prostě je skřípající a vrzající auto. Co se týče přechodu hluku do prsotoru auta, tak je slyšet prakticky vše. NAštěstí motor se nemusí tolik vytáčet, takže ten moc ne. Jen srovnání např s oktávkou. Skutečně pokud něco je s podvozkem, tak se to celé přenáší do rozhýbání celé palubovky. Mondeo má šíleně háklivý a tvrdý podvozek!!!!
Tak máš pořádně vybírat a nekupovat utahanou lundru. Mám 1.8 kombi už tři roky a bez problémů - vybíral jsem pořádně. Kam se hrabou koncernové pastoušky
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
TAk to
s tím cukáním při malých otáčkách.Když jsem přivez svý Mondeo ze servisu,tak nám to po městě cukalo celý týden,než jsem zjistil,že po výměně svíček není docvaklý klobouček na jedné z nich.
01.05.2007 | 08:58:40 | RC Reagovat
13.04.2006 | 15:21:57 | Reagovat
Ojetina
Představa, že někdo prodá ojeté auto v super stavu, je naprosto mylná (i když se pár vyjímek najde). Při koupi ojetiny je potřeba počítat s opravami a tlumiče jsou spotřební materiál, který není nafurt. Jestli jsou vadné, tak je potřeba nenadávat a vyměnit, jinak tím utrpí i čepy na nápravě a bude to dražší. Nepravidelný chod motoru může být důvodem, proč to původní majitel prodával. Doporučuji udělat diagnostiku, může to být vadnou svíčkou nebo kabeláží u svíček (výměna obojího asi 1500 ve značkovém servisu). Pak by to mohla být ještě váha vzduchu (MAF), který je dražší (3700), takže než bych ho měnil, musel bych mít jistotu. Nejspíš by byl poznat na emisích podle vysokého CO. Nicméně na diagnostice by asi nějakou chybu stejně viděli. Podle toho škubání (to jsem zažil) bych ale šel po svíčkách - to je taky spotřebák a měnit se občas musí. Mám Mondeo dvakrát starší a při troše péče mi jezdí už 4 roky a bez problémů. Hlučnost je patrná při otáčkách nad 3000, občas motor vytočím i nad 6000, stále to snáší dobře. Jinak po městě jezdím na čtyřku kolem 2000 a je ticho, na dálnici je na pětku 3700 otáček, tam bych uvítal šestku.
07.10.2005 | 10:20:08 | Koloděj Reagovat
Bohužel
No je třeba říct, že ačkoliv je auto prostorné a motoricky silné je pravda, že nissan to asi nebude. Ford prostě je skřípající a vrzající auto. Co se týče přechodu hluku do prsotoru auta, tak je slyšet prakticky vše. NAštěstí motor se nemusí tolik vytáčet, takže ten moc ne. Jen srovnání např s oktávkou. Skutečně pokud něco je s podvozkem, tak se to celé přenáší do rozhýbání celé palubovky. Mondeo má šíleně háklivý a tvrdý podvozek!!!!
09.09.2005 | 14:00:11 | Reagovat
Tak máš pořádně vybírat a nekupovat utahanou lundru. Mám 1.8 kombi už tři roky a bez problémů - vybíral jsem pořádně. Kam se hrabou koncernové pastoušky
09.07.2005 | 19:45:11 | Reagovat